Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej Guzdek - Pośrednik w ramach operacji "Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Szczytniki poprzez rozbudowę sieci wodociągowej Guzdek - Pośrednik, wyposażenie stacji uzdatniania wody w Szczytnikach i Mroczkach Wielkich oraz budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marcjanów

Gmina Szczytniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62865 Szczytniki, Szczytniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 625 001 , fax. 627 625 274
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytniki
    Szczytniki 139
    62865 Szczytniki, woj. wielkopolskie
    tel. 627 625 001, fax. 627 625 274
    REGON: 25085502100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej Guzdek - Pośrednik w ramach operacji "Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Szczytniki poprzez rozbudowę sieci wodociągowej Guzdek - Pośrednik, wyposażenie stacji uzdatniania wody w Szczytnikach i Mroczkach Wielkich oraz budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marcjanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na : Rozbudowie sieci wodociągowej Guzdek – Pośrednik w ramach operacji pn. Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Szczytniki poprzez rozbudowę sieci wodociągowej Guzdek – Pośrednik, wyposażenie stacji uzdatniania wody w Szczytnikach i Mroczkach Wielkich oraz budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marcjanów. Projekt wspófinansowany ze środków Unii Europejskiej na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : a) siec wodociągowa - roboty ziemne, w tym : roboty pomiarowe; ręczne wykopanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2 i głębokości do 1,0 m – grunt kategorii III; wykopy z zasypaniem, wykonane w gruncie kat. III, o ścianach zabezpieczonych obudową typ boksowy, przy głębokości do 2,50 m, szerokość wykopu 0,90-1,0 m; wykopy liniowe o ścianach pion. pod fundamenty, rurociągi i kolektory w gruntach such. z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcz. gleb 1,5 m, szer. 0,8-1,5m kat. III-IV; ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, głębokość wykopu do 1,5 m i szerokość 0,8-1,5 m – grunt kategorii III,IV; wykopy rowów, kanałów melior. i wykopy przy regulacji rzek o obj. na 1 m do 1,5 m3 wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,25 m3 na odkład, grunt kat. III; grodze ziemne o wysokości do 1,5 m umocnienie stopy skarpy darnina na płask; zasypywanie wykopów pod kanał obiegowy spycharkami gąsiennicowymi o mocy 55 kw/75 km, przemieszczenie gruntu na odległość do 10 m grunt kat. III; b) sieć wodociągowa - roboty montażowe, w tym : odnogi wbudowane w istniejące rurociągi z rur PCV o średnicy 110 mm – trójnik 100/80; odnogi wbudowane w istniejące rurociągi z rur PCV o średnicy 90 mm – trójnik 80/80; rury PCV ciśnieniowe kielichowe łączone na uszczelkę gumową, średnica zewnętrzna rury 90 mm; rury PE ciśnieniowe łączone metodą zgrzewania, średnica zewnętrzna rury 63 mm; kształtki PVC ciśnieniowe kielichowe łączone na uszczelkę gumową, średnica zewnętrzna rury 90 mm – łuki <90*9szt, <60*2szt, < 45*7szt,<30(22)*4szt, nasuwki NWW90*22szt; kształtki żeliwne ciśnieniowe kołnierzowe o średnicy nominalnej 80 mm – trójnik T100/80*1szt, TKB80/80*7szt, T80/80*6szt, TKB80/50*3szt, króciec FW100*1szt, FW80*18szt, FFR100/80*1szt, FFR80/50*3szt; zasuwy żeliwne kołnierzowe z obudową na rurociągach PVC i PE o średnicy nominalnej zasuwy 80 mm; hydranty nadziemne o średnicy nominalnej 80 mm na kolanie stopowym kołnierzowym; demontaż i montaż hydrantu nadziemnego o średnicy nominalnej 80 mm; przecisk o długości do 50,0 m metodą wibrową przy użyciu młota pneumatycznego rurami PEHD o średnicy 200 mm w gruntach kategorii III i IV; rury ochronne z PEHD o średnicy nominalnej 200 mm – analogia; przeciąganie rurociągów przewodowych o średnicy nominalnej 100 mm w rurach ochronnych; układanie rur ochronnych dwudzielnych na przewodach kablowych; próba szczelności sieci wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o średnicy zewnętrznej do 110 mm; dezynfekcja rurociągów o średnicy do 150 mm, sieci wodociągowych; oznakowanie trasy rurociągu tabliczkami na słupku; oznakowanie trasy rurociągu słupkami betonowymi; c) sieć wodociągowa - roboty rozbiórkowe i nawierzchniowe, w tym : cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych mechanicznie o głębokości cięcia 7 cm; mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości 3 cm; mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych, za każdy dalszy 1 cm; mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm; wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu transport samochodem samowyładowczym na odległość 4 km; podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3 cm; nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych, asfaltowa warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu za każdy dalszy 1 cm; naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie, profilowanie; d) przyłącza wodociągowe - roboty ziemne, w tym : roboty pomiarowe; ręczne wykopanie dołów o powierzchni dna do 0,2 m2 i głębokości do 1,0 m – grunt kategorii III; wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład, grunt kategorii III; ręczne wykopy ciągłe ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m i głębokości do 1,5 m, ze złożeniem urobku na odkład – grunt kategorii III; zasypywanie wykopów koparko-spycharkami grunt kategorii III; zagęszczanie zasypki zagęszczarkami grunt sypki kategorii I, III; e) przyłącza wodociągowe – roboty montażowe, w tym : nawiertki na istniejących rurociągach PVC o średnicy 90 mm; nawiertki na istniejących rurociągach PVC o średnicy 63 mm; przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE o zewnętrznej średnicy 40 mm; wodomierze skrzydełkowe domowe o średnicy nominalnej 20 mm, zawory zaporowe grzybkowe; zawory zwrotne przelotowe grzybkowe instalacji wodociągowych o średnicy nominalnej 20 mm. 2.1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi ustawowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : - dokumentacji projektowej, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - operacie wodno-prawnym, - przedmiarze robót. Uwaga: dołączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, powiadomienia właścicieli odpowiedniego uzbrojenia podziemnego o przystąpieniu do robót i ich zakończeniu zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w dokumentacji projektowe, uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego i uiszczenia stosownych opłat, opracowania projektu organizacji ruchu drogowego, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać inwentaryzację geodezyjno-powykonawczą. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót. 5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach