Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32864 Gnojnik, Gnojnik
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 869 600,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Gnojnik 363
    32864 Gnojnik, woj. małopolskie
    tel. 146 869 600,
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz budowa (wg warunków kontraktowych FIDIC - żółta książka) następujących elementów infrastruktury kanalizacji sanitarnej w gminie Gnojnik: 1) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - tłocznym w czterech miejscowościach tj. Uszew, Zawada Uszewska, Gnojnik i Gosprzydowa o łącznej długości około 22,65 km (22,1 km - kwalifikowane, 0,55 - niekwalifikowane) wraz z ośmioma sieciowymi przepompowniami ścieków oraz przyłączami kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym o łącznej długości około 7,8 km. 2) Alternatywnego źródła energii dla oczyszczalni ścieków w Gnojniku tj. instalacji fotowoltaicznej o mocy około 39 kW. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje: 1.Pprojekt budowlany w 5 egzemplarzach (Zamawiający dopuszcza jeden projekt w całości lub podzielony na miejscowości) 2. Pozwolenie na budowę; 3. Projekty wykonawcze we wszystkich branżach (po 3 egzemplarze z każdej branży); 4. Projekty rozruchu technologicznego; 5. Szczegółowe kosztorysy inwestorskie wszystkich branż; 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży; 7. Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ); 8. Pozwolenia oraz decyzje niezbędne do budowy i eksploatacji oczyszczalni ścieków 9. Inne niezbędne wg przepisów prawa oraz programu funkcjonalno - użytkowego opinie i uzgodnienia. Uwagi: 1. Wykonawca wykona wszystkie (także niewymienione imiennie) opracowania, które są niezbędne z punktu widzenia kompletności dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej lub innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację. Ponadto Wykonawca wykona wszystkie roboty budowlane objęte Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, Ofertą Wykonawcy, Umową oraz wszystkie prace, nawet nie wymienione w Umowie, które są konieczne dla ukończenia, czy bezpiecznego i właściwego działania i eksploatowania wszystkich wytworzonych robót i zamontowanych urządzeń. 2. Zamawiający dla przedmiotu objętego opracowaniem, posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia dla części, dla której decyzja ta jest wymagana. 3. Zamawiający dla przedmiotu objętego opracowaniem, posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane oraz uzgodnione koncepcje tras rurociągów. 4. Wykonawca w ramach złożonej oferty wyceni osobno zakres robót kwalifikowanych oraz niekwalifikowanych dla sieci kanalizacji sanitarnej (zgodnie z PFU oraz mapą realizacji projektu). Ponadto poda osobną cenę za wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej. 5. Wykonawca w ramach złożonej oferty gwarantuje, że Projektanci posiadają doświadczenie i zdolności konieczne do projektowania przedmiotu umowy. Pełną odpowiedzialność za rozwiązania projektowe, do dnia odbioru ostatecznego, ponosi Wykonawca. Jeżeli w dokumentacji zostaną wykryte błędy, pominięcia, dwuznaczności, niekonsekwencje, niedostatki lub inne wady, to zarówno one jak roboty (jeżeli będzie to konieczne) zostaną poprawione na koszt Wykonawcy, bez względu na wszelkie zgody lub zatwierdzenia dokonane uprzednio w trakcie budowy. 6. Podczas projektowania obiektów należy stosować się do koncepcji uniwersalnego projektowania. 7. W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym planowanych do zastosowania urządzeń i obiektów. 8. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie 7 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawomocnego pozwolenia na budowę, wraz z dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia rozpoczęcia robót przy czym zgłoszenia tego dokona Zamawiający. Dane nt. warunków w obszarze terenu budowy posiadane przez Zamawiającego zawarte zostały w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 9. Rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie muszą być wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach należy wykonać zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku polskim i europejskim producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych, - przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, - elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane, - prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie i o parametrach nie niższych niż określone w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU). - wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inżyniera kontraktu, - Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane, będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inżyniera kontraktu, - dokumenty dot. unijnych materiałów (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Za koordynację dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca. 10. Wykonawca przed odbiorem końcowym robót przeprowadzi szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wytworzonych w ramach umowy robót, obiektów, maszyn i urządzeń. 11. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą oraz uzyska wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, zaświadczenia i pozwolenia na użytkowanie wytworzonych obiektów. Zakres prac zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Wykonawca dostarczy wszelką aparaturę, dokumenty i inne informacje, energię elektryczną, wyposażenie, paliwo, materiały, przyrządy, robociznę oraz odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel konieczny do sprawnego przeprowadzenia wszystkich prób oraz rozruchu technologicznego. 13. Zamawiający nie przewiduje uzyskiwania czasowego pozwolenia na użytkowanie. 14. Inwestycje objęte przedmiotowym zamówieniem będą współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Poddziałanie 5.3.2. Gospodarka wodno - kanalizacyjna - SPR, w związku z czym obowiązkiem Wykonawcy będzie uwzględnienie zasady pierwszeństwa prawa wspólnotowego oraz obowiązek stosowania pro wspólnotowej wykładni prawa krajowego. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie Projektu pn: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik,, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Poddziałanie 5.3.2. Gospodarka wodno - kanalizacyjna - SPR w zawiązku z powyższym zastrzega możliwość unieważnienia postępowania , jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Uwaga: Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w uzgodnieniu z Zamawiającym, zobowiązany będzie do sporządzenia i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego dla przedmiotowego zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz budowa (wg warunków kontraktowych FIDIC - żółta książka) następujących elementów infrastruktury wodociągowej w gminie Gnojnik: 1) Sieci wodociągowej w miejscowościach Uszew, Zawada Uszewska, Gnojnik i Gosprzydowa o łącznej długości około 32,75 km (31,798 km - kwalifikowane; 0,95 km - niekwalifikowane). Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje: 1. Projekt budowlany w 5 egzemplarzach; (Zamawiający dopuszcza jeden projekt w całości lub podzielony na miejscowości). 2. Pozwolenie na budowę; 3. Projekty wykonawcze we wszystkich branżach (po 3 egzemplarze z każdej branży); 4. Projekty rozruchu technologicznego; 5. Szczegółowe kosztorysy inwestorskie wszystkich branż; 6. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży; 7. Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ); 8. Inne niezbędne wg przepisów prawa oraz programu funkcjonalno - użytkowego opinie i uzgodnienia. . Uwagi: 1. Wykonawca wykona wszystkie (także niewymienione imiennie) opracowania, które są niezbędne z punktu widzenia kompletności dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej lub innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację. Ponadto Wykonawca wykona wszystkie roboty budowlane objęte Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, Ofertą Wykonawcy, Umową oraz wszystkie prace, nawet nie wymienione w Umowie, które są konieczne dla ukończenia, czy bezpiecznego i właściwego działania i eksploatowania wszystkich wytworzonych robót i zamontowanych urządzeń. 2. Zamawiający dla przedmiotu objętego opracowaniem, posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia dla części, dla której decyzja ta jest wymagana. 3. Zamawiający dla przedmiotu objętego opracowaniem, posiada prawo dysponowania nieruchomością na cele budowlane oraz uzgodnione koncepcje tras rurociągów. 4. Wykonawca w ramach złożonej oferty wyceni osobno zakres robót kwalifikowanych oraz niekwalifikowanych dla sieci wodociągowych (zgodnie z PFU oraz mapą realizacji projektu). 5. Wykonawca w ramach złożonej oferty gwarantuje, że Projektanci posiadają doświadczenie i zdolności konieczne do projektowania przedmiotu umowy. Pełną odpowiedzialność za rozwiązania projektowe, do dnia odbioru ostatecznego, ponosi Wykonawca. Jeżeli w dokumentacji zostaną wykryte błędy, pominięcia, dwuznaczności, niekonsekwencje, niedostatki lub inne wady, to zarówno one jak roboty (jeżeli będzie to konieczne) zostaną poprawione na koszt Wykonawcy, bez względu na wszelkie zgody lub zatwierdzenia dokonane uprzednio w trakcie budowy. 6. Podczas projektowania obiektów należy stosować się do koncepcji uniwersalnego projektowania. 7. W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym planowanych do zastosowania urządzeń i obiektów. 8. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie 7 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawomocnego pozwolenia na budowę, wraz z dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia rozpoczęcia robót przy czym zgłoszenia tego dokona Zamawiający. Dane nt. warunków w obszarze terenu budowy posiadane przez Zamawiającego zawarte zostały w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 9. Rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie muszą być wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach należy wykonać zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku polskim i europejskim producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych, - przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, - elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane, - prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie i o parametrach nie niższych niż określone w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU). - wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inżyniera kontraktu, - Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane, będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inżyniera kontraktu, - dokumenty dot. unijnych materiałów (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Za koordynację dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca. 10. Wykonawca przed odbiorem końcowym robót przeprowadzi szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wytworzonych w ramach umowy robót, obiektów, maszyn i urządzeń. 11. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą oraz uzyska wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, zaświadczenia i pozwolenia na użytkowanie wytworzonych obiektów. Zakres prac zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Wykonawca dostarczy wszelką aparaturę, dokumenty i inne informacje, energię elektryczną, wyposażenie, paliwo, materiały, przyrządy, robociznę oraz odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel konieczny do sprawnego przeprowadzenia wszystkich prób oraz rozruchu technologicznego. 13. Zamawiający nie przewiduje uzyskiwania czasowego pozwolenia na użytkowanie. 14. Inwestycje objęte przedmiotowym zamówieniem będą współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Poddziałanie 5.3.2. Gospodarka wodno - kanalizacyjna - SPR, w związku z czym obowiązkiem Wykonawcy będzie uwzględnienie zasady pierwszeństwa prawa wspólnotowego oraz obowiązek stosowania pro wspólnotowej wykładni prawa krajowego. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie Projektu pn: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków na obszarze Gminy Gnojnik,, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, Poddziałanie 5.3.2. Gospodarka wodno - kanalizacyjna - SPR w zawiązku z powyższym zastrzega możliwość unieważnienia postępowania , jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Uwaga: Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w uzgodnieniu z Zamawiającym, zobowiązany będzie do sporządzenia i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego dla przedmiotowego zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ Dla wszystkich części: WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych (wod-kan , co, elektryczne ), b) związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej lub asfaltowej lub inne roboty drogowe ( jeśli będą wykonywane) c) związanych z wykonaniem robót kubaturowych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie Kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie Kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Dla zadania częściowego nr 1 - 200 000.00 PLN b) Dla zadania częściowego nr 2 - 150 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2. Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach