Przetargi.pl
ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DRÓG POWIATOWYCH UL. REYMONTA NR 2754W I UL. SAMORZĄDOWEJ NR 2758W W OTWOCKU

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 806 421 , fax. 227 806 421
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
    ul. Bohaterów Westerplatte 36
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 227 806 421, fax. 227 806 421
    REGON: 14848593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DRÓG POWIATOWYCH UL. REYMONTA NR 2754W I UL. SAMORZĄDOWEJ NR 2758W W OTWOCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 2754W ul. Reymonta i Nr 2758W – ul. Samorządowej w Otwocku w zakresie budowy ronda, ścieżki rowerowej, chodnika, przebudowy zjazdów, budowy oświetlenia ulicznego oraz przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej. 2. Informację: a) Zadanie będzie realizowane w województwie mazowieckim, na terenie Miasta i Gminy Otwock, w istniejącym i projektowanym pasie drogowym ul. Władysława Reymonta oraz ul. Samorządowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonanie oraz wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robot budowlanych (Zamawiający rekomenduje wykonywanie robot budowlanych pod ruchem. Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowych na jezdni przy całkowitym zamknięciu obiektu) b) wycinkę kolidujących z inwestycją drzew – informację dotyczące usuwanych drzew znajdują się w projekcie gospodarowania zielenią; c) rozbiórkę kolidujących z inwestycją elementów zagospodarowania terenu m. in. konstrukcja nawierzchni bitumicznej, chodniki, zjazdy o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej, istniejące krawężniki, oporniki, obrzeża, istniejące ogrodzenia; d) przebudowa istniejącej jezdni ulicy o nawierzchni asfalto-betonowej; e) budowa chodnika o zmiennej szerokości od 1,5 m do 2,0 m; f) budowa ścieżki rowerowej o zmiennej szerokości z nawierzchni bitumicznej; g) przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, h) budowa urządzeń odwadniających w postaci elementów wpustów ulicznych i zestawów rozsączających – szczegółowe informację dotyczące odwodnienia zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży sanitarnej TOM II; i) przestawienie istniejących ogrodzeń; j) przebudowa elementów sieci teletechnicznej – szczegółową informację zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży teletechnicznej TOM III; k) przebudowa elementów sieci elektroenergetycznej – szczegółową informację zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży elektroenergetycznej TOM IV; l) przebudowa elementów kanalizacji sanitarnej – szczegółową informację zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży sanitarnej w zakresie kanalizacji deszczowej TOM VI; m) przebudowa elementów sieci gazociągowej – szczegółową informację zawarte zostały w projekcie architektoniczno – budowlanym branży sanitarnej w zakresie sieci gazociągowej TOM VI; n) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, o) opracowanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4. Pełen zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej. 5. Wymienione wyżej roboty należy wykonać za pomocą wykwalifikowanego personelu i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. 6. Pracę należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. 7. Przed przystąpieniem do prac zmiennych należy wykonać przekopy kontrolne celem zlokalizowania niezinwentaryzowanych sieci uzbrojenia terenu. 8. Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 9. Materiały, pracowników oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. 10. Materiały pochodzące z rozbiórki: płytki (ułożone na paletach), krawężniki (ułożone na paletach), obrzeża (ułożone na paletach) należy przywieść do siedziby Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki należą do Wykonawcy. 11. Materiały z wycinki drzew należą do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359). 1. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie zamawiającego dostarczyć kosztorys ofertowy. 1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W tym postępowaniu Wykonawca na potwierdzenie spełnienia składa Oświadczenie zgodnie z załącznikiem do SiWZ. 2. Oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału sporządzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie podmiotu trzeciego składa Wykonawca, jeżeli powołuje się na jego zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie powinno być wypełniony w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego; oświadczenie powinno dotyczyć także weryfikacji podstaw wykluczenia podmiotu trzeciego. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku Wykonawców należy ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy oraz dołączyć pełnomocnictwo. Umowa konsorcjum powinna być sporządzona po wyborze oferty i dołączona do umowy na realizację niniejszego zamówienia. 6. Jeżeli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentowania w KRS/CEiDG, do oferty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez notariusza albo mocodawcę pełnomocnictwo do podpisywania oferty. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO , w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, należy złożyć wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach