Przetargi.pl
Rozbudowa systemu kontroli dostępu oraz modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881200, 6881209 , fax. 084 6866974
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881200, 6881209, fax. 084 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu kontroli dostępu oraz modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu kontroli dostępu oraz modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku O/ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach. 1) I etap a) Opracowanie projektu techniczno-wykonawczego na wykonanie rozbudowy systemu kontroli dostępu w budynku przy ul. Kościuszki 103 - w ilości 5 egz. b) Opracowanie projektu techniczno-wykonawczego na wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy ul. Kościuszki 103 na bazie aktualnego okablowania systemu sygnalizacji pożaru - w ilości 5 egz. 2) II etap a) Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożaru oraz rozbudowy systemu kontroli dostępu zgodnie z uprzednio wykonanymi i zaakceptowanymi przez Zamawiającego projektami. b) Wykonanie wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami badań i pomiarów potwierdzonych protokołem. c) Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi obu systemów. 3. Oba projekty należy wykonać w oparciu o będącą w posiadaniu Zamawiającego dokumentację techniczną obiektu, inwentaryzację, oględziny terenu robót oraz określone w programie funkcjonalno-użytkowym informacje Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i wytycznymi branżowymi z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i zezwoleń. 4. W projekcie dotyczącym systemu sygnalizacji pożaru winny być zastosowane wszelkie konieczne i przewidziane prawem elementy sygnalizacji pożaru uwzględniające specyfikę obiektu i cel jakiemu system ma służyć. 5. Projekt na modernizację systemu sygnalizacji pożaru winien być zaopiniowany przez rzeczoznawcę d/s. ppoż. 6. Na Wykonawcy realizującym zamówienie będzie spoczywał obowiązek utylizacji zdemontowanych urządzeń elektronicznych a w szczególności czujek izotopowych co należy potwierdzić protokołem z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych. 7. Projekt dotyczący rozbudowy systemu kontroli dostępu winien zapewnić pełną kompatybilność i funkcjonalność obu systemów tj. obecnego i doprojektowanego. 8. Dokumentacja projektowa na oba systemy (kontroli dostępu i sygnalizacji pożaru) winna być wykonana w ilości 5 egz. w technice tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej (formacie DWG). 9. Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 3 dni robocze przed terminem wykonania dokumentacji wykonawczej obu systemów zgłosić zamawiającemu gotowość do jej odbioru przekazując do zatwierdzenia dokumentację na oba systemy w ilości i formie określonej w umowie. Zamawiający w terminie do 7 dni od dnia przekazania dokumentacji dokona zatwierdzenia przedłożonych projektów wykonawczych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Wykonawcy zobowiązani są przed złożeniem oferty do dokonania oględzin miejsc przedmiotowych robót. Wykonawca może złożyć ofertę bez dokonywania oględzin wyłącznie na własne ryzyko gospodarcze. 12. Oględzin frontu robót można dokonać po uprzednim uzgodnieniu terminu z jedną z osób upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia. 13. Szczegółowo przedmiot zamówienia: 1) w zakresie rozbudowy kontroli dostępu określają: a) program funkcjonalno użytkowy b) rysunki poglądowe rzutów kondygnacji piwnicy i parteru z wymaganym rozmieszczeniem czytników rozbudowywanego systemu kontroli dostępu w budynku przy ul. Kościuszki 103 c) do wglądu projekt techniczny obecnie użytkowanego systemu kontroli dostępu na drugim budynku przy ul. Krzeszowskiej 62a, który będzie spięty programem zarządzającym z nowo tworzonym systemem w budynku przy ul. Kościuszki 103. 2) w zakresie modernizacji systemu sygnalizacji pożaru określają: a) program funkcjonalno użytkowy b) projekt techniczny obecnie użytkowanego systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy ul. Kościuszki 103 . 14. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Pzp od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 04.10.2011r. do godz. 11:00 w wysokości 3 000 zł. Słownie: trzy tysiące złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach