Przetargi.pl
Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów sp. z o.o. w Raciborzu – etap III B – przebudowa budynku administracyjnego, budowa kontenerowego zespołu sanitarno-socjalnego

Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Rybnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 184 074 , fax. 324 184 074
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.
    ul. Rybnicka 125
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 324 184 074, fax. 324 184 074
    REGON: 24314197900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.bipraciborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów sp. z o.o. w Raciborzu – etap III B – przebudowa budynku administracyjnego, budowa kontenerowego zespołu sanitarno-socjalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów sp. z o.o. w Raciborzu – etap III B – przebudowa budynku administracyjnego, budowa kontenerowego zespołu sanitarno-socjalnego”, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze, jakie z punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje : 1) Przebudowę budynku administracyjnego i budowę zespołu kontenerów w celu podniesienia standardów i poprawy warunków pracy pracowników administracyjnych oraz warunków socjalno-sanitarnych pracowników fizycznych zatrudnionych w ZZO. 2) Zagospodarowanie nie wykorzystanej obecnie przestrzeni piwnicy. 3) Dobudowę schodów zewnętrznych umożliwiających wejście do pomieszczeń piwnicy, 4) Wykorzystanie pomieszczeń piwnicy do celów technicznych i magazynowo – gospodarczych, 5) Likwidację zewnętrznego pomostu stalowego, 6) Przebudowę wejścia do budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 8, 9 i 10 do niniejszej SIWZ. Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji; (wytyczenie geodezyjne. inwentaryzacja geodezyjna po zakończeniu robót oraz inne czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia) wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania (dodatkowe obowiązki wykonawcy, wynikające z przepisów, pozwoleń). Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy, który poza terminami rozpoczęcia i zakończenia robót będzie uwzględniał terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów lub elementów robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 ( słownie: dziesięć tysięcy zł. 00/100 ) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego winno zabezpieczać ofertę na okres związania ofertą. Wadium może zostać wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 310,836 i 1572 z póź. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej, należy wpłacić przelewem na rachunek Zakładu Zagospodarowania Odpadami sp. z .o.o. , Nr konta 92 1050 1070 1000 0023 6796 6724. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium i jakiego dotyczy zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego i uzyskać potwierdzenie jego wniesienia (np. potwierdzenie na kopi daty i godziny wniesienia). W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu z treści dokumentu musi wynikać: a) nazwa zamówienia, kwota wadium, nazwa i adres Zamawiającego i wnoszącego wadium – Wykonawcy, b) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w ustawie z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. c) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, d) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - Formularz ofertowy – załącznik nr 1 - Oświadczenia o których mowa w pkt. 5.2 SIWZ– załączniki nr 2 i 6 do SIWZ - Potwierdzenie wniesienia wadium, - Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika , należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. Wszystkie kartki złożonej oferty powinny być kolejno ponumerowane, a ilość kartek wpisana do oferty cenowej. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. Wszystkie dokumenty składane z ofertą, oprócz pełnomocnictw, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o udostępnieniu zasobów przez podmiot trzeci muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika. Pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów musi być złożone w formie oryginału. Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia. Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w celu zawarcia umowy: a) Kopie stosownych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli wobec wskazanej osoby powstaje taki obowiązek, b) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową w układzie zgodnym z przedmiarem robót ( L.p. oraz pozycja katalogu z przedmiaru) należy wskazać nazwy materiałów, urządzeń i montowanego sprzętu, oraz typ stosowany na rynku lub inne cechy podawane dla tych produktów na rynku, które pozwolą w sposób jednoznaczny zidentyfikować materiał, urządzenie i sprzęt oraz dla każdego produktu należy wskazać cenę jednostkową netto. Wykaz będzie stanowił podstawę żądania od wykonawcy użycia wskazanych materiałów, urządzeń i sprzętu na etapie realizacji inwestycji. c) Harmonogram rzeczowo-finansowy, który poza terminami rozpoczęcia i zakończenia robót będzie uwzględniał terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów lub elementów robót. d) Umocowanie do podpisania umowy jeżeli takie umocowanie nie wynika z treści złożonej oferty. e) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny ofertowej brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach