Gmina Samborzec ogłasza przetarg
- Adres: 27-650 Samborzec, Samborzec
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 8314443 , fax. 15 8314583
- Data zamieszczenia: 2020-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Samborzec
Samborzec 43
27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie
tel. 15 8314443, fax. 15 8314583
REGON: 83040977800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.samborzec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Jachimowicach - wykonanie stropu nad parterem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Jachimowicach - wykonanie stropu nad parterem”. Zakres prac obejmuje wykonanie stropu nad parterem budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jachimowice, położonej na działce nr ewid. 167/4, zgodnie z załączonym przedmiarem robót i dokumentacja projektową. UWAGA!! Zamówienie stanowi część szerszego zakresu robót, który w częściach został zrealizowany w 2018 r. i 2019 r. oraz będzie realizowany w kolejnych latach. Z projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w ofercie jedynie zapisy dotyczące wykonania stropu nad parterem świetlicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ), - Dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SIWZ). 2.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na stanowisku robotników budowy dróg, wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem kierownika budowy lub kierownika robót, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2.3. Wszystkie materiały i urządzenia, określone nazwami handlowymi lub poprzez wskazanie ich producenta, które zostały wymienione w dokumentacji przetargowej, podane są jako produkty referencyjne i mogą być zastąpione innymi o równoważnych parametrach. Nazwy handlowe użyte w dokumentacji projektowej są traktowane jako definicje standardu lub typ produktu, a nie jako żądanie zaoferowania przez Wykonawców materiałów i urządzeń oferowanych przez konkretnych producentów. Za materiały i urządzenia równoważne będą uważane takie, które posiadają zbliżone lub lepsze cechy i parametry tj. spełniają podobne funkcje i wykonane są z materiałów o charakterystyce, trwałości oraz wytrzymałości nie gorszych od cech i parametrów materiałów i urządzeń określonych nazwami handlowymi lub poprzez wskazanie ich producenta. 2.4. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może zaproponować dostawy, usługi lub roboty budowlane niemające certyfikatu zgodności ze wskazaną w dokumentacji technicznej normą, aprobatą czy specyfikacją techniczną zastosowaną przez zamawiającego, o ile parametry oferowanych dostawy, usług lub robót budowlanych nie są gorsze od określonych we wskazanej normie, aprobacie lub specyfikacji technicznej oraz posiadają certyfikat zgodności z normą, aprobatą lub specyfikacją techniczną inną niż wskazana. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223500-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, wraz z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców - zestawienie tabelaryczne (o ile dotyczy), - dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych, - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną