Przetargi.pl
Rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Boćki

Gmina Boćki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-111 Boćki, Plac Armii Krajowej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7319610; 7319620 , fax. 85 7319612
  • Data zamieszczenia: 2020-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boćki
    Plac Armii Krajowej 3
    17-111 Boćki, woj. podlaskie
    tel. 85 7319610; 7319620, fax. 85 7319612
    REGON: 05065922000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabocki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Boćki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, w formule zaprojektuj i wybuduj na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), inwestycji obejmującej w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania pn.: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Boćki”. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. projektowanie, realizację robót budowlano-montażowych, demontaż i usunięcie powstałych odpadów, przeprowadzenie prac rozruchowych (w tym rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków) wraz z dostarczeniem kompletnego wyposażenia BHP, p.poż., szkolenia personelu Zamawiającego. Zakres obejmuje również ubezpieczenie całego zadania, w tym budowy i projektowania. 3.Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość przedmiotu zamówienia. 4.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Załączniku Nr 4 do SIWZ – Wzór umowy. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji określa dokumentacja przetargowa, w szczególności Załącznik Nr 10 do SIWZ -PFU. 6.W przypadku, gdy w niniejszej SIWZ oraz PFU został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, partner, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznej lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy p.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 7. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 7.1. Przepustowość przebudowanej oczyszczalni ścieków komunalnych w Boćkach musi być na poziomie Q śrd = 192 m3/dobę (dotychczasowym); wydajność studni głębinowej na stacji uzdatniania wody około Q = 114 m³/h oraz instalacja fotowoltaiczna o mocy przyłączeniowej 20 kWp. 7.2. Zamawiający zastrzega, że w trakcie prowadzenia robót będących przedmiotem niniejszej umowy, oczyszczalnia ścieków i stacja uzdatniania wody w Boćkach powinny działać w sposób ciągły, realizując zadania, do których są przeznaczone, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę tych obiektów oraz urządzeń na nich się składających. 7.3. Teren oczyszczalni ścieków w Boćkach znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego miejscowości Boćki, rejestr zabytków Nr A-413 z dnia 24-06-1978r. pn. „układ dawnego miasta”. Teren na którym położona jest oczyszczalnia ścieków objęty jest Planem Zagospodarowania Przestrzennego. 7.4. Zamawiający informuje, iż w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w cenie ofertowej uzyskać w jego imieniu wszelkie opracowania, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania, wykonania i przekazania Stacji Uzdatniania Wody i Oczyszczalni do eksploatacji oraz dopełnić wszelkich obowiązków nałożonych na Zamawiającego, które zostaną udokumentowane w w/w dokumentach. 7.5 W celu pozyskania przez Wykonawcę niezbędnych dokumentów do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający udzieli Wykonawcy koniecznych pełnomocnictw. 7.6. Wartość wynagrodzenia za wykonanie prac projektowych, (tj.: projektów budowlanych i opracowań wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami oraz prawomocnymi decyzjami a także: projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót) Wykonawca musi określić na poziomie max. 5 % wynagrodzenia brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia. 7.7. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geodezyjno-kartograficzną niezbędną do zrealizowania i odebrania przedmiotu umowy. 8.Wymagania dotyczące robót: roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, z opracowaną dokumentacją projektową i warunkami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 9. Wymagania dotyczące materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń: 9.1.Użyte materiały i wyroby budowlane muszą być nowe, 1 gatunku, wysokiej jakości o udokumentowanym pochodzeniu. 9.2.Wszystkie użyte materiały, urządzenia, maszyny i sprzęt muszą posiadać niezbędne certyfikaty, atesty lub aprobaty techniczne, instrukcje obsługi wynikające z charakterystyki urządzenia. Wszystkie materiały i urządzenia wraz z niezbędnymi dokumentami ( atesty, certyfikaty itp.) przed ich zastosowaniem powinny zostać zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (Inspektora) przed planowanym terminem ich zastosowania/montażu. Wszystkie stosowane urządzenia winny być proste w obsłudze praz posiadać serwis na terenie kraju. Dodatkowo urządzenia technologiczne nie mogą być prototypowe, muszą być dotychczas stosowane w innych oczyszczalniach i stacjach uzdatniania wody, posiadać odpowiednie atesty krajowe i gwarancje producentów oraz musi być zapewniony serwis gwarantujący podjęcie działań w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie - dwadzieścia tysięcy zł). Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zostały przedstawione w Rozdziale 14 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 4.Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) wg Załącznika Nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach