Przetargi.pl
Rozbudowa strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Andrychowie, Etap II . Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Andrychowie, Etap II.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Wojska Polskiego 2c
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8734384 , fax. 033 8734393
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Wojska Polskiego 2c 2c
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8734384, fax. 033 8734393
    REGON: 07219152100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: budowastrazandrychow@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Andrychowie, Etap II . Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Andrychowie, Etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbiórka istniejącego dachu (pokrycie z blachy wraz z konstrukcja drewnianą), Roboty murowe (nadbudowa kondygnacji I-go piętra) oraz konstrukcja stropu żelbetowego, Konstrukcja dachu wraz z pokryciem, Montaż stolarki i ślusarki otworowej, Roboty wykończeniowe, Roboty elewacyjne całego segmentu A, Instalację wodno-kanalizacyjną, Instalację grzewczą C.O, Instalacje elektryczne dla zasilania: gniazd wtyczkowych, oświetlenia, systemów teletechnicznych, urządzeń wentylacyjnych, Instalację oświetlenia elektrycznego (podstawowego i ewakuacyjnego), Instalację teletechniczną i automatyki, Instalację odgromową, Instalację przeciwprzepięciową, Instalacje połączeń wyrównawczych, Wykonanie podbudowy o nośności 180 MPa na placach manewrowych, Rozbiórka części ogrodzenia i bramy wjazdowej, Wykonanie nowego ogrodzenia (pokazano na szkicu sytuacyjnym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego pn. - Bank Spółdzielczy w Bielsku Białej, Oddział Wadowice - 69 8111 1019 2002 2002 7649 0003, w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty - wyciąg bankowy. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem złączona musi być wraz z ofertą. 2. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 3. Zamawiający przechowa a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zadania, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy i adresu uprzedniego zamawiającego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. budowa lub rozbudowa obiektu kubaturowego o wielkości min. 1200m3 i wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł 2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających osoby posiadają wymagane uprawnienia w szczególności; - kierownik budowy-(koordynacja) - osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, - kierownicy robót poszczególnych branż - osoby te muszą posiadać odpowiednie uprawnienia niezbędne do wykonania prac, wynikające z dokumentacji technicznej i przepisów Prawa budowlanego. Do oferty należy dołączyć oświadczenia - informacje o osobach przewidywanych na powyższe stanowiska wraz z aktualnymi kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, które mają pełnić oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów. 2.4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej (tj. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek) w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł. 2.5. gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia 2.6. podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest najpóźniej na 7 dni przed skierowaniem podwykonawców do wykonywania robót zgłosić ten fakt i uzyskać akceptację Zamawiającego (niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców kolejnym podwykonawcom). Warunki udziału podwykonawców w realizacji zamówienia opisane zostały we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.7. Wykonawca musi przedstawić cenę za przedmiot zamówienia wyliczoną wg indywidualnej kalkulacji w formie kosztorysu ofertowego w oparciu o dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wymagania niniejszej SIWZ oraz ewentualne oględziny terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za przedmiot zamówienia. W przypadku nie ujęcia w wycenie wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej , to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt IV niniejszej SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki ogólne: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zadania, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy i adresu uprzedniego zamawiającego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. budowa lub rozbudowa obiektu kubaturowego o wielkości min. 1200m3 i wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł 2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających osoby posiadają wymagane uprawnienia w szczególności; - kierownik budowy-(koordynacja) - osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, - kierownicy robót poszczególnych branż - osoby te muszą posiadać odpowiednie uprawnienia niezbędne do wykonania prac, wynikające z dokumentacji technicznej i przepisów Prawa budowlanego. Do oferty należy dołączyć oświadczenia - informacje o osobach przewidywanych na powyższe stanowiska wraz z aktualnymi kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, które mają pełnić oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów. 2.4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej (tj. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek) w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł. 2.5. gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia 2.6. podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest najpóźniej na 7 dni przed skierowaniem podwykonawców do wykonywania robót zgłosić ten fakt i uzyskać akceptację Zamawiającego (niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców kolejnym podwykonawcom). Warunki udziału podwykonawców w realizacji zamówienia opisane zostały we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.7. Wykonawca musi przedstawić cenę za przedmiot zamówienia wyliczoną wg indywidualnej kalkulacji w formie kosztorysu ofertowego w oparciu o dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wymagania niniejszej SIWZ oraz ewentualne oględziny terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za przedmiot zamówienia. W przypadku nie ujęcia w wycenie wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej , to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania obciąży Wykonawcę. 2.8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt IV niniejszej SIWZ terminie. 2.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach