Przetargi.pl
Rozbudowa systemu informatycznego e-clinic funkcjonującego w Przychodni tj. dostawa dodatkowych licencji i systemu e-rejestracja oraz dostawa oprogramowania PACS i RIS do aparatu RTG wraz ze sprzętem do jego obsługi.

Kleszczowska Przychodnia Salus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Osiedlowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (44)7313080 , fax. (44)7313082
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kleszczowska Przychodnia Salus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Osiedlowa 2
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (44)7313080, fax. (44)7313082
    REGON: 365869815
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.saluskleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu informatycznego e-clinic funkcjonującego w Przychodni tj. dostawa dodatkowych licencji i systemu e-rejestracja oraz dostawa oprogramowania PACS i RIS do aparatu RTG wraz ze sprzętem do jego obsługi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu informatycznego e-clinic funkcjonującego w Przychodni tj. dostawa dodatkowych licencji i systemu e-rejestracja oraz dostawa oprogramowania PACS i RIS do aparatu RTG wraz ze sprzętem do jego obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do Kleszczowskiej Przychodni Salus Sp. z o.o., ul. Osiedlowa 2, 97-410 Kleszczów, zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy wypełniony wg zał. nr 2 do SIWZ; 3) opis parametrów technicznych: a) w Zakresie I poz. 1, 2 i w Zakresie II poz. 1, 2 - podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem); b) w Zakresie II poz. 3, 4, 5 – wypełniony w rubryce ”PARAMETRY OFEROWANE” i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanego sprzętu (stanowiący zał. nr 3 do SIWZ) załączony dodatkowo w postaci elektronicznego nośnika – w formie płyty CD/DVD (w formacie Word).; 4) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wymagane rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach