Przetargi.pl
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Płośnicy

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6968008 , fax. 023 6968005
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52 52
    13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6968008, fax. 023 6968005
    REGON: 00054089000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Płośnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokumentacja Projektowa i Przedmiar robót stanowiący załącznik Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wezmą udział wykonawcy, którzy spełnią łącznie warunki określone w art. 22 ust.1 PZP: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli: 2.1. Oświadczy i udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności. 2.2. Nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnie i społeczne. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VI SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli: 3.1. Oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2. Wykaże i udokumentuje ( przedstawi referencje lub opinie lub listy polecające) wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia (przez co należy rozumieć wykonanie minimum 3 robót w zakresie budowy stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości minimum 100 jednostek oferowanej ceny brutto (każda) przez danego Wykonawcę). 3.3. Wykaże i udokumentuje dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.3.1. Kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 3.3.2. Kierownikiem robót z uprawnieniami o specjalności w zakresie instalacji sanitarnej; 3.3.3. Kierownikiem robót z uprawnieniami o specjalności w zakresie instalacji elektrycznych. 3.3.4. Wykwalifikowanym personelem w zakresie ogólnobudowlanym, instalacji sanitarnych, elektrycznych. Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VI SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia jeżeli: 4.1. Wykaże i udokumentuje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. okości minimum 1 000 000,00 PLN; Warunek ten zostanie oceniony na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VI SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy PZP - zgodnie z Załącznikiem nr 1 SIWZ 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli zachodzi taka okoliczność. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia niniejsze powinny być złożone jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 3-5 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4.2. Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich wartości i daty realizacji, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co należy rozumieć wykonanie minimum 3 robót w zakresie budowy stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wartości minimum 100 jednostek oferowanej ceny brutto (każda) przez danego Wykonawcę) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 2 SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy i kierowników robót uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie określonym w pkt V ust. 3 pkt 3.3 SIWZ. 7. Zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności kierowników budowy i robót budowlanych do Izby. 8. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków w wysokości min. 1000 000 zł lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1000 000,00 zł. 10. Dowód wniesienia wadium. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 6 - 10 mogą zostać złożone przez jednego z wykonawców, albo wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plosnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach