Przetargi.pl
Rozbudowa skrzyżowania w miejscowości Kierz oraz remont dróg wewnętrznych w miejscowościach Dębniak i Małecz

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 103 510 , fax. 447 103 022
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 447 103 510, fax. 447 103 022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa skrzyżowania w miejscowości Kierz oraz remont dróg wewnętrznych w miejscowościach Dębniak i Małecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa skrzyżowania w miejscowości Kierz oraz remont dróg wewnętrznych w miejscowościach Dębniak i Małecz 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na trzy części jak poniżej: Część I: Rozbudowa skrzyżowania w miejscowości Kierz 1) Rozbudowa skrzyżowania w miejscowości Kierz obejmuje budowę wlotu podporządkowanego na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 1303E Lubochnia - Żelechlinek z drogą przez miejscowość Kierz. Rozbudowa skrzyżowania obejmuje wlot o długości 39,28 m, szerokości jezdni 5,5 m, z obustronnymi poboczami szerokości 1,0 m każde. 2) Zakres rzeczowy obejmuje: - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, wycinka drzew, karczowanie pni, odhumusowanie, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, zabezpieczenie sieci teletechnicznej); - wykonanie warstw podbudowy (warstwa odcinająca, stabilizacja Rm=5 MPa z betoniarni, podbudowa z kruszywa łamanego); - wykonanie nawierzchni bitumicznych z AC (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna); - wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego; - wykonanie poboczy z destruktu; - umocnienie skarp płytami ażurowymi; - roboty wykończeniowe (plantowanie, humusowanie); - wykonanie nowego oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiar robót, - projekt budowlany (część tekstowa i graficzna) - specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót część II : Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Dębniak 1) Remont drogi obejmuje odcinek drogi o długości 220 m zlokalizowany na działce o nr ewid. 14 obręb 0004 Dębniak. 2) Zakres rzeczowy obejmuje: - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, odhumusowaniej); - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm; - wykonanie nawierzchni bitumicznej z AC 8S 50/70 dla KR 1-2 - warstwa ścieralna o grubości 4 cm; - wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa o grubości 4 cm; - roboty wykończeniowe (uzupełnienie i plantowanie terenu). 3) Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót określają: a) szkic sytuacyjny i przedmiar robót, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. część III : Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Małecz 1) Remont drogi obejmuje odcinek drogi o długości 140 m zlokalizowany na działce o nr ewid. 643 obręb 0020 Małecz. 2) Zakres rzeczowy obejmuje: - roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, odhumusowaniej); - wykonanie warstwy wyrównawczej z AC 11W 50/70 dla KR 1-2 o średniej grubości 3 cm (75 kg/m2); - wykonanie nawierzchni bitumicznej z AC 8S 50/70 dla KR 1-2 - warstwa ścieralna o grubości 4 cm; - wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa o grubości 10 cm; - roboty wykończeniowe (uzupełnienie i plantowanie terenu). 3) Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót określają: c) szkic sytuacyjny i przedmiar robót, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ b)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). c)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach