Przetargi.pl
„Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Tuchów w miejscowościach: Jodłówka Tuchowska, Lubaszowa i Zabłędza”

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12, , fax. -
    REGON: 52780700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Tuchów w miejscowościach: Jodłówka Tuchowska, Lubaszowa i Zabłędza”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Tuchów w miejscowościach: Jodłówka Tuchowska, Lubaszowa i Zabłędza” z podziałem na części: CZĘŚĆ nr 1 - „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Jodłówka Tuchowska”, CZĘŚĆ nr 2 - „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Lubaszowa”, CZĘŚĆ nr 3 - „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Zabłędza” 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6a, 6b, 6c do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dalej jako: SIWZ), przedmiarze (załącznik nr 5a, 5b,5c do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7a, 7b, 7c do SIWZ). 3. Zakres do wykonania w miejscowości Jodłówka Tuchowska: Rurociąg PE110x10 (SDR11, PE100RC) o długości 3399 mb – koszty kwalifikowane Rurociąg PE50x4.6 (SDR11, PE100RC) o długości 456.6 mb – koszty niekwalifikowane Rurociąg PE40x3.7 (SDR11, PE100RC) o długości 115 mb – koszty niekwalifikowane Rurociąg PE32x3.0 (SDR11, PE100RC) o długości 151.6 mb – koszty niekwalifikowane Nawiertki 110-5/4” – 24szt - koszty niekwalifikowane Nawiertki 110-1,1/2” – 1szt - koszty niekwalifikowane Nawiertki 110-2” – 4szt - koszty niekwalifikowane 4 przewierty rurami PE90x5.4 (SDR17, PE100RC) o długości 4 x 6.0 mb = 24 mb – koszty niekwalifikowane 4. Zakres do wykonania w miejscowości Lubaszowa: Rurociąg PE110x10 (SDR11, PE100RC) o długości 1213.2 mb – koszty kwalifikowane Rurociąg PE40x3.7 (SDR11, PE100RC) o długości 253.3 mb – koszty niekwalifikowane 2 przewierty rurami PE90x5.4 (SDR17, PE100RC) o długości 7.0 + 7.0 = 14 mb – koszty niekwalifikowane Nawiertki 110-1,1/2” – 8szt. – koszty niekwalifikowane 5. Zakres do wykonania w miejscowości Zabłędza: Rurociąg PE110x10 (SDR11, PE100RC) o długości 408,5 mb – koszty kwalifikowane Rurociąg PE110x10 (SDR11, PE100RC) o długości 12,6 mb – koszty niekwalifikowane Nawiertki 110-1,1/2” – 3szt. – koszty niekwalifikowane 6. W zakres wchodzi pełna obsługa geodezyjna: tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna. 7.Sieć wodociągowa wraz z włączeniem do istniejących sieci. Przyłącza wykonać należy do granicy działek. 8. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 9. Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 11. Naprawę i doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń lub uszkodzeń powstałych w toku realizacji. 12. Wykonanie tablicy informacyjnej o wymiarach: 120 x 80 cm, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze wizualizacji znaku PROW 2014-2020 – dla każdej z części po jednej tablicy. 13. Dokonanie nieodpłatnych serwisów gwarancyjnych przez okres gwarancji wraz z wykonaniem wszystkich prac (napraw, wymian). 14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia min. 60 miesięcznego okresu gwarancji oraz min. 60 miesięcznych okresów rękojmi na całość przedmiotu zamówienia ( dla każdej części) od momentu odbioru końcowego robót, zrealizowanego dla każdej części. 15. Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (oklauzulowanej) po zrealizowaniu inwestycji w 2 egzemplarzach i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego. 16. Sporządzenie kosztorysu powykonawczego ( z podziałem na część kwalifikowaną i niekwalifikowaną zgodnie z informacjami zawartym w IV.3-5 SIWZ). Ponadto: 17. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ opisy nazw własnych materiałów (wyrobów), wyposażenia w sprzęt nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 Ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) i wyposażenie w sprzęt Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i wyrobów o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty zgodnie z SIWZ opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty raporty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie twierdzić, że są one rzeczywiście równoważne do urządzeń, których zakres został opisany w SIWZ. 18. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. 19. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia placu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa projektowej (załącznik nr 6a, 6b, 6c do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót projektowej (załącznik nr 7a, 7b, 7c do SIWZ), które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego. 21. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają przedmiary robót (załącznik nr 5a, 5b, 5c do SIWZ) stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. 22. Jeżeli dostarczona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, będą zawierały wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie robót, albo jeżeli zajdą inne okoliczności, niezależne od Wykonawcy, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający dokona wówczas analizy zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska: projektanta, kierownika budowy oraz inspektora nadzoru będzie uprawniony do modyfikacji zakresu świadczenia wykonawcy, w taki sposób aby był zrealizowany cel umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów. 23. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały i urządzenia posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 24. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 25. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi o ile obowiązują w Polsce, przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót. 26. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: 1) organizowanie i zagospodarowanie terenu budowy, 2) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797, 875), 3) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i podwykonawców, 4) wykonanie niezbędnych prób, badań, odbiorów, 5) zapewnienie ochrony terenu budowy oraz znajdującego się na nim mienia oraz warunków bezpieczeństwa, 6) poniesienie kosztów odtworzenia uszkodzonych dróg, chodników, zieleni, koszty zużycia wody, gazu, energii elektrycznej na placu budowy, 7) inne obowiązki wymienione w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 27. Pieczę nad realizacją zamówienia sprawuje Inspektor Nadzoru, który: - opiniuje zasadność wykonania zmian projektowych, - ocenia zgodność realizacji przedsięwzięcia z projektem, - kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i rozliczenie robót zamiennych/dodatkowych, - dokonuje kontroli robót zamiennych i ulegających zakryciu, - kontroluje rozliczenie finansowe budowy. 28. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740) i ustawie z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) 29. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających – Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 30. Informacje uzupełniające związane z przedmiotem zamówienia: 1). Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia, o której mowa w art. 36a ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp. 2). Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom oraz poda nazwy tych podwykonawców. 3). Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ców ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. Wykonywanie wszelkich robót przy pomocy Podwykonawców może odbywać się wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na zasadach określonych w art.647¹ Kodeksu Cywilnego, SIWZ oraz umowie. 31. Wykonawca będzie również zobowiązany do: a. poniesienia wszelkich kosztów związanych z całodobowym dojściem i dojazdem mieszkańców do budynków zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac budowlanych, w tym osobom niepełnosprawnym, b. poniesienia wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego w trakcie wykonywania robót remontowo – budowlanych, c. wykonywania dokumentacji fotograficznej z postępu prac budowlanych wszystkich elementów i robót w tym robót ulegających zakryciu, d. dopilnowania , aby kierownik budowy przed rozpoczęciem robót opracował plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 nr 47 poz. 401), e. prowadzenia dzienników budów, f. zapewnienia kierowników robót branżowych posiadających stosowne uprawnienia, g. w przypadku zajęcia terenu prywatnego (działek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajętym terenem, h. sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego. Inwentaryzacja powykonawcza z ewentualnie naniesionymi zmianami (wcześniej zaaprobowanymi przez Projektanta i Zamawiającego), winna być sporządzona w wersji papierowej – 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. i. prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z aktualnie obowiązującymi prawnie normami. 32. Zamawiający dopuszcza także możliwość, na warunkach określonych w art. 144 ustawy Pzp, wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót dodatkowych, w szczególności w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla części 1 zamówienia – 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy), b ) dla części 2 zamówienia – 8 000,00 PLN, (osiem tysięcy), c) dla części 3 zamówienia – 2 500,00 PLN, (dwa tysiące pięćset złotych) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Biecz nr rachunku: 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004 z dopiskiem na przelewie tytułem: „Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Tuchów w miejscowościach: Jodłówka Tuchowska, Lubaszowa i Zabłędza” - CZĘŚĆ ……” 3. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia. 4. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w Urzędzie Miejskim w Tuchowie, ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, Biuro Obsługi Klienta - parter, natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty lub też oryginał załączyć do składanej oferty. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie i nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Należy złożyć oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp na załączonym druku – załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z art. 82 ust. 1 Ustawy Pzp. 2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ (według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć wszystkie oświadczenia, dokumenty i załączniki wskazane w SIWZ. 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. 4. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny. 5. Zaleca się, by wszystkie dokumenty były ponumerowane oraz ułożone w określonej kolejności. 6. Formularz ofertowy winien być podpisany (oryginał) przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną. 7. Wraz z ofertą (formularz ofertowy) powinny być złożone: (1) Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z zapisami pkt. XIII 1 d) (2) Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); (3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty, np. wypis z CEIDG, odpis z KRS, pełnomocnictwo; (4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści tego pełnomocnictwa powinno jednoznacznie wynikać:- którego postępowania dotyczy,- kto jest ustanowiony pełnomocnikiem,- jakie podmioty wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - jaki jest zakres umocowania (do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) W przypadku spółki cywilnej wystarczająca będzie umowa spółki, pod warunkiem, że pełnomocnictwo takie będzie wynikać z jej zapisów. Umowę spółki należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach