Przetargi.pl
Rozbudowa systemu kontroli dostępu O/Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 675 000 , fax. 178 523 638
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 675 000, fax. 178 523 638
    REGON: 1775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu kontroli dostępu O/Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Rozbudowa systemu kontroli dostępu O/Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12. Roboty będą wykonywane na podstawie posiadanej dokumentacji firmy, „ELEKTRO-TECH-BUD Kazimierz Domaradzki” która zawiera projekt wykonawczy w/w zadania, przedmiary robót, opis techniczny przedmiotu zamówienia. W ramach zadania należy wykonać: demontaż istniejącej bramki wejściowej na schody obok sali nr 39 montaż nowych bramek uchylnych przy schodach obok Sali nr 39 podłączonych do istniejącego systemu ppoż. oraz wyposażyć w czytniki kart, montaż nowego systemu kontroli dostępu od strony wejścia W6 – podwójne drzwi wejściowe D1, D2, montaż nowego systemu kontroli dostępu od strony wejścia W1 – podwójne drzwi D3, D4, montaż nowego systemu kontroli dostępu korytarz K6 – kontrola dwustronna montaż systemu wideo-domofonowego od strony parkingu górnego W6 oraz zainstalowanie przycisków na portierni do otwierania drzwi wejściowych sprawdzenie oraz uruchomienie całego systemu kontroli dostępu wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości w gatunku I oraz posiadać dopuszczenie do stosowania i spełniać Polskie Normy, normy zharmonizowane, być zgodne z narzuconymi przez Projektanta rozwiązaniami. Zamawiający stwierdza, że jeśli w dokumentacji przetargowej, opracowaniach projektowych, w tym w przedmiarze robót podano nazwę dostawcy lub producenta określonego materiału to uczyniono to w celu określenia klasy materiałów, urządzeń, osprzętu itp. Wobec powyższego dopuszcza się składanie ofert „równoważnych” z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów pod warunkiem, że zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia będą bezwzględnie spełniać warunek, iż ich parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne będą na co najmniej takim samym poziomie, jak materiały i urządzenia określone w powyższy sposób w dokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń „równoważnych” Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań np. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać spełnienie wymaganych parametrów określonych w SIWZ poprzez klasę materiałów lub urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ która zawiera: - projekt wykonawczy- przedmiary robót - opis techniczny wykonania robót Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia stosownie do art. 36 a ust. 2 ustawy. Wykonawca oraz podwykonawca zobowiązują się zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na: - pracach rozbiórkowych - pracach izolacyjnych - pracach konstrukcyjno-montażowych - pracach instalacyjnych - robotach ogólnobudowlanych - robotach wykończeniowych - utrzymaniu porządku na terenie budowy Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Roboty nie uciążliwe dla pracy ZUS będą mogły być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach pracy ZUS tj. od 7:00 do 15:00. Roboty uciążliwe dla pracy ZUS mają być realizowane poza godzinami pracy ZUS. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po upływie 5 (słownie: pięciu) lat licząc od dnia podpisania bez uwag Protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1650,00 zł (słownie: tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 3.2.1. pieniądzu; 3.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.2.3. gwarancjach bankowych; 3.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.2.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy załączyć do oferty: formularz oferty którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy, kopia potwierdzenia wniesienia wadium w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach