Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Szklarskiej Porębie

Powiat Jeleniogórski - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Szklarskiej Porębie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, Górna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757172769, 757172769 , fax. 757174679
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski - Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Szklarskiej Porębie
    Górna 29
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 757172769, 757172769, fax. 757174679
    REGON: 230821492
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.jeleniogorski.pl/7706

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Szklarskiej Porębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Szklarskiej Porębie, obejmująca odcinek od istniejącej sieci wodociągowej do pierwszego hydrantu przeciwpożarowego. 2. W ramach przedmiotowego zadania wykonany zostanie następujący zakres prac: 1) rozbudowa sieci wodociągowej na odcinku od istniejącej sieci wodociągowej (oznaczonej w dokumentacji projektowej jako „Wi”) do węzła (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako „W3”); 2) wykonanie rurociągu na odcinku od węzła „W3” do węzła „W15” wraz z podłączeniem do niego istniejących przyłączy do budynków zlokalizowanych w Szklarskiej Porębie przy ul. Górnej nr 29 oraz 29A – zgodnie z Warunkami Technicznymi przyłączenia do sieci, stanowiącymi integralny dokument Projektu budowlanego; 3) likwidacja (odcięcie i zabezpieczenie) istniejącego przyłącza wodociągowego „DN40” na działce nr 219/2; 4) wpięcie rozbudowanego odcinka sieci do istniejącej instalacji wodociągowej w ul. Górnej w Szklarskiej Porębie; 5) rozbudowa sieci w zakresie węzłów „W3”-„W4”-„W5” do hydrantu przeciwpożarowego „HP1”, z zachowaniem możliwości dalszej rozbudowy sieci od węzła „W5” w kolejnych etapach (zgodnie z projektem całego zadania, o którym mowa w ust. 6). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) Projekt budowlany – stanowiący Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Projekt wykonawczy – stanowiący Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Powyższa dokumentacja udostępniona jest na stronie internetowej (BIP): https://bip.powiat.jeleniogorski.pl/7706 – w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania. 4. Jeżeli dokumentacja niniejszego postępowania, w tym szczególności Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, wskazywałaby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji – pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów – o ile występują w dokumentacji niniejszego postępowania – określają minimalne parametry techniczne i jakościowe oraz cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać wyroby oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy, który należy traktować jako pomocniczy przy określaniu właściwości oraz parametrów przedmiotu zamówienia i mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma więc wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez Wykonawców wyrobów lub rozwiązań równoważnych – przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia, gwarantując zgodność z Projektem budowlanym (Załącznikiem Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz Projektem wykonawczym (Załącznikiem Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że Projekt budowlany, na podstawie którego Inwestor (Zamawiający) uzyskał prawomocną decyzję pozwolenia na budowę, został sporządzony dla zamierzenia budowlanego obejmującego rozbudowę sieci wodociągowej oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej na potrzeby obiektów Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Szklarskiej Porębie. Z uwagi na podział inwestycji na odrębne zadania, w ramach niniejszej procedury przetargowej udzielone zostanie zamówienie obejmujące zakres wskazany w ust. 2, natomiast pozostały zakres prac – w ramach obowiązującego pozwolenia na budowę oraz Projektu budowlanego, obejmujący rozbudowę sieci w zakresie od węzła „W5” do hydrantów przeciwpożarowych „HP2” i „HP3” oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej – Zamawiający planuje udzielić w odrębnym postępowaniu. 7. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 2) Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w w/w dokumencie nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 3) Wymagane jest, aby kierownik budowy – przed rozpoczęciem robót – sporządził plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, obejmujący szczegółowy zakres robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi. 4) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca odpowiada za opracowanie, zatwierdzenie i wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót. 6) W celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu drogowego i pieszego, Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac – na podstawie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu. 7) Wdrożenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu na czas robót oraz likwidacja po zakończeniu prac – leży po stronie Wykonawcy. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia stałej organizacji ruchu. 8) Wykonawca – po wykonaniu przedmiotowego odcinka sieci i przebudowie przyłączy – zapewni opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 9) Wybrany Wykonawca – najpóźniej w dniu przekazania przez Zamawiającego placu budowy, który nastąpi w terminie do 10 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zawierający terminy wykonania poszczególnych działów z Przedmiaru robót (Załącznika Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz ich koszt brutto. Łączna wartość robót wskazana w harmonogramie musi być tożsama z wartością wynikającą z oferty Wykonawcy i zawartej umowy. Harmonogram wymaga akceptacji kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego. 10) Wykonawca – nie później niż na 7 dni przed planowanym włączeniem przyłącza do sieci wodociągowej Karkonoskiego Systemu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Szklarskiej Porębie – zobowiązany jest powiadomić o tym w/w spółkę. 11) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy; b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w lit. a). 12) Okres gwarancji, o której mowa w pkt 11 lit. a, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji. 8. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracy osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia, została ujęta w Dziale XXX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9. Zasady realizacji i rozliczenia zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik (pełnomocnictwo musi być oryginalne lub poświadczone notarialnie); 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Z przedmiotowego zobowiązania, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 3) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z tych Wykonawców odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 5 niniejszej Sekcji, tj. Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 5) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) – Załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach