Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej Jonkowo - Łomy - Garzewko w ramach kompleksowej gospodarki wodno-ściekowej gminy Jonkowo

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacyjnej Jonkowo - Łomy - Garzewko w ramach kompleksowej gospodarki wodno-ściekowej gminy Jonkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacyjnej w gminie Jonkowo, pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie realizowana w dwóch etapach: Etap I - obejmujący budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej Jonkowo - Łomy, Etap II - obejmujący budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej Garzewko. Zamówienie obejmuje roboty ziemne, konstrukcyjne, budowlane, sanitarne i elektryczne. 2. Zakres zamówienia: 1) W zakres robót kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej w Łomach z odprowadzeniem ścieków rurociągiem tłocznym do Jonkowa wchodzi wybudowanie: ­ - kolektora grawitacyjnego - PCV ?200 mm - 1798 m, ­ - studzienek rewizyjnych z kręgów bet. ?1200 mm - 57 szt, ­ - kolektora tłocznego z rur PE ?110 mm - 3230 m, ­ - kolektora tłocznego z rur PE ? 63 mm - 271 m, ­ - zbiorczej pompowni ścieków - 2kpl. 2) W zakres robót kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej w Garzewko z odprowadzeniem ścieków rurociągiem tłocznym do Łomów wchodzi wybudowanie: ­ - kolektora grawitacyjnego - PCV ?200 mm - 553 m, ­ - studzienek rewizyjnych z kręgów bet. ?1200 mm - 26 szt, ­ - kolektora tłocznego z rur PE ?110 mm - 2833 m, ­ - zbiorczej pompowni ścieków - 1kpl. 3. W zakres poszczególnych etapów realizacji zamówienia wchodzi: 1) Etapu I - wykonanie następujących odcinków kanalizacji: a) grawitacyjnej w miejscowości Łomy: P2 - B13, B4 - B19, B18 - B33, B3 - B3.1, B4.2 - B4.3, B12 - B12.1, B16 - B16.2, B7 - B7.2, B18 - B18.1, B19 - B21, B29 - B35, B20 - B24, C1 - C9, C1 - C19, C13 - C23, C19 - C20, C21 - C24, C2 - C11, C5 - C10, P2ł - C1, C15 - C15D. b) tłocznej Łomy - Jonkowo z przepompowniami P2 i P2ł. 2) Etapu II - wykonanie następujących odcinków kanalizacji: a) grawitacyjnej w miejscowości Garzewko: P1 - A7, A9 - A22, P1 - A15, A16 - A23, b) tłocznej Garzewko - Łomy z przepompownią P1. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje pełnego zakresu robót wynikających z opisów projektu budowlanego wykonawczego składającego się na SIWZ - w zakres zamówienia nie wchodzi wykonanie wynikających z projektu przyłączy kanalizacyjnych, przepompowni przydomowych oraz przepompowni: P3, P4, P5, P10. 5. Dla czytelności przebiegu kanalizacji w m. Łomy na rysunku Ł-2 został naniesiony na czerwono przebieg kanalizacji i lokalizacja przepompowni P2 z ,,Projektu zamiennego przepompowni ścieków P2,,. 6. System monitoringu przepompowni: oprogramowanie nowych przepompowni ma być zintegrowane i kompatybilne z systemem monitoringu GSM)GPRS Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie. Winno stanowić rozbudowę istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GSM/GPRS bez gromadzenia danych na serwerze zewnętrznym. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GSM)GPRS nie może być zmieniony na inny. Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłej eksploatacji przepompowni sieciowych w Gminie Jonkowo. 7. Każdy z etapów musi zakończyć się uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wystąpi Inwestor. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wchodzące w skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące Część II i III SIWZ, które przy wynagrodzeniu ryczałtowym są podstawowymi dokumentami określającymi rodzaj i zakres prac objętych zamówieniem. Wchodzące w Część II SIWZ Przedmiary stanowią jedynie dokument poglądowy i pomocniczy. Jeżeli konieczność wykonania określonych robót budowlanych (w zakresie objętym zamówieniem) wynika z projektu, uznaje się je za objęte przedmiotem zamówienia niezależnie od tego, czy zostały odzwierciedlone w przedmiarze, czy nie. (Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac wynikających z dokumentacji projektowej z uwzględnieniem postanowień zawartych w ust. 4 niniejszego rozdziału). 9. W zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 2 wchodzi również: ­ - organizacja placu budowy; ­ - zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11). ­ - pełna obsługa geodezyjna robót w trakcie realizacji wraz z pierwszym tyczeniem oraz inwentaryzacjami powykonawczymi; ­ - powykonawcza dokumentacja techniczna; ­ - inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia; ­ - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 10. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów i urządzeń Wykonawcy. 11. Przedmiot zamówienia będzie realizowany według Harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę, przedstawionego do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. Wzór harmonogramu stanowi załącznik do Umowy. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - wykonane roboty (materiały i robociznę) - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego poszczególnych etapów zadania określonych szczegółowo w ust. 3 i podpisania (bez uwag) protokołów odbioru. 13. Wskazanie materiałów)urządzeń z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia i dopuszczenie przez Zamawiającego zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. Wyroby budowlane stosowane w toku realizacji zamówienia powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN - EN (normy zharmonizowane), które są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz nie wymienionych w tych dokumentach, ale obowiązujących w dniu opracowania oferty. 14. Wykonawca ma prawo do zaoferowania)zastosowania materiałów)urządzeń równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby zastosowane materiały/urządzenia miały parametry techniczne nie gorsze od zaprojektowanych przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały)urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 15. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenie oferowane przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 16. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne obowiązany jest złożyć w ofercie: 1) wykaz oferowanych równoważnych urządzeń lub)i materiałów ze wskazaniem odpowiadających im urządzeń lub)i materiałów zaprojektowanych, które zostaną zastąpione; 2) dokumenty (np.: specyfikacje, karty techniczne itp) określające dane techniczne oferowanych materiałów)urządzeń równoważnych co najmniej w zakresie odpowiadającym parametrom materiałów)urządzeń zaprojektowanych, w zakresie pozwalającym jednoznacznie stwierdzić, że oferowane materiały)urządzenia są równoważne (nie gorsze od zaprojektowanych) i odpowiadają określonym w SIWZ parametrom technicznym, normom lub specyfikacjom technicznym; 17. Jeżeli materiały lub)i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 18. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego inwestycją a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 19. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany. 2) Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywało się na podstawie dwóch faktur wystawionych po protokolarnym odbiorze wykonanych Etapów zadania potwierdzonych przez inspektora nadzoru. 3) Terminy wnioskowania o płatności ustalone zostają jak niżej: ­ - po wykonaniu i odbiorze Etapu I - na podstawie protokółu odbioru części zadania oraz faktury VAT wystawionej Zamawiającemu nie wcześniej niż 31 sierpnia 2012 r. ­ - po wykonaniu i odbiorze Etapu II zadania - na podstawie protokółu odbioru końcowego oraz faktury VAT wystawionej Zamawiającemu nie wcześniej niż 31 maja 2013 r. 4) Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i złożyć wraz z poszczególnymi fakturami kosztorysy powykonawcze wykonanych etapów zadania, które staną się załącznikami do wniosku o płatność ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. 5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktur. 6) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 12:00 dnia 14.10.2011 r. wadium w wysokości 65.000,00 zł słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych. 2. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm., 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Urzędu Gminy Jonkowo Nr 51885700023001000001010014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo - pok. 20 I piętro, a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu - pok. 16 I piętro. 7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, o którym mowa w ust. 1 rozdziału XIII oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -jedn. tekst Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 wymienionej ustawy, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie niezwłocznie zwrócone po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium powinien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 11. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jonkowo-ug.bip-wm.pl zakładki: Zamówienia publiczne Ogłoszenia przetargów
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach