Przetargi.pl
Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanego przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (048)3654652 , fax. (048)3654651
  • Data zamieszczenia: 2017-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    Traugutta 30/30A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (048)3654652, fax. (048)3654651
    REGON: 141100028
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanego przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanego przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu. Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 4 sztuk elektronicznych tablic informacyjnych Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej na wyznaczonych przystankach komunikacji miejskiej w Radomiu wraz z ich konfiguracją i podłączeniem do Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanego przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji oraz wykonaniem pełnej dokumentacji projektowej (w tym uzyskaniem wszelkich koniecznych uzgodnień i pozwoleń). Elektroniczne tablice informacyjne winny spełniać wymagania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz winny być kompatybilne z Systemem Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanym przez MZDiK.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48813100-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach