Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, Traugutta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (048)3654652 , fax. (048)3654651
- Data zamieszczenia: 2017-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
Traugutta 30/30A
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. (048)3654652, fax. (048)3654651
REGON: 141100028 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanego przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanego przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu. Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 4 sztuk elektronicznych tablic informacyjnych Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej na wyznaczonych przystankach komunikacji miejskiej w Radomiu wraz z ich konfiguracją i podłączeniem do Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanego przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji oraz wykonaniem pełnej dokumentacji projektowej (w tym uzyskaniem wszelkich koniecznych uzgodnień i pozwoleń). Elektroniczne tablice informacyjne winny spełniać wymagania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia oraz winny być kompatybilne z Systemem Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanym przez MZDiK. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48813100-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i budowa dwóch tablic multimedialnych LED informujących o stanie jakości powietrza na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Dodano: 2020-03-20 - "Zakup elektronicznych tablic informacyjnych (5szt.) w ramach projektu pn. Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez zrównoważony rozwój mobilności miejskiej na terenie Ostrołęki".
Dodano: 2017-12-29 - Rozbudowa Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej użytkowanego przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu
Dodano: 2017-01-19