Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowo - kanalizacyjnej w Aglomeracji Moryń

Gmina Moryń ogłasza przetarg

  • Adres: 74-503 Moryń, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 667 950 , fax. 914 667 957
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moryń
    Plac Wolności 1
    74-503 Moryń, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 667 950, fax. 914 667 957
    REGON: 81168486400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moryn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowo - kanalizacyjnej w Aglomeracji Moryń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budowy sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjno – tłocznej oraz sieci wodociągowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Doprowadzenie wody i odprowadzenie ścieków z terenu Centrum Konferencyjno – Wypoczynkowego „Szafir” w Moryniu”. Zakres rzeczowy inwestycji Sieć kanalizacji sanitarnej RUROCIĄGI - SIEĆ całkowita długość projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej z przyłączem kanalizacyjnym wynosi: Lc=928mb, w tym: • rury sieci kanalizacji ściekowej grawitacyjnej PVC de200mm SN8 – 20,5m • rury przyłącza kanalizacji ściekowej grawitacyjnej PVC de160mm SN8 – 46,0m • rurociąg tłoczny ścieków PEHD PN10 de90mm SDR17 (wykop otwarty) – 826,5m • rurociąg tłoczny ścieków PE-RC de90 SDR11 (do przewiertu sterowanego) – 35,0m STUDZIENKI KANALIZACYJNE • studzienka Dw1000mm beton B45 na sieci kanalizacji sanitarnej – 1kpl. • studzienka Dw1000mm beton B45 na przyłączu kanalizacji sanitarnej – 2kpl. STUDZIENKI TECHNOLOGICZNE • separator tłuszczu przed przepompownią ścieków na bazie studni osadnikowej prefabrykowanej z kręgów Dw1500mm1kpl. (wg rys. nr 7) – 1kpl. • studzienka rozprężna na rurociągu tłocznym ścieków na bazie prefabrykowanej studzienki kanalizacyjnej z kręgów Dw1000mm (wg rysunku nr 8) - 1kpl. PRZEPOMPOWNIA ŚCIEKÓW • przepompownia ścieków PS „Szafir” na bazie betonowej studni z elementów prefabrykowanych Dw1500mm i kompletnym wyposażeniem (wg rysunku nr 6) – 1kpl. POZOSTAŁE ELEMENTY UZBROJENIA I ZAGOSPODAROWANIA • taśma ostrzegawcza z drutem sygnalizacyjnym (nad r. tłocznym ścieków) – 861m • betonowy znacznik lokalizacyjny zaślepionego zakończenia odejścia kanalizacyjnego („świadek”) – 1szt. • słupek z tabliczką lokalizacyjną węzła na rurociągu kanalizacji ciśnieniowej – 1kpl. KSZTAŁTKI • kolano 45o PE PN10 De90mm (na r. tłocznym) – 2szt. • trójnik skośny 45o PE PN10 De90mm (na r. tłocznym) – 1szt. • zaślepka PE PN10 De90mm (na r. tłocznym) – 1szt. • kaskada na studzience kanalizacyjnej z rur i kształtek de160mm PVC SN8 (przyjęto w 1 komplecie: trójnik 45o de160PVC, kolano 90o de160PVC, prostka L=1m de160PVC – 3kpl. • kształtka połączeniowa rur. istn. de200/rur. proj. de160PVC – 2szt. • zaślepka do kanalizacji zewnętrznej de200mm PVC – 1szt • układ wentylowania studni przepompowni ścieków i separatora tłuszczu z rur i kształtek PEHD de110mm (zakres: na zewnątrz studni) – 9mb • przepust dla kabla zasilającego pompy z panelu sterowniczego – rura de75 PVC – 2m Sieć wodociągowa RUROCIĄGI całkowita długość projektowanej sieci wodociągowej wynosi: Lc=874,5mb, w tym: • rury do wody PEHD PE100 PN10 de110mm (do wykopu otwartego) - L=839,5m • rury do wody PE-RC de90 SDR11 (do przewiertu sterowanego) - L=35m ELEMENTY UZBROJENIA SIECI WODOCIĄGOWEJ • Studzienka wodomierzowa z kręgów betonowych Dw2000 z zestawem wodomierzowym i armaturą (wg rys. nr 9) - 1kpl. • studzienka rewizyjna odwodnieniowa z kręgów betonowych Dw2000 i armaturą (wg rys. nr10) - 1kpl. • hydrant p.poż. nadziemny DN100mm z zasuwą odcinającą doziemną DN100 - 2kpl. • zasuwa doziemna do wody kołnierzowa PN10 DN100mm, żel. - 4kpl. KSZTAŁTKI • trójnik kołnierzowy PN10 do wody DN100, żel. - 5szt. • kolano elektrooporowe 90o de110 PE PN10 - 2szt. • kolano elektrooporowe 45o de110 PE PN10 - 1szt. • zaślepka elektrooporowa de110 PE PN10 - 1szt. • kołnierz zaślepiający DN80 żel. - 1szt. • tuleja kołnierzowa do rur PE z kołnierzem luźnym stal Ø110/DN100 - 13szt. • kołnierz specjalny do rur PE zabezpieczony przed przesunięciem DN100/de110 - 2szt. POZOSTAŁE ELEMENTY • słupki znacznikowe z tabliczkami o lokalizacji armatury w punktach węzłowych na sieci - 5kpl. • taśma ostrzegawcza oraz drut sygnalizacyjny nad rurociągami sieci wodociągowej - 875m •betonowy znacznik lokalizacyjny zaślepionego zakończenia wodociągu - 1 szt. Nawierzchnia gruntowa Odtworzenie nawierzchni gruntowej terenu budowy należy przeprowadzić bezpośrednio po zagęszczeniu wykopów. Należy zachować istniejącą niweletę terenu. Grunt wykorzystany do niwelacji terenu powinien być wolny od kamieni, gruzu, korzeni, pni drzew i in. odpadów. Do ułożenia i wyprofilowania wierzchniej warstwy terenu należy użyć glebę urodzajną, uprzednio zmagazynowaną i zabezpieczoną na etapie wykopów budowlanych. W miejscach, gdzie brakuje ziemi urodzajnej – ubytki uzupełnić ziemią dowiezioną spoza terenu budowy. Po zakończeniu robót związanych z niwelacją – teren należy obsiać trawą. Nawierzchnia asfaltowa Odtworzenie nawierzchni asfaltowej drogi należy przeprowadzić bezpośrednio po zagęszczeniu wykopów. Należy zachować istniejącą niweletę drogową. Z uwagi na bardzo zły stan techniczny drogi oraz zaprojektowany przebieg rurociągów pod nawierzchnią drogową ul. Jeziornej, projektuje się odtworzenie nawierzchni drogi na całej jej szerokości. Przyjęto szerokość pasa jezdni asfaltowej do odtworzenia wynoszącą 3,5m oraz jej długość wynoszącą: 750mb. Odtworzenie nawierzchni drogowej polegać będzie na ułożeniu dwóch warstw betonu asfaltowego: wiążącej o grubości 5cm i ścieralnej o grubości 4cm na zagęszczonej podbudowie z kruszywa łamanego (0-31,5mm) o grubości 20cm. Materiał pozyskany z rozbiórki starej nawierzchni ulicy jest własnością Inwestora i należy go zagospodarować w porozumieniu z Inwestorem – Gminą Moryń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót załączone są wyłącznie w celach informacyjnych i nie stanowią podstawy wyceny. 2) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, g) wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami, h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 3) W terminie nie późniejszym niż 3 dni przed dniem podpisania umowy, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru harmonogram rzeczowo - finansowy (w formie pisemnej i elektronicznej), przedstawiający planowane wykonanie robót i ich finansowanie. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo - finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji i koszty finansowe. 4) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić. W tym wypadku, lub jeśli Zamawiający stwierdzi, że harmonogram nie odpowiada możliwemu do dotrzymania postępowi prac (zgodnego z przyjętym harmonogramem), Wykonawca ma obowiązek przedstawić nowy harmonogram uwzględniający stan faktyczny zaangażowania prac i uzgodnione z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru nowe terminy wykonania i płatności. 5) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do oznakowania oraz zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót na czas ich realizacji, 6) Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót,. 7) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych zakupionych przez siebie. 8) Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą (zgodną z wymogami zawartymi w STWiOR) i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót. 9) Wykonawca zobowiązany jest do usuwania w czasie 6 godzin od ujawnienia awarii lub powzięcia wiedzy przez Wykonawcę o awarii na istniejących urządzeniach wywołanych lub związanych z pracami Wykonawcy w sposób bezpośredni lub pośredni, w tym w szczególności nie zachowania szczególnej staranności i ostrożności w czasie prowadzenia robót w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących urządzeń wodociągowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastępczego usunięcia awarii na koszt Wykonawcy w przypadku braku podjęcia robót związanych z usuwaniem awarii przez Wykonawcę w ciągu 3 godzin od powzięcia wiedzy o wystąpieniu awarii. 10) Materiał pozyskany z rozbiórki starej nawierzchni ulicy jest własnością Inwestora i należy go zagospodarować w porozumieniu z Inwestorem – Gminą Moryń. Pozostałe materiały pochodzące z rozbiórki i nienadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przetransportuje na własny koszt i zagospodaruje we własnym zakresie, 11) Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 12) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 13) Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów, potwierdzających, że wbudowane materiały zgodne są z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 14) Wykonawca przygotuje oraz złoży u Zamawiającego podczas odbioru końcowego robót (2 kpl. w formie pisemnej trwale spięte oraz 2 kopie zapisane na nośniku CD) wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a w szczególności: a) protokoły z badania materiałów, b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, d) projekt powykonawczy, e) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (zgodną z wymogami w STWiOR), f) pozostałe dokumenty niezbędne do zgłoszenia zakończenia realizacji robót. Wszystkie dokumenty o których mowa powyżej (lit. a-f) mają być uporządkowane, a ich wersja papierowa ma być tożsama z wersją zapisaną na nośniku CD (taka sama numeracja i nazewnictwo). 15) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 16) Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z poźn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie minimalnych warunków technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technicznego, eksploatacyjnego, użytkowego, jakościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej, STWiOR oraz przedmiarze robót (załączonym w celach pomocniczych niestanowiącym podstawy wyceny) mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji projektowej, przedmiarach i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Ponadto zamienne urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne projektu opracowanego dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, biorąc pod uwagę całość projektu budowlanego, a nie wybrany fragment całości. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. W przypadku przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych, do oferty musi być dołączony wykaz tych urządzeń lub materiałów który będzie w swej treści zawierał podanie; nazwy zastosowanego urządzenia/materiału, nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału. Ponadto dla urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający wymaga udokumentowania równoważności m.in. za pomocą załączonych do wykazu urządzeń/materiałów równoważnych; obliczeń, szczegółowych rysunków technicznych, atestów PZH na kompletne urządzenie, aprobat, deklaracji zgodności z Polską Normą (w przypadku braku Polskiej Normy na dane urządzenie, dokumentem odniesienia w deklaracji zgodności musi być Aprobata Techniczna lub Rekomendacja Techniczna (dotyczy kompletnego urządzenia) oraz kart katalogowych producentów urządzeń/materiałów równoważnych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Nie dopuszcza się oferowania urządzeń/ materiałów będących prototypami. Na żądanie Zamawiającego, w przypadku powzięcia podejrzeń co do możliwości zaoferowania rozwiązań będących prototypami, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać, iż dane urządzenie lub materiał proponowane jako równoważne nie jest prototypem tj. jest sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy, niż jeden rok, w takiej sytuacji będzie się wymagało przedstawienia co najmniej jednej lokalizacji, w której dane urządzenie pracuje. W przypadku wątpliwości co do równoważności zaproponowanych w ofercie zamienników/ urządzeń lub materiałów równoważnych, Zamawiający w porozumieniu z projektantem na etapie badania oferty może wymagać wykazania (udokumentowania) równoważności. W szczególności w tym celu może żądać przedstawienia przez Wykonawcę katalogów producenta danego urządzenia lub materiału równoważnego. W szczególności urządzenia lub materiały równoważne oceniane będą pod względem możliwości uzyskania określonych dla urządzenia lub materiału efektów oczyszczania, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. W przypadku niewykazania równoważności Zamawiający zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2) odrzuci ofertę jako niezgodną z wymaganiami SIWZ. Mając na uwadze treść art. 30b ustawy Pzp, Zamawiający podkreśla, iż nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równoważności, winien przedłożyć w ofercie. Zamawiający dopuszcza optymalizację rozwiązań projektowych przy zachowaniu zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej. Zakres i rozwiązania optymalizacji muszą być uprzednio uzgodnione pozytywnie z Zamawiającym i nie naruszać wymagań niniejszej SIWZ. Jeżeli do oferty wykonawca nie zostanie załączony wykaz proponowanych urządzeń/materiałów równoważnych Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca odstępuje od oferowania tego rodzaju urządzeń/materiałów. Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji - minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru lub więcej - w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. gwarancja (rozdział 18 SIWZ). Okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór oferty na roboty budowlane, Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy P.z.p., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć: Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach