Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sadlinki. ETAP I – Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Sadlinki

Gmina Sadlinki ogłasza przetarg

  • Adres: 82-522 Sadlinki, ul. Kwidzyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 757 510 , fax. 552 757 580
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadlinki
    ul. Kwidzyńska 12
    82-522 Sadlinki, woj. pomorskie
    tel. 552 757 510, fax. 552 757 580
    REGON: 17074804000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadlinki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sadlinki. ETAP I – Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Sadlinki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sadlinki. ETAP I – Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Sadlinki Przedmiotowe zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie rozbudowy oczyszczalni Ścieków na działce 426/3 (w wyniku podziału geodezyjnego podziału obecnie numer ewidencyjny działki to 426/24) w Sadlinkach w części ściekowej i osadowej. Obecnie oczyszczalnia jest eksploatowana na podstawie pozwolenia wodnoprawnego wydanego przez Starostę Kwidzyńskiego z dnia 19.12.2012r. Zgodnie z pozwoleniem ścieki są odprowadzane do Strugi Krzeszowskiej w ilościach: Qmax/h=23,56m3/h, Qśr/dobę-250m3/d, Qmax/rok=100440m3/rok. Zakłada się rozbudowę o drugi ciąg technologiczny, przy zachowaniu istniejącej technologii oczyszczania ścieków dla obecnego ciągu lub projektowanego. Rozbudowa ma na celu zwiększenie przepustowości oczyszczalni do 2200RLM (obecna przepustowość ok. 1600RLM) oraz ma zapewniać możliwość wyłączenia jednego ciągu technologicznego na czas remontu (czyszczenia, prowadzenia przeglądu) drugiego i przejęcia całego strumienia ścieków przez ciąg pracujący. W ramach rozbudowy planuje się budowę linii do odwadniania osadu. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane w ramach: „Rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej oraz modernizacji oczyszczali ścieków na terenie gminy Sadlinki”. Wszelkie roboty budowlane objęte zakresem rozbudowy realizowane będą na terenie czynnej (pracującej) oczyszczalni ścieków. Oferenci winni zaproponować rozwiązania technologiczne, które poprawią funkcjonalność oczyszczalni oraz zapewnią skuteczność oczyszczania ścieków i parametry jakościowe ścieków oczyszczonych zgodne z wymaganiami przepisów prawa, przy jednoczesnym zminimalizowaniu negatywnego oddziaływania oczyszczalni zarówno na etapie budowy jaki i eksploatacji. Zaproponowana technologia nie powinna skutkować wzrostem zużycia energii elektrycznej w przeliczeniu na 1m3 ścieków oczyszczonych. W sposób szczegółowy zakres prac określony został w programie funkcjonalno-użytkowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,-zł 2. Wadium może być wniesione: 2.1. w pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego nr 32 8300 0009 0056 1758 2000 0020, z oznaczeniem w tytule przelewu „Wadium – przetarg na modernizację oczyszczalni ścieków ”. 2.2. w innych formach: 2.2.1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2.2. gwarancjach bankowych, 2.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) – poprzez dołączenie do oferty oryginału dokumentu stanowiącego wadium. 3. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku zamawiającego. 4. Wnoszone jako wadium poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 8.1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 8.2. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Wycofanie oferty przed upływem terminu do składania ofert nie powoduje utraty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach