Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lanckorona.

Urząd Gminy Lanckorona ogłasza przetarg

  • Adres: 34-143 Lanckorona, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 763 595
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lanckorona
    ul. Krakowska 8
    34-143 Lanckorona, woj. małopolskie
    tel. 338 763 595
    REGON: 54050600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lanckorona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lanckorona.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lanckorona w tym: - rurociągi o DN 250 mm PVC-U – długość łączna = 39,0 m (wykopy). - rurociągi o DN 200 mm PVC-U – długość łączna = 1387,0 m (wykopy). - rurociągi o DN 160 mm PVC-U – długość łączna = 685,0 m (wykopy). - przewody tłoczne Dz 110 x 6,6 PE100 SDR17 – długość łączna = 539,0 (wykopy). - przewody tłoczne Dz 110 PE 100 RC/PE100/RC – długość łączna = 116,0 (przewierty). - przewody Dz 200 PE100RC/PE100RC – długość łączna = 238,0 (przewierty) - przewody Dz160 PE100RC/PE100RC – długość łączna = 85,0 (przewierty) - przewód Dz250 PE100RC/PE100RC – długość łączna = 29,0 (przewierty) - studzienki PP Fi – 425 mm = 101 szt. - studzienki PP Fi – 600 mm = 16 szt. - studzienki betonowe Fi – 1000 mm = 6 szt. - przepompownia ścieków P-1 zlokalizowana na działce ewidencyjnej 2061/1. Pompownia zbiornikowa Fi - 1500/1800 mm podziemna z kręgów betonowych, całkowicie szczelna, z dwoma pompami zatapialnymi. Przepompownia zlokalizowana będzie w ogrodzeniu z siatki na słupkach – wym. 4,50 x 4,50 x 1,50 z furtką. - pompownia ścieków P-2 zlokalizowana na działce ewidencyjnej 2024, obok istniejącej przepompowni ścieków która z uwagi na stan techniczny i niewystarczającą przepustowość przeznaczona będzie w całości do demontażu. Pompownia zbiornikowa Fi 1500/1800 mm – podziemna z kręgow żelbetowych, całkowicie szczelna z dwoma pompami zatapialnymi. Pompownia zlokalizowana w ogrodzeniu z siatki na słupkach – wym. 4,50 x 4,50 x 1,50 z furtka. - teren przepompowni P-1 i P-2 z kostki brukowej. Ponadto do wykonawcy należeć będzie: ustanowienie kierownika budowy i robót w specjalności zgodnej z zakresem robót, obsługa geodezyjna inwestycji oraz skuteczne zgłoszenie o zakończeniu robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wadowicach. Wszystkie potrzebne dokumenty i wyposażenie p.poż. konieczne do odbioru sieci kanalizacji sanitarnej i przepompowni pokrywa wykonawca. Są to m.in. instrukcje użytkowania, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, wyposażenie i odbiory p.poż, sanepid itp. Po wykonaniu rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej, wykonawca wykona inspekcję CCTV. Z wykonania złoży Zamawiającemu dokumentację papierową wraz z protokołami z inspekcji i na nośniku elektronicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zgłoszenie robót do Starostwa Powiatowego w Wadowicach – pismo Starostwa Powiatowego w Wadowicach znak: NBZ.6743.4.2.2018 o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia. Decyzja nr 386/2020, znak: NBZ.6740.4.16.2020 z dnia 25.06.2020 r. zmieniająca przyjęte zgłoszenie z dnia 10.02.2018 r, znak: NBZ.6743.4.2.2018 w zakresie zmiany działek inwestycyjnych poprzez dodanie działek oraz rezygnację z działki, projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta winna zawierać wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz niżej wymienione dokumenty: 10.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 10.1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 10.1.3. dokument potwierdzający dysponowanie zasobami innych podmiotów – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a). zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b). sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c). zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d). czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10.1.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza; 10.1.5. oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. W przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. 6.8. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w/w poświadczenie bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ zamieścił wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z którego morze skorzystać Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach