Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 675 000 , fax. 178 523 638
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
Al. Piłsudskiego 12
35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 675 000, fax. 178 523 638
REGON: 1775600180 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa systemu kontroli dostępu O/Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Rozbudowa systemu kontroli dostępu O/Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12. Roboty będą wykonywane na podstawie posiadanej dokumentacji firmy, „ELEKTRO-TECH-BUD Kazimierz Domaradzki” która zawiera projekt wykonawczy w/w zadania, przedmiary robót, opis techniczny przedmiotu zamówienia. W ramach zadania należy wykonać: demontaż istniejącej bramki wejściowej na schody obok sali nr 39 montaż nowych bramek uchylnych przy schodach obok Sali nr 39 podłączonych do istniejącego systemu ppoż. oraz wyposażyć w czytniki kart, montaż nowego systemu kontroli dostępu od strony wejścia W6 – podwójne drzwi wejściowe D1, D2, montaż nowego systemu kontroli dostępu od strony wejścia W1 – podwójne drzwi D3, D4, montaż nowego systemu kontroli dostępu korytarz K6 – kontrola dwustronna montaż systemu wideo-domofonowego od strony parkingu górnego W6 oraz zainstalowanie przycisków na portierni do otwierania drzwi wejściowych sprawdzenie oraz uruchomienie całego systemu kontroli dostępu wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości w gatunku I oraz posiadać dopuszczenie do stosowania i spełniać Polskie Normy, normy zharmonizowane, być zgodne z narzuconymi przez Projektanta rozwiązaniami. Zamawiający stwierdza, że jeśli w dokumentacji przetargowej, opracowaniach projektowych, w tym w przedmiarze robót podano nazwę dostawcy lub producenta określonego materiału to uczyniono to w celu określenia klasy materiałów, urządzeń, osprzętu itp. Wobec powyższego dopuszcza się składanie ofert „równoważnych” z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów pod warunkiem, że zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia będą bezwzględnie spełniać warunek, iż ich parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne będą na co najmniej takim samym poziomie, jak materiały i urządzenia określone w powyższy sposób w dokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń „równoważnych” Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań np. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać spełnienie wymaganych parametrów określonych w SIWZ poprzez klasę materiałów lub urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ która zawiera: - projekt wykonawczy- przedmiary robót - opis techniczny wykonania robót Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia stosownie do art. 36 a ust. 2 ustawy. Wykonawca oraz podwykonawca zobowiązują się zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na: - pracach rozbiórkowych - pracach izolacyjnych - pracach konstrukcyjno-montażowych - pracach instalacyjnych - robotach ogólnobudowlanych - robotach wykończeniowych - utrzymaniu porządku na terenie budowy Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Roboty nie uciążliwe dla pracy ZUS będą mogły być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach pracy ZUS tj. od 7:00 do 15:00. Roboty uciążliwe dla pracy ZUS mają być realizowane poza godzinami pracy ZUS. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po upływie 5 (słownie: pięciu) lat licząc od dnia podpisania bez uwag Protokołu odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1650,00 zł (słownie: tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 3.2.1. pieniądzu; 3.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.2.3. gwarancjach bankowych; 3.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.2.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy załączyć do oferty: formularz oferty którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy, kopia potwierdzenia wniesienia wadium w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa instalacji PV na kompleksie basenów „NEMO” w Pustkowie Osiedlu
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Montaż agregatu prądotwórczego przy budynku administracyjnym Nadleśnictwa Kańczuga
Dodano: 2024-01-09 - Wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych na terenie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Brzozowie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-10-06 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej - Zespół Krytych Pływalni w Krośnie - Pływalnia nr 2, ul. Wojska Polskiego 45A
Dodano: 2023-09-25 - Budowa sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębica w ramach zadania: ,,Budowa nowych punktów oświetlenia drogowego”.
Dodano: 2023-07-26 - Remont instalacji elektrycznej w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Krośnie
Dodano: 2023-07-25 - Modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej w Przedszkolu Samorządowym w Radymnie ul. Kazimierza Wielkiego 4 -ETAP 2
Dodano: 2023-05-29 - Przebudowa oświetlenia w szkole w Straszęcinie
Dodano: 2023-03-29 - „ZAGOSPODAROWANIE ZABYTKOWEGO DWORKU WRAZ Z OTOCZENIEM W MIEJSCOWOŚCI STRASZĘCIN” (2)
Dodano: 2022-07-19 - DOBUDOWA WRAZ Z MODERNIZACJĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY DĘBOWIEC
Dodano: 2021-04-07