Przetargi.pl
Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w Serocku.

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2015-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w Serocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicach: Zielona, Nodzykowskiego, Kuligowskiego, Milewskiego, Oleńki, Sadowa, Pułtuska, Krasińskiego oraz na terenie działki nr ew. 53 i 96 obr. 07 w Serocku. 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach: Zielona, Nodzykowskiego, Kuligowskiego, Milewskiego, Oleńki, Sadowa, Pułtuska w Serocku. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjno - tłocznej wraz z przepompownią ścieków obejmuję: - budowę sieci z rur PCV o średnicy 200 mm i długości L = 1541 m, - budowę sieci z rur PE 250 x 14,8 mm i długości L = 360 m, - budowę sieci z rur PCV o średnicy 160 mm i długości L = 415 m, - rurociąg tłoczny 2 x PE 90 x 5,4 mm i długości L = 610 m, - rurociąg tłoczny PE 50 x 3,0 mm i długości L = 112 m - budowę przyłączy kanalizacyjnych o średnicy 160 mm i długości L = 342 m, - budowę przyłączy kanalizacyjnych o średnicy 200 mm i długości L = 32 m, - ilość przyłączy do pierwszej studzienki na działce od strony drogi to 97 sztuki. Inwestycja planowana jest na terenie o zabudowie głównie jednorodzinnej. Miejscami przy ulicy Pułtuskiej występuje zabudowa usługowo - handlowa. Infrastrukturę komunikacyjną stanowią drogi publiczne, drogi gminne wewnętrzne oraz drogi prywatne. Drogi o nawierzchni utwardzonej asfaltowej oraz drogi o nawierzchni gruntowej ulepszonej kamieniem. Montaż rurociągów zaprojektowano metodą przewiertu sterowanego (rurociąg w ulicy Pułtuskiej), metodą przewiertu poziomego (przez działkę 45/3) oraz metodą wykopu otwartego z rozebraniem i ponownym odtworzeniem istniejących ulepszeń dróg i nawierzchni. Po wykonaniu robót teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Wstępujące warunki gruntowe należy zaliczyć do prostych. Obiekt zaliczony do kategorii geotechnicznej pierwszej. Wykopy otwarte o głębokości do 4,6 m. Poziom wód gruntowych powyżej rzędnej posadowienia obiektów. Roboty ziemne wymagające odwodnienia przy pomocy igłofiltrów lub pompowania bezpośrednio z dna wykopu. W zakresie zadania występuje montaż i uruchomienie przepompowni sieciowej oraz trzech przepompowni przydomowych ścieków. W wycenie należy również uwzględnić opracowanie dokumentacji współdziałania agregatu prądotwórczego z układem zasilania sieciowej przepompownią ścieków. 2.2.Budowę sieci kanalizacji sanitarnej na terenie działki 53 i 96 obręb 07 oraz przyłącza kanalizacyjnego do działki nr ew. 55 obręb 07 w Serocku. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej obejmuje: - włączenie się poprzez trójnik do istniejącej sieci kanalizacji w ulicy Wolskiego, - budowę sieci z rur PCV o średnicy 200 mm i długości L = 7,1 m wykonanej metodą wykopu otwartego, - budowę sieci z rur kamionkowych o średnicy 200 mm i długości L = 60 m wykonanej metodą przewiertu prostego (mikrotunelingu) po terenie parku miejskiego, - przyłącze kanalizacyjne o średnicy 160 mm i długości L = 39,05 m, 1 sztuka. Ulica Wolskiego jest drogą gminną o nawierzchni asfaltowej wraz chodnikiem betonowym. Sieć po terenie parku miejskiego przebiegać będzie pod chodnikiem betonowym. Prace opisane w tym punkcie należy wykonać w okresie wakacyjnym ze względu na bezpośrednio sąsiedztwo szkoły. 2.3. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Krasińskiego w Serocku. Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami do pierwszej studzienki na działce. Zakres robót obejmuje: - włączenie sieci do istniejącej kanalizacji w ulicy Sienkiewicza, - budowę sieci z rur PCV o średnicy 200 mm, L = 274 m, - budowę sieci z rur PCV o średnicy 160 mm, L = 82 m, - przyłącza kanalizacyjne z rur PCV o średnicy 160 mm i długości L = 68 m, ilość przyłączy do wykonania: 20 sztuk. Ulica Krasińskiego jest droga gminną o nawierzchni gruntowej ulepszonej kamieniem naturalnym. Po wykonaniu robót teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. 3. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, Wykonawca ma obowiązek, do: 1). Rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie. 2). Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. 3). Pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. 4). Zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z póź. zm.). 5). Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. 6). Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7). Utrzymania ogólnego porządku na placu budowy, na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy , a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 8). Zapewnienia kierownika budowy. Wykonawca traktuje obowiązki ww kierowników jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 9). Wykonania tyczenia geodezyjnej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 10). W terminie 14 dni od dnia podpisania umowy przedłożenia Zamawiającemu szczegółowowego harmonogramu rzeczowo - finansowego. 11) Zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. 12). Wykonania wszelkich robót przygotowawczych. 13). Wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy i uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzonych robót. 14). Zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót a w szczególności środków transportu wykonawcy i dostawców istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń, uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem. 15). Informowania Zamawiającego o przebiegu robót i brania udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, 16). Zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. 17). Przedstawienia na każdy wniosek inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy. 18) Przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. 19) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty pod nadzorem MPWiK uzgodnić z MPWiK włączenie budowanych kanałów do istniejących. 20) Sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenia do niej kompletnych certyfikatów, aprobat użytych do wykonania przedmiotu umowy - dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni w dwóch egzemplarzach w wersji drukowanej. 21) Zawartość dokumentacji powykonawczej: - Inwentaryzacja powykonawcza, - Atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały z adnotacją wbudowano, - Protokoły z prób ciśnieniowych, - Protokół z badań zagęszczenia gruntu, - Dokumentacja projektowa z naniesionymi ewentualnymi zmianami, podpisana i ostemplowana przez Wykonawcę jako Dokumentacja powykonawcza, zatwierdzona przez inspektora nadzoru. W przypadku zmian (naniesione kolorem czerwonym) - podpisana przez Projektanta, - Oświadczenie Kierownika robót przewidziane w prawie budowlanym, art. 57 ust. 1 pkt 2 lit. a i b. 22) Dokumentacja projektowa z naniesionymi ewentualnymi zmianami, podpisana i ostemplowana przez Wykonawcę jako Dokumentacja powykonawcza, zatwierdzona przez inspektora nadzoru. W przypadku zmian (naniesione kolorem czerwonym) - podpisana przez Projektanta. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. 5. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. 6. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 7. Projekt budowlany przewiduje odwodnienie wykopów na czas budowy, z zastrzeżeniem, że zakres robót obejmujących odwodnienie musi być dostosowany do stwierdzonych w trakcie realizacji robót, warunków hydrogeologicznych. Koszty odwodnienia objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie umowy, którego wartość (wysokość) nie podlega zmianie, niezależnie od warunków hydrogeologicznych występujących w trakcie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 3. Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4. Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach