Przetargi.pl
Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Zespole Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie w obszarze modułów Ruch Chorych oraz Apteczka Oddziałowa oraz uruchomienie elektronicznych zleceń leków na ZOL i szkoleniem personelu

Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 35-005 Rzeszów, ul. Fredry
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 509 047 , fax. 178 538 394
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
    ul. Fredry 9
    35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 509 047, fax. 178 538 394
    REGON: 69068500600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Zespole Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie w obszarze modułów Ruch Chorych oraz Apteczka Oddziałowa oraz uruchomienie elektronicznych zleceń leków na ZOL i szkoleniem personelu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Zespole Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie w obszarze modułów Ruch Chorych oraz Apteczka Oddziałowa oraz uruchomienie elektronicznych zleceń leków na ZOL. 2) Przedmiot zamówienia według CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 3) Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający zakłada, że celem projektu na rozbudowę systemu informatycznego o moduły Ruch Chorych i Apteczka Oddziałowa jest wytworzenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w zakresie określonym aktualnymi przepisami prawnymi wraz z integracją z istniejącym w tutejszym Zespole systemem informatycznym InfoMedica/AMMS. Zakłada się, iż zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi zostaną wprowadzone w postaci elektronicznej dokumenty określone przez organ właściwy w drodze rozporządzenia. Projekt zakłada, iż w kolejnym etapie wprowadzania Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w jednostce powstałe dokumenty w formie elektronicznej zostaną udostępnione pacjentowi w ramach uruchomienia e-usług w sektorze ochrony zdrowia. 4) Zamawiający zamierza prowadzić dokumentację medyczną w formie elektronicznej, określoną m.in. poniższymi aktami prawnymi: • Ustawa z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 408), • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2015 r., poz. 2069). Prace konfiguracyjno-wdrożeniowe odbywać się będą na infrastrukturze posiadanej aktualnie przez Zamawiającego. Aktualnie Zamawiający dysponuje następującym środowiskiem serwerowym, które zostanie udostępnione Wykonawcy w celu realizacji opisanych prac będących przedmiotem niniejszego postępowania: Serwer bazy danych: CPU: E5-2667 v4 – 2 procesory RAM: 192 GB HDD: 1,5 TB pod dane i 300 GB pod system System operacyjny: Windows 2012 R2 Serwer aplikacji: Dostępne zasoby: Środowisko wirtualizacji VMWare 6.5(3 serwery w klastrze) CPU: Intel(R) Xeon(R) CPU E5-2650 v4 @ 2.20GHz – (2 procesory na jeden serwer fizyczny) RAM: 524 GB na jeden serwer fizyczny HDD: aktualnie dostępne miejsce 1 TB (dostępne na zewnętrznej macierzy) System operacyjny: Linux lub Windows serwer 2016 Aktualnie przydzielane na jeden JBoss (uruchomione 6 JBOSS-ów) RAM: 15 GB HDD: 20 GB Procesor: 4 rdzenie Zamawiający oświadcza, że: - posiada wdrożony i użytkowany Zintegrowany System Informacyjny InfoMedica/AMMS produkcji ASSECO POLAND S.A. w obszarze administracji, HIS oraz RIS/PACS firmy Alteris Sp. z o.o. Posiadane moduły systemu informacyjnego Infomedica/AMMS współpracują tylko z motorem bazy danych Oracle. Dane przechowywane są w relacyjnej bazie danych ORACLE wersja 12c Standard Edition Obecnie aplikacje dla „części szarej” i „części białej” wykorzystują platformę technologiczną Oracle. - System InfoMedica to kilkadziesiąt zintegrowanych ze sobą programów. Wszystkie moduły są ze sobą powiązane i stanowią pewną całość zależną od siebie. Cały system dzieli się na część medyczną i administracyjną. Część medyczna współpracuje ze sobą za pomocą elektronicznego systemu zleceń i wspólnej bazy danych. Część administracyjna wykorzystuje natomiast dane z części medycznej do celów analitycznych, sprawozdawczych, kosztowych. - Zamawiający wymaga, aby dostarczony w ramach rozbudowy system do obsługi Oddziału ZOL był w pełni zintegrowany z posiadanym przez Zamawiającego systemem HIS, RIS/PACS oraz ERP. Opis interfejsów wymiany danych znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 5) Wykaz modułów/licencji objętych przedmiotem zamówienia: Lp. Moduł Ilość licencji (szt.) Nadzór autorski producenta 1 Licencja modułu Ruch Chorych 6 31.12.2020 r. 2 Licencja modułu Apteczka Oddziałowa 3 31.12.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań funkcjonalnych modułów znajduje się w Załączniku Nr 2, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 6) Wykaz zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia: - dostawa licencji zgodnie z wykazem, - instalacja i konfiguracja modułu Apteczka Oddziałowa na 3 Oddziałach ZOL, - integracja modułu Apteczka Oddziałowa z podsiadanym modułem Apteka AMMS, - przeprowadzenie bilansu otwarcia na 3 Oddziałach ZOL, - konfiguracja eksportów do modułu Finanse-Księgowość InfoMedica, - uruchomienie elektronicznych zamówień na leki z pomocą Apteczki Oddziałowej, - szkolenie dla pielęgniarek ZOL z zakresu zamówień i rozchodów leków w ramach indywidulanych spotkań na każdym oddziale, - szkolenie dla pracowników Apteki Głównej z zakresu obsługi i realizacji zamówień elektronicznych na leki, - konfiguracja modułu Ruch Chorych Oddział pod kątem zlecania leków, - szkolenie personelu Oddziału ZOL z obsługi modułu Ruch Chorych: • Szkolenia grupowe z podstaw obsługi modułu Ruch Chorych Oddział dla 6 lekarzy i 50 pielęgniarek ma obejmować: - obsługę lekarską i pielęgniarską - przyjęcie pacjenta, rozpoznanie, ewidencja procedury, wypis, Dla 6 grup, po 3,5h na grupę, po 2 grupy dziennie, odbywać się będą w Rzeszowie, w siedzibie Zamawiającego, - szkolenia stanowiskowe 2 h na oddział, 3 spotkanie na każdym oddziale. • Szkolenie dla 6 lekarzy ze zleceń leków: - 3,5h szkolenia grupowego + instruktaż stanowiskowy, • Szkolenie dla pielęgniarek z tacy leków: - 5 grup, po 3,5h na grupę, po 2 grupy dziennie, odbywać się będą w Rzeszowie, w siedzibie Zamawiającego, - szkolenia stanowiskowe 2 h na oddział, 3 spotkanie na każdym oddziale. Szczegółowy opis warunków i sposobu dokonywania ich oceny, a także informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania oraz nie podlegania wykluczeniu i pozostałe wymagane dokumenty zostały opisane w Roz. VII i VIII niniejszej SIWZ. 7) Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca i podwykonawcy Wykonawcy zatrudnili na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymaganiami, o których mowa w art. 22 Kodeksu pracy, osoby wykonujące w toku realizacji zamówienia następujące niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia czynności, tj. instalacja, konfiguracja, prowadzenie szkoleń, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 5 do SIWZ) w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy); 3) Oświadczenie dotyczące wielkości przedsiębiorstwa – Załącznik Nr 8 do SIWZ; 4) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 7 do SIWZ; 5) Zobowiązanie innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik Nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach