Przetargi.pl
Rozbudowa sieci oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jedlicze

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38-460 Jedlicze, ul. Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 44 847 10
  • Data zamieszczenia: 2023-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    ul. Rynek 6
    38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 13 44 847 10
    REGON: 370440554
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jedlicze.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci oświetlenia drogowego na terenie Gminy Jedlicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowych uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych, a następnie na ich podstawie realizacja robót budowlanych związanych z budową oświetleń dróg publicznych na terenie Gminy Jedlicze dla 12 zadań objętych niniejszym opracowaniem oraz wybudowanie oświetleń ulicznych na podstawie posiadanych przez Gminę Jedlicze kompletnych dokumentacji projektowych (13 zadań projektowych). Wykaz miejscowości z planowaną budową oświetlenia ulicznego dla których należy opracować dokumentację projektową oraz wykaz miejscowości (zadań) dla których Gmina Jedlicze posiada kompletne dokumentację projektowe stanowi załącznik do PFU.2 I etap prac obejmuje : 1) Zadanie I - realizacja robót wskazanych w WYKAZIE będącym załącznikiem do PFU pod pozycjami 1 i 12.2) Zadanie II - wykonanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wymaganego przepisami zezwolenia na realizację przedsięwzięcia wskazanych w WYKAZIE będącym załącznikiem do PFU pod pozycjami 2, 14-21, 23-25 oraz realizację robót wskazanych w WYKAZIE będącym załącznikiem do PFU pod pozycjami 3-6, 9-11, 13, 22. II etap prac obejmuje realizację robót wskazanych w WYKAZIE będącym załącznikiem do PFU pod pozycjami 2, 3-13, 22.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w SWZ i załącznikach do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:1) pieniądza,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy O/Jedlicze. Nr konta bankowego: : 48 8636 1028 2002 1400 0101 0010 w tytule przelewu należy wpisać „Wadium - RP.271.4.3.2023.MŻM ”.UWAGA:Wadium wnoszone w pieniądzu ściśle z dyspozycją art. 97 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego .W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.3 Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej albo poręczenia musi w swej treści zawierać informacje o beneficjencie gwarancji lub poręczenia, przedmiocie gwarancji, wysokości wadium, okresie obowiązywania nie krótszym niż termin związania ofertą, informacje o podmiocie składającym ofertę oraz o przypadkach w których gwarancja lub poręczenie jest realizowane czyli kiedy wadium zostaje zatrzymane – art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Złożona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter bezwarunkowy i płatna na pierwsze żądanie. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.4 W przypadku wnoszenia wadium w innych niż „pieniądz” formach, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowejW celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:a) Wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych);b) Dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem kadrowym:• co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.• co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach