Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap II

Gmina Miejska Czarna Woda ogłasza przetarg

  • Adres: 83-262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5878855 w. 38 , fax. 058 5878801
  • Data zamieszczenia: 2010-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Czarna Woda
    ul. Mickiewicza 7 7
    83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie
    tel. 058 5878855 w. 38, fax. 058 5878801
    REGON: 19024010700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap II. I.Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap II obejmująca swym zakresem: Budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC - U klasy S o długości 1. PVC-U 160x4,7 SDR34 - 1419,79mb - przyłącza 152 szt. 2. PVC-U 200x5,9 SDR34 - 5613,22mb. 3. PVC-U 250x 7,3 SDR34- 289,61 mb. Razem - sieć kanalizacji grawitacyjnej z przyłączami - 7322,62 mb. Budowę kanalizacji ciśnieniowej z rur PE80 90x3,5 PN8 SDR17 o długości 519,21 mb. Całkowita długość sieci kanalizacyjnej z przyłączami - 7841,83 mb. W trasie kosztorysowanego zakresu sieci kanalizacji sanitarnej występują przejścia wykonywane metodą przewiertu sterowanego oraz metodą przecisku: dwa przejścia pod drogą krajową: o długości L-32,0 m i L-21,0 m i jedno przejście pod torami linii kolejowej Tczew-Chojnice o długości L-30,0 m. W zakresie sieci kanalizacji sanitarnej ujęto również 8 przewiertów pod ul. Polną. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia przepompowni ścieków PS7 i PS8 oraz zagospodarowanie terenu dla w/w przepompowni. W zakresie przedmiotu zamówienia należy ująć nakłady na rozbiórkę i odtworzenie: a) nawierzchni asfaltowej w ulicy Długiej na odcinku 290,02 mb - 630,04 m2. Po wykonaniu odtworzenia podbudowy w ulicy Długiej na całej szerokości i długości ułożyć nową warstwę asfaltową ścieralną grubości 4-5 cm. Powierzchnia warstwy ścieralnej do ułożenia - 1595,11 m2, b) nawierzchni chodnika z płytek betonowych w ulicy Polnej na odcinku 343,35 m? , c) obrzeży chodnikowych w ulicy Polnej na odcinku 361,9 mb, d) krawężnika drogowego w ulicy Polnej na odcinku 95,9 mb, e) jezdnie lub chodniki z tłucznia kamiennego, warstwa górna - odtworzenie nawierzchni ulicy Kamiennej, Brzozowej, Jarzębinowej, Leśnej, Sosnowej, Szyszkowiec i Okrężnej 720,00 m3. Nakłady poniesione na roboty związane z rozbiórką i odtworzeniem dróg należy wkalkulować w koszty kanalizacji sanitarnej. Przedmiot zamówienia jest zgodny z decyzją - pozwoleniem na budowę Nr AB.7351-14/39/08, wydaną przez Starostę Starogardzkiego oraz z decyzją - pozwoleniem na budowę Nr DP-I/PB/99/2008, wydaną przez Wojewodę Pomorskiego. 1.2. Realizacja robót objętych opracowaną dokumentacją: 1.Na realizację zamówienia Zamawiający planuje wykorzystać środki pozabudżetowe pochodzące z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2.Wykonawca, najpóźniej na siedem dni przed rozpoczęciem robót budowlanych, wykona i przedstawi zamawiającemu do akceptacji plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zwany planem bioz). 3.Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 4.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa, opracowana na zlecenie Zamawiającego stanowiąca integralną część niniejszej SIWZ, w ilości wymienionej w pkt. IV rozdz. XXVIII. 5.Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. 6.Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zgodnie z treścią art.29 ust.3 Prawo Zamówień Publicznych projekt realizuje konkretne rozwiązanie, więc dopuszcza się stosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, co do ich cech i parametrów a wszelkie nazwy firmowe urządzeń lub materiałów powinny być traktowane jako definicje standardu a nie konkretne nazwy firmowe jako nominacje urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Wszystkie materiały i urządzenia równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót muszą być zgłoszone w trakcie przetargu na piśmie (załącznik nr 16) do oferty wraz ze wszystkimi parametrami technicznymi i będą badane w trakcie oceny oferty. 7.Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Normy oraz innym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). II.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1.Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 2.Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3.Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń mediów dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 4.Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych. 5.Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 6.Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku. 7.Wykonawca w cenie oferty ujmie wykonanie tablic informacyjnych (0,5 x 1,00 m - szt. 2) wraz z wykonaniem uzgodnionej z zamawiającym treści i grafiki, 8.Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 9.Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 10.Naprawę uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego. 11.W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, obiektów, ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 12.Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 13.Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: dokumentacja techniczna powykonawcza, inwentaryzacja geodezyjna, atesty, aprobaty i certyfikaty, protokoły prób i badań, karty gwarancyjne, 14.Współudział w przygotowywaniu przez Zamawiającego harmonogramów rzeczowo - finansowych w sprawie pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych i innych dokumentów związanych z realizacją budowy. 15.Sporządzenie protokołu odbioru i faktur uwzględniających wymagania jednostek współfinansujących. III.Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. IV.WYKAZ ZAŁĄCZANEJ DOKUMENTACJI: 1.Projekt budowlano - wykonawczy - Tom I : Część opisowa. 2.Projekt budowlano - wykonawczy - Tom II : Część rysunkowa. 3.Projekt budowlano - wykonawczy zagospodarowania terenu przepompowni PS 7 i PS 8. 4.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Woda - etap II - branża sanitarna. 5.Przedmiar robót z podziałem na część dotyczącą sieci z uwzględnieniem kosztów odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego dróg oraz część dotyczącą przyłączy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 3.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 4.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr 11 8342 0009 4003 2001 2000 0004 z dopiskiem:Wadium przetargowe - ZP-PN-341/02/10. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć za pokwitowaniem w sekretariacie Zamawiającego. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 10.Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej przelewem pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarna-woda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach