Przetargi.pl
„Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Marcinów - Rzeczyca oraz modernizacja sieciowej przepompowni ścieków sanitarnych w miejscowości Kazimierzew, gmina Zadzim”

Gmina Zadzim ogłasza przetarg

  • Adres: 99-232 Zadzim, Zadzim 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 786 160 , fax. 436 786 660
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zadzim
    Zadzim 44
    99-232 Zadzim, woj. łódzkie
    tel. 436 786 160, fax. 436 786 660
    REGON: 54785600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazadzim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Marcinów - Rzeczyca oraz modernizacja sieciowej przepompowni ścieków sanitarnych w miejscowości Kazimierzew, gmina Zadzim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie rozbudowy sieci wodociągowej w miejscowości Marcinów - Rzeczyca oraz modernizacja sieciowej przepompowni ścieków sanitarnych w miejscowości Kazimierzew, gmina Zadzim, powiat poddębicki, województwo łódzkie. 4.2 Opis części zamówienia A. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wybudowanie sieci wodociągowej o długości 1450 mb w miejscowościach Marcinów i Rzeczyca, gm. Zadzim. B. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz modernizacja sieciowej przepompowni ścieków sanitarnych w miejscowości Kazimierzew, gm. Zadzim. 4.3 Informacje wspólne dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia: 1. Przedmiot umowy podzielono na dwa etapy: 1) etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury o której mowa w PFU, 2) etap II - prace polegające na budowie sieci wodociągowych oraz modernizacji sieciowej przepompowni ścieków sanitarnych wraz z nadzorem autorskim projektanta. 2. W zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca opracuje: 1) projekt budowlany - opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami – 4 egzemplarze. 2) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - 3 egzemplarze. 3) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egzemplarze. 4) Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć – 2 egzemplarze. 5) Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD (2 egzemplarze). 3. Dokumentację projektową dla zadania, należy sporządzić w zakresie zgodnym z: 1) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego 3) Ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1337 ze zm.), 4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, 5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6) Obowiązującymi przepisami wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4. Prawa autorskie – w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów, zgodnie z zapisami Paragrafu 12 Wzoru umowy, wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 5. W zakresie uzgodnień, opinii oraz decyzji Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań: 1) uzyskanie dla przedmiotowej inwestycji decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia (wraz ze sporządzeniem ewentualnego raportu o oddziaływaniu inwestycji na środowisko), 2) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, 3) wykonanie projektu budowlanego i uzgodnienie go z Zamawiającym przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę, 4) wykonanie badań i ekspertyz na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej, 5) uzyskanie opinii o warunkach gruntowo - wodnych w terenie objętym inwestycją, 6) opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z pozwoleniem wodnoprawnym w zakresie wynikającym z potrzeb, 7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody właścicieli nieruchomości na których będzie realizowana inwestycja dot. prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, 8) uzyskanie warunków technicznych i realizacyjnych związanych z przyłączeniem obiektu do istniejących po trasie mediów, porozumienia, zgody, pozwolenie na umieszczenie sieci w terenach zarządców tych terenów, 9) uzyskanie warunków technicznych wydanych przez Gminę Zadzim wraz ze wskazaniem w nich miejsca włączenia się do sieci i innych wytycznych, które mają być uwzględnione w projekcie – dla Części I zamówienia, 10) złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę we właściwej jednostce administracji lokalnej i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, 11) opracowanie dokumentacji wykonawczej i uzgodnienie jej z Zamawiającym, 12) uzyskania w określonym ośrodku geodezyjnym aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych. Ponadto, Wykonawca ma obowiązek uzyskania wypisów z rejestru gruntów, 13) pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, 14) uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz przyszłej budowy infrastruktury. 6. W zakresie budowy sieci wodociągowych zamówienie powinno być realizowane w następujących etapach: 1) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu i zgłoszenie gotowości do odbioru, 2) uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź dokonanie zawiadomienia o zakończeniu robót we właściwym organie nadzoru budowlanego. 3) przyłączenie (przepięcie) istniejących przyłączy do nowego wodociągu, 4) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem przebudowanej sieci wodociągowej w użytkowanie, 5) obsługa geodezyjna, 6) inwentaryzacja powykonawcza, 7) nadzór autorski projektanta. 7. Wytyczne w zakresie budowy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pełnej dokumentacji budowy, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w planie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej lub przekazanymi na piśmie przez Zamawiającego następstwa jakiegokolwiek błędu spowodowanego przez Wykonawcę w wytyczeniu i wyznaczaniu robót zostaną, jeśli wymagać tego będzie Zamawiający, poprawione przez Wykonawcę na własny koszt. 3) Wykonawca nie może wykorzystywać ewentualnych błędów lub opuszczeń w Dokumentach Przetargowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach