Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Stanowicach, Marcinkowicach, Jaczkowicach, Godzikowicach, Zabardowicach, Godzinowicach w gminie Oława

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Stanowicach, Marcinkowicach, Jaczkowicach, Godzikowicach, Zabardowicach, Godzinowicach w gminie Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Stanowicach, Marcinkowicach, Jaczkowicach, Godzikowicach, Zabardowicach, Godzinowicach w gminie Oława. 1. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane polegające na : 1) budowa kanalizacji sanitarnej ?160 - ?200 PVC wraz z kanałami bocznymi do działek o łącznej długości ok. L= 1.490,5m; 2) budowa przepompowni ścieków P1 - 1 kpl. - Zbiornik śr.1200 z polimerobetonu; H=5,04m; 3) przyłączenie istniejącego rurociągu tłocznego ?63 PE do budowanej przepompowni; 4) wybudowanie szafki sterowniczej z oprzyrządowaniem; 5) wyposażenie 2 pompy 2x1,0 kW z uzbrojeniem Q=2,0l/s; H=9,8m; 6) wykonanie rozruchu przepompowni; 7) budowa sieci wodociągowej o średnicy Dz 160-90 o łącznej długości ok.L=2088,5m; 8) hydranty nadziemne HN80 - łącznie 13szt.; 9) przywrócenie nawierzchni terenu do stanu pierwotnego ; w tym - nawierzchni z kostki betonowej o wys. 8 cm na podsypce żwirowej; 10) wykonanie prób szczelności; 11) płukania i dezynfekcji rurociągów; 12) badania bakteriologiczne wody; 13) pomiar wydajności i ciśnienia hydrantów; 14) pomiary elektryczne zgodnie z obowiązującymi przepisami; 15) uzyskanie decyzji w PSSE zatwierdzającej materiały do kontaktu z wodą; 16) badania zagęszczenia gruntów; 17) przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do pozwolenia na użytkowanie - tryb przed zakończeniem wszystkich robót - operat kolaudacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w zakresie określonym powyżej, który uszczegółowiony jest w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ, oraz zaznaczony na mapach poglądowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) Odszkodowania wynikłe w trakcie prowadzenia robót (tj. za zniszczenia dokonane i nie naprawione w trakcie realizacji robót budowlanych, np. zniszczone uprawy, ogrodzenia na prywatnych posesjach, itp.). 2) Wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego i organizacji ruchu, próbami szczelności, ubezpieczeniem placu budowy. 3) Opłaty za wodę, odpady. 4) Opłaty za badania ciągłości żył przewodu do przepompowni i rezystancji izolacji. 5) Koszty włączenia do istniejących sieci. 6) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania - tryb przed zakończeniem wszystkich robót. 7) Zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji), sporządzenie szkiców inwentaryzacyjnych robót zanikających, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ( w formie drukowanej i na płycie CD). 8) Zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa. 9) Zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości na terenie budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych budowy. 10) Powiadamianie wszystkich użytkowników sieci kolidującymi z robotami. 11) Zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami. 12) W przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego. 13) W miejscu prowadzenia prac mogą występować wody gruntowe utrudniające prowadzenie prac ziemnych. Pompowanie wody z wykopów jest kosztem Wykonawcy. 14) Wykonawcę obowiązuje stosowanie haydrantów posiadających świadectwo dopuszczenia przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej - Państwowy Instytut Badawczy. 15) Zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 16) Opracowanie planu BIOZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 10 000 PLN (dziesięć tysięcy złotych), w jednej lub w kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 2295850007 0010 0003 4340 0038. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Wadium - rozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej. Kopię przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w kasie Zamawiającego (pok. nr 14), a kopię z potwierdzeniem złożenia w kasie Wykonawca może dołączyć do oferty. 7. Zamawiający dopuszcza również dołączenie oryginału dokumentu wadium bezpośrednio do oferty lub w osobnej kopercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach