Przetargi.pl
ROZBUDOWA SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W OBIEKTACH UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W OBIEKTACH UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: rozbudowa systemów SWiN, CCTV oraz KD w obiektach Uniwersytetu Śląskiego, zlokalizowanych na terenie miast:
    - Katowice - 5 obiektów
    - Katowice-Ligota - 1 obiekt
    - Sosnowiec - 2 obiekty
    - Boguchwałowice - 1 obiekt.
    Zakres zamówienia obejmuje także przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia pracowników ochrony (pełniących służbę w obiektach, w których montowane są nowe systemy zabezpieczeń technicznych) w zakresie obsługi zainstalowanych systemów. Obowiązkiem Wykonawcy w okresie gwarancji oraz rękojmi, będzie usuwanie awarii oraz prowadzenie okresowych - raz na kwartał - konserwacji zainstalowanych systemów. Wykonawca przeprowadzi cztery konserwacje w okresie gwarancji oraz jedną konserwację w okresie rękojmi. Wykonawca przeprowadzi czynności konserwacyjne zgodnie z normą PN-93/E-08930/14 (Systemy Alarmowe. Zasady Stosowania - punkt nr 9 - Konserwacja) i każdorazowo dokona:
    1) sprawdzenia poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie,
    2) sprawdzenia stanu technicznego wszystkich połączeń giętkich,
    3) sprawdzenia, czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i czy są sprawne oraz sprawdzenia pomiaru prądu ładowania akumulatorów,
    4) sprawdzenia centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych,
    5) sprawdzenia poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu, przy współpracy z odpowiedzialną władzą lub zainteresowanym centrum odbiorczym,
    6) sprawdzenia poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego,
    7) sprawdzenia, czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy.
    8) pomiaru napięcia każdego akumulatora w trakcie pracy awaryjnej (w przypadku dużych, gwałtownych spadków napięcia świadczących o złym stanie technicznym akumulatora wnioskować o jego wymianę),
    9) wymiany baterii w każdym pilocie radiolinii napadowej,
    10) czyszczenia klawiatur strefowych, soczewek czujek, czytników kart zbliżeniowych, sygnalizatorów alarmowych,
    11) czyszczenia kloszy, halogenów i soczewek czujek zewnętrznych, obiektywów kamer CCTV i przednich szyb obudów zewnętrznych, czyszczenie zewnętrznych sygnalizatorów optyczno-akustycznych,
    12) sprawdzenia poprawności ustawienia pól obserwacji kamer i jakości przekazywanych obrazów, korekta tras kamer zgodnie z ustaleniami Zamawiającego.
    13) czyszczenia obudów central, zasilaczy, kamer, urządzeń rejestrujących,
    14) sprawdzenia poziomów napięć zasilających poszczególne kamery,
    15) sprawdzenia działania grzałek w obudowach kamer zewnętrznych,
    16) wykonania testów nagrywania i odtwarzania obrazów z każdej kamery,
    17) aktualizacji oprogramowania w centralach alarmowych, kontroli dostępu oraz rejestratorach CCTV.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A i 2B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzór umowy (załącznik nr 3).
    Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy a przed rozpoczęciem prac dostarczyć Zamawiającemu projekt techniczny instalowanego systemu, zawierający wykaz sprzętu, który zostanie zamontowany, schemat blokowy systemu, plan instalacji systemu zabezpieczenia technicznego, bilans poboru prądu.
    Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów przed przygotowaniem oferty.
    Materiały i sprzęt niezbędny do wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia dostarczy Wykonawca.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.
    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
    Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i sprzętu rownoważnego. Za równoważne Zamawiający uzna materiały i sprzęt, którego parametry techniczne są co najmniej takie same (lub lepsze) jak te, które zostały wskazane (jako przykładowe) w Specyfikacji, pod warunkiem, że będą bezbłędnie współpracowały z systemami funkcjonującymi u Zamawiającego.
    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
    Mając na uwadze konieczność zapewnienia ciągłości pracy Uczelni, właściwego zabezpieczenia przetwarzanych danych (m.in.: kodów dostępowych zabezpieczenia SSWiN oraz CCTV, rozmieszczeń serwerowni systemów informatycznych, pracowni badawczych oraz laboratoria) stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (w tym informacji niejawnych, w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych), zbiorów danych osobowych oraz prowadzonych prac badawczych, Zamawiający wymaga zagwarantowania szczególnie skutecznego nadzoru nad osobami bezpośrednio realizującymi przedmiot umowy. W związku z możliwością dostępu pracowników Wykonawcy do wszystkich obiektów będących własnością Zamawiającego, jak również faktem znajomości przez nich stosowanych przez Zamawiającego systemów zabezpieczeń, Zamawiający zastrzega, że wykonywanie usług określonych w opisie niniejszego przetargu nie może zostać powierzone podwykonawcom. Wykonawca może realizować zamówienie z udziałem podwykonawców tylko w zakresie dostawy i transportu sprzętu do zainstalowania. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ).
    Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 511000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
    6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
    - w pieniądzu na rachunek Zamawiającego :
    Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,
    nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    - w gwarancjach bankowych lub
    - w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
    2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonego w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
    3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    3.1. nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi /wierzycielowi (Zamawiającemu t.j.) należności, w przypadku gdy:
    3.1.1. zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    3.1.2. oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:
    a)zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b)zleceniodawca /dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy).
    3.2. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego).
    3.3. gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
    Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    4. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować, co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    5. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium z tym, że jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
    6. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.
    7. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.
    8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5.
    9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    9.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    9.2. którego oferta została wybrana:
    9.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    9.2.2 nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    9.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach