Przetargi.pl
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lubnowie

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lubnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i projektowych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym dla inwestycji pn. "Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lubnowie na działkach oznaczonych nr. ewidencyjnymi gruntu 276/1 i 432 AM - 10". Celem inwestycji jest rozbudowa stacji uzdatniania wody (dalej SUW) w Lubnowie polegająca na zwiększeniu ilości uzdatnianej wody z 58 m3/h do 100 m3/h. Zakres inwestycji obejmuje: a) Uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie wykonywanych robót budowlanych. b) Właściwe, zgodne z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) w zakresie niezbędnym do uzyskania "Pozwolenia na budowę" zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. 1994 nr 89 poz. 414) oraz wykonania projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót budowlanych dla przedmiotowej Stacji Uzdatniania Wody celem zwiększenia wydajności i niezawodności funkcjonowania przedmiotowych obiektów, poprawy parametrów uzdatnianej wody, poprawy właściwości funkcjonalno-użytkowych, poprawy efektywności uzdatniania i dostarczania wody. c) Właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano-montażowych dla Inwestycji, jaką jest rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lubnowie. d) Utrzymanie ciągłości produkcji i dostaw wody do odbiorców w odpowiedniej ilości i jakości w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych. e) Uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia, prze- prowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie, uruchomienia SUW, dokonania rozruchu technologicznego z uzyskaniem wymaganych parametrów wody uzdatnionej. f) Przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia. g) Zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót i serwisu pogwarancyjnego. h) Przygotowaniu obiektu oraz dokumentów formalno-prawnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. i) Pozyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów pozwalających prze- kazać obiekt do eksploatacji i użytkowania. UWAGA: ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE NA TERENIE ISTNIEJACEJ STACJI UZDATNIANIA WODY I NA WYKONAWCY BĘDZIE CIĄŻYŁ OBOWIAZEK UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY STACJI UZDATNIANIA WODY ORAZ DOSTAW WODY. I. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - działka nr 276/1 i 432 AM-1, Lubnów, Gmina Oborniki Śląskie 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: Stacja uzdatniania wody wraz obiektami towarzyszącymi jest zlokalizowana na działce 276/1, 432. Właścicielem terenu jest Gmina Oborniki Śląskie, użytkownikiem Zakład Gospodarki Komunalnej w Obornikach Śląskich. Wody nadosadowe oraz awaryjnie zrzut wody ze zbiornika odprowadzane będą do pobliskiego rowu melioracyjnego stanowiącego własność Skarbu Państwa. II. DANE OGÓLNE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 1. Forma obiektu. Na terenie działki zlokalizowane są następujące obiekty i infrastruktura: - Budynek technologiczny, - Budynek pompowni wody, - Zbiorniki wyrównawcze wody pitnej V = 2 × 300 m3, - Odstojniki popłuczyn, - Komora neutralizacji ścieków, - Osłona śmietnikowa, - Ogrodzenie terenu. (375 mb.) - Otwory studzienne łącznie - 5 szt. oraz dodatkowa studnia nr 4 poza terenem SUW, - Uzbrojenie istniejących otworów studziennych (studnie 1,2,3) - Drogi i chodniki, - Ogrodzenie, - Sieci zewnętrze wod.-kan.: rurociągi wody surowej ze studni głębinowych do budynku SUW, uzdatnionej do zbiornika retencyjnego, ssania zestawu pompowego ze zbiornika retencyjnego, przyłącze zasilające sieć wodociągową. Sieci kanalizacyjne ze studzienkami kanalizacyjnymi - spust i przelew ze zbiornika retencyjnego, odprowadzenia wód popłucznych do odstojnika, odprowadzanie cieczy nadosadowej z odstojnika wód połucznych, przyłącze ścieków sanitarnych ze zbiornikiem bezodpływowym, odprowadzanie z kratek ściekowych z budynków technologicznych. - Sieci elektryczne: wewnętrzna linia zasilająca ze złącza kablowego, przewody sterownicze i za- silające do studni głębinowych i odstojnika wód popłucznych, oświetlenie terenu z lampami, przewody zasilające i sterownicze pomiędzy budynkiem stacji uzdatniania wody a budynkiem pompowni wody. Celem inwestycji jest rozbudowa stacji uzdatniania wody (dalej SUW) w Lubnowie polegająca na zwiększeniu ilości uzdatnianej wody z 58 m3/h do 100 m3/h. III. ZAKRES PRAC : Wykonawca winien opracować lub uzyskać: a) pomiary geodezyjne i mapy do celów projektowych - jeśli będą konieczne, b) inwentaryzację istniejących instalacji, c) wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów - jeśli będą konieczne, d) projekt budowlany wielobranżowy wraz z wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia e) projekty wykonawcze we wszystkich potrzebnych branżach, f) informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia , g) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - jeśli będzie konieczny, h) projekt organizacji robót z uwzględnieniem ciągłości pracy zakładu oraz z zaznaczeniem kluczowych wyłączeń i ograniczeń w funkcjonowaniu SUW, i) dokumentację powykonawczą, j) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, k) dokumentacje techniczno-ruchowe wszystkich nowoprojektowanych urządzeń, l) projekt rozruchu m) sprawozdanie z rozruchu, n) instrukcję obsługi i eksploatacji stacji. Zakres robót: 1) Demontaż starego odstojnika wód popłucznych - o ile będzie taka konieczność. 2) Budowa nowego odstojnika wód popłucznych z sieciami kanalizacyjnymi, w przypadku demontażu odstojnika istniejącego. 3) Przełożenie rurociągu wody surowej DZ160 mm poza obszar oddziaływania nowej hali filtrów. 4) Demontaż i montaż nowych sieci kanalizacyjnych związanych z odstojnikiem wód popłucznych. 5) Budowa fundamentów pod ściany, filtry, kaskadę napowietrzającą i zestaw pomp między operacyjnych. 6) Wykonanie instalacji podposadzkowych w nowej dobudowywanej hali filtrów - odprowadzenie wód popłucznych oraz odwodnienie posadzek w nowej hali. 7) Wykonanie ścian, posadzek konstrukcji dachu nowej hali filtrów. 8) Montaż stolarki okiennej. 9) Rozbiórka elewacji na budynku, wykonanie otworu pomiędzy starą i nową halą filtrów. 10) Roboty wykończeniowe w zakresie uzupełnienia wykończenia ścian i posadzek (płytki dopasowane do istniejących) po wykonaniu robót branży sanitarnej i elektrycznej. 11) Roboty wykończeniowe na zewnątrz budynku wykonanie elewacji. 12) Opaska chodnikowa wokół nowej części hali filtrów i odstojniku wód popłucznych. 13) Technologia uzdatniania wody w części hali filtrów: dwa filtry ciśnieniowe DN2000 ze złożami, instalacjami i armaturą, kaskada napowietrzająca DN900, zestaw dwóch pomp międzyoperacyjnych, wentylatora chemoodpornego wraz z wykonaniem układu regulacji przepływu przez nowe zbiorniki filtracyjne, 14) Montaż instalacji technologicznych z rur i kształtek PVC łączonych klejeniem łączących nową halę filtrów z instalacją istniejącą. 15) Doposażenie instalacji zasilania filtrów nr 1, 2, 3 w przepływomierz i wykonanie układu regulacji przepływu wody przez filtry, 16) Wymiana istniejącego układu dezynfekcji wody kierowanej do sieci wodociągowej na nowy, 17) Wymiana istniejącego zestawu pompowego zasilającego sieć wodociągową na nowy, 18) Montaż sond hydrostatycznych w zbiornikach retencyjnych wraz z wprowadzeniem sygnału na sterownik wymienianego zestawu pomp II stopnia, 19) Przebudowa istniejącej rozdzielnicy sterowniczej oraz wstawienie nowej rozdzielnicy, wyposażonej w nowy sterownik PLC, falowniki dla pomp międzyoperacyjnych i płucznych oraz dotykowy, kolorowy terminal operatorski o przekątnej minimum 15". 20) W nowej rozdzielnicy należy wykonać dodatkowe dwa pola zasilające wraz z pełnym układem sterowania dla dwóch pomp głębinowych o mocy silnika do 7,5 kW. 21) Montaż instalacji elektrycznych sterujących i zasilających do urządzeń w nowej hali filtrów. 22) Wykonanie układu pomiaru wysokości lustra wody dla sześciu studni głębinowych (5 studni na terenie SUW, studnia nr 4 poza terenem SUW), 23) Wykonanie układu wizualizacji pracy SUW na komputerze zlokalizowanym w siedzibie ZGK Oborniki Śląskie wraz z dostawą komputera i wykonaniem komunikacji pomiędzy SUW o siedzibą ZGK, 24) Montaż instalacji oświetlenia, gniazda 24 VDC, gniazd 230 VAC, gniazda siłowego 400 VAC. 25) Montaż grzejników konwekcyjnych elektrycznych. 26) Rozbudowa instalacji osuszania powietrza. 27) Opracowanie algorytmu pracy SUW w oparciu o rozwiązania wcześniej zastosowane (sterowa- nie procesem płukania filtrów, pracą zestawu pompowego, pompowaniem wody przez pompy międzyoperacyjne z kaskady, sterownia pracą pomp głębinowych) z dodatkowym sterowaniem rozdziałem wody napowietrzonej - równy przepływ wody przez wszystkie filtry. IV. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji. c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z przeszkoleniem pracowników d) zapewnienia zaplecza budowy na okres trwania realizacji inwestycji z co najmniej jednym pomieszczeniem w którym odbywały się będą cotygodniowe narady koordynacyjne. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), żąda by kierownicy robót poszczególnych branż byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja oraz PFU (program funkcjonalno - użytkowy). Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Koszty wszelkich mediów potrzebnych do realizacji inwestycji po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach