Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-116 Warszawa, ul. Świętokrzyska 36/kl. IV
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 37 20 210 , fax. (22) 37 20 290
- Data zamieszczenia: 2009-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
ul. Świętokrzyska 36/kl. IV 36/kl. IV
00-116 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22) 37 20 210, fax. (22) 37 20 290
REGON: 14059399700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa systemu IT-GIS OKI dla Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje rozbudowę istniejącego systemu IT-GIS OKI, umożliwiającą połączenie baz danych regionalnych w bazę centralną dla potrzeb Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej (KZGW) oraz aktualizację i modernizację systemu w tych Ośrodkach Koordynacyjno-Informacyjnych Ochrony Przeciwpowodziowej (OKI) regionalnych zarządów gospodarki wodnej (RZGW), które nim dysponują. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustalonych szczegółowo przez Zamawiającego: 1)Posiadają uprawienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: a)zapewnią, że w skład zespołu realizującego zamówienie wchodzić będą: 1.Kierownik Projektu - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania projektami, posiadająca certyfikat PMP lub równoważny. Posiadane doświadczenie musi być potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych na stanowisku Kierownika Projektu, w tym minimum jednego projektu z zakresu ochrony przeciwpowodziowej, 2.Projektant/Programista Aplikacji - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i programowania w środowisku Microsoft.net i GeoMedia Framework, potwierdzone udziałem realizacji co najmniej 2 projektów budowy systemów GIS, których przedmiotem było zaprojektowanie i wdrożenie systemu na platformie GeoMedia Professional 6.0, GeoIntegrator 3.2 oraz GeoMedia Grid 6.0, 3.Projektant/Programista Baz Danych - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i programowania w środowisku RDBMS Oracle, potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej 2 projektów budowy systemów GIS, których przedmiotem było zaprojektowanie i wdrożenie systemu na platformie GeoMedia Professional 6.0, GeoIntegrator 3.2 oraz RDBMS Oracle, 4.Analityk/Konsultant - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie budowy i wdrażania systemów GIS potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej 2 projektów budowy systemów GIS, których przedmiotem było zaprojektowanie i wdrożenie lub utrzymanie systemu związanego z ochroną przeciwpowodziową na platformie GeoMedia Professional 6.0, GeoIntegrator 3.2, GeoMedia Grid 6.0 oraz RDBMS Oracle, Jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję w zespole. b)wykażą się wykonaniem projektów odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1.1 projektu, którego przedmiotem było opracowanie, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu GIS na platformie GeoMedia i GeoIntegrator lub świadczenie usług utrzymania systemu GIS na platformie GeoMedia i GeoIntegrator, obejmującego środowisko zarządzania relacyjną bazą danych w oparciu o platformę RDBMS Oracle, zawierającego dedykowaną aplikację do administrowania systemem, umożliwiającą zarządzanie uprawnieniami użytkowników; 2.1 projektu, którego przedmiotem było wdrożenie systemu GIS lub świadczenie usług utrzymania systemu GIS związanego z tematyką gospodarki wodnej i ochrony przeciwpowodziowej. Łączna kwota wynagrodzenia Wykonawcy za realizację wskazanych projektów nie powinna być mniejsza niż 100.000 zł brutto każdy; W każdym z ww. wymagań wdrożenie jest rozumiane jako ciąg następujących po sobie czynności takich jak: instalacja, konfiguracja, szkolenie użytkowników, opcjonalnie migracja i ładowanie danych oraz inne konieczne działania Wykonawcy mające na celu uruchomienie normalnej, prawidłowej eksploatacji systemu. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1)Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera pkt 7 niniejszej specyfikacji. 2)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie; wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi spełnić warunek niewykluczenia z postępowania, opisany w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielanie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa. 5)Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu wymienionego w pkt 7 niniejszej specyfikacji lub złożenie w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty: a)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do specyfikacji). b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wykaz osób, wchodzących w skład zespołu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 5 do specyfikacji). d)Wykaz projektów odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum określone w pkt. 5.2.b) niniejszej specyfikacji, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że projekt taki został wykonany należycie (Załącznik nr 6 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. b) składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia musi być poświadczona zapisem o treści -za zgodność z oryginałem -na każdej stronie oraz podpisana przez wykonawcę lub przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokument sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielenia gwarancji na poprawne funkcjonowanie Systemu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli zużycia energii elektrycznej w obiektach NBP
Dodano: 2016-07-26 - Zakup Systemu Informacji Prawnej
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie utrzymaniem technicznym i serwisem taboru
Dodano: 2016-03-23 - Zaprojektowanie i wdrożenie usług poczty elektronicznej oraz komunikacji błyskawicznej na platformie wirtualizacyjnej Hyper-V
Dodano: 2015-12-02 - Zakup usługi wsparcia eksperckiego w zakresie rozwoju oraz utrzymania wdrożonego w Banku rozwiązania Fraud Detection System - FDS, opartego na architekturze Splunk Enterprise.
Dodano: 2015-09-03 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie kompletnego rozwiązania do archiwizacji poczty elektronicznej w Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z usługami wdrożeniowymi oraz serwisowymi
Dodano: 2015-05-12 - Zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie usługi Active Directory Domain Services lub równoważnej wraz z usługami towarzyszącymi obejmującymi swoim zasięgiem całość infrastruktury Zamawiającego oraz dostarczenie sprzętu, realizacja szkoleń i opieka serwisowa w określonym terminie
Dodano: 2014-11-18 - Opracowanie i wdrożenie w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oprogramowania wspierającego funkcjonowanie systemu referencyjnego dla dróg krajowych
Dodano: 2014-07-03 - Wdrożenie nowej infrastruktury PKI w oparciu o zasoby i licencje BGK
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa, instalacja i konfigurację przełączników ethernetowych oraz wdrożenie mechanizmów bezpieczeństwa sieci LAN
Dodano: 2013-09-19