Przetargi.pl
Rozbudowa sieci ciepłowniczej na terenie Miasta Kisielic, służącej do przesyłu energii cieplnej z istniejącej kotłowni opalanej biomasą etap II (zaprojektuj i wybuduj). Postępowanie znak: RRG.Ciep. Zam.publ.2710.III.2011

Gmina Kisielice ogłasza przetarg

  • Adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 2785500 , fax. 0-55 2785502
  • Data zamieszczenia: 2011-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kisielice
    ul. Daszyńskiego 5 5
    14-220 Kisielice, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-55 2785500, fax. 0-55 2785502
    REGON: 17074802800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kisielice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci ciepłowniczej na terenie Miasta Kisielic, służącej do przesyłu energii cieplnej z istniejącej kotłowni opalanej biomasą etap II (zaprojektuj i wybuduj). Postępowanie znak: RRG.Ciep. Zam.publ.2710.III.2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w trybie zaprojektuj i wybuduj polegających na rozbudowie systemu ciepłowniczego na terenie miasta Kisielice, służącego do przesyłu energii cieplnej z istniejącej kotłowni opalanej biomasą. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów wraz ze wszystkimi raportami, operatami wodno-prawnymi i innymi wymaganymi opracowaniami jak np. karta informacyjna przedsięwzięcia niezbędnymi do skutecznego uzyskania oddzielnych decyzji pozwolenia na budowę na: a) rozbudowę ciepłowni miejskiej z kotłami na słomę, z automatycznym podawaniem paliwa, b) rozbudowę sieci ciepłowniczej z rur preizolowanych c) węzłów cieplnych dla obiektów planowanych do przyłączenia do sieci ciepłowniczej d) przystosowanie istniejących w systemie ciepłowniczym kotłowni olejowych do pracy na potrzeby sieci, jako źródeł awaryjnych zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późń. zm), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389.) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - Dokumentację należy wykonać w oparciu program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz załącznik nr 5 do SIWZ - Jakościowe i funkcjonalne wymagania zamawiającego 2) Realizację robót budowlanych rozbudowy systemu ciepłowniczego na podstawie opracowanej przez wykonawcę dokumentacji oraz uzyskanej decyzji o pozwoleniu na budowę: a) rozbudowy ciepłowni miejskiej z kotłami na słomę, z automatycznym podawaniem paliwa, b) rozbudowy sieci ciepłowniczej z rur preizolowanych, c) budowy węzłów dla obiektów planowanych do przyłączenia do sieci ciepłowniczej, d) przystosowania istniejących w systemie ciepłowniczym kotłowni olejowych do pracy na potrzeby sieci, jako źródeł awaryjnych. na podstawie opracowanych przez wykonawcę dokumentacji oraz uzyskanych decyzji o pozwoleniu na budowę. Wykonawca jest zobowiązany również uzyskać zgodę na użytkowanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z zapisami w decyzji o pozwoleniu na budowę) 3) Dokumentacja, o której mowa w ust.2 pkt. 1), składać się będzie z: a) Koncepcji min. 2 egz oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.pdf - 1 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków. b) Dokumentacji budowlanej min. 6 egz. (w tym 2 egzemplarze dla Wykonawcy robót budowlanych; 1 egz. dla Inwestora; 1 egz. dla Starostwa Powiatowego w Iławie; 1 egz. dla Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i 1 egz. dla Inspektora nadzoru) oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 1 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków (UWAGA 1 - dokumentacja budowlana zawiera mapy do celów projektowych). c) Dokumentacji wykonawczej - min. 6 egz. (w tym 2 egzemplarze dla Wykonawcy robót budowlanych; 1 egz. dla Inwestora; 1 egz. dla Starostwa Powiatowego w Iławie; 1 egz. dla Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i 1 egz. dla Inspektora nadzoru) oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 1 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków d) Karta informacyjna przedsięwzięcia + wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - jeżeli będzie konieczna) - min. 5 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 1 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów. e) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 6 egz. (w tym 2 egzemplarze dla Wykonawcy robót budowlanych; 1 egz. dla Inwestora; 1 egz. dla Starostwa Powiatowego w Iławie; 1 egz. dla Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i 1 egz. dla Inspektora nadzrowu) oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 1 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów f) Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- w ilości 6 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 1 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów g) Inwentaryzację zieleni wraz z uzyskaniem decyzji na wycinkę drzew; h) Charakterystyka energetyczna budynków min. 2 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 1 egz., Wersja elektroniczna w swoje zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów. 4) Uzyskanie warunków od instytucji, służb oraz właścicieli (zarządzających), Zespół Uzgadniania Dokumentacji, Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, itd. niezbędne do skutecznego uzyskania decyzji pozwolenia na budowę 5) Uzyskanie pozwolenia na budowę wystawionego na Gminę Kisielice. 6) Przed wykonaniem dokumentacji Wykonawca najpóźniej w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do zaopiniowania koncepcje. Zaopiniowanie koncepcji nastąpi w formie pisemnej w terminie 14 dni od jej przedłożenia. 7) Kompletny projekt budowlany i wykonawczy muszą być również zaakceptowane przez zamawiającego. Zaopiniowanie projektu budowlanego i wykonawczego nastąpi w formie pisemnej w terminie 14 dni od ich przedłożenia. 8) Uzyskanie zgody na użytkowanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z zapisami w decyzji o pozwoleniu na budowę). 9) Wykonanie badań geologicznych 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 5 - Jakościowe i funkcjonalne wymagania zamawiającego do SIWZ, Programie funkcjonalno-użytkowym, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, oraz we wzorze umowy, o którym mowa w §XXVIII SIWZ. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie opracowanej prze siebie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń z niniejszej SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opatrywania logotypami Instytucji Zarządzającej i Pośredniczącej oraz logotypami źródeł finansowania wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją kontraktu oraz niniejszego zamówienia. Logotypy dostępne są na stronie www.rpo.warmia.mazury.pl. 6. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zobowiązany jest wykonać spis z natury wszystkich elementów portu ze szczególnym uwzględnieniem obiektów kubaturowych (w tym: elementy trwale związane z budynkami) i ich wyposażenia wg wymagań klasyfikacji środków trwałych wraz z podaniem wartości poszczególnych elementów. 7. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV:, 4545232140-5 Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych, 45232142-9 Roboty budowlane w zakresie stacji przesyłu, 45251200-3 Roboty budowlane w zakresie ciepłowni 45317100-3 Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych, 51210000-7 Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 8. Obiekty, które Inwestor przewidział do podłączenia w drugim etapie rozbudowy zawiera zestawienie w załączniku nr 4 do SIWZ. 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), 10. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ oraz programie funkcjonalno-użytkowym pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ oraz programie funkcjonalno-użytkowym oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej 11. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 12. Zadanie jest współfinansowane w ramach PROGRAMU REGIONALNEGO NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI ze środków REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA i MAZURY NA LATA 2007-2013 w ramach osi priorytetowej 6 - Środowisko Przyrodnicze Działanie 6.2 Ochrona środowiska przez zanieczyszczeniami i zniszczeniami, Podziałanie 6.2.1 Wykorzystywanie odnawialnych źródła energii. 13. Po wykonaniu dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kosztorysu uproszczonego na wykonanie robót budowlanych, zawierającego wyszczególnienie elementów, cenę jednostkową netto (obejmującą wszystkie koszty) oraz wartość netto danego elementu, sumę wartości elementów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321405
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 06.07.2010r. do godz. 09.30. 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Miejski Kisielice nr konta 34 8320 0005 0040 0031 2000 0070, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok.8 (pn.-pt. 08.00-14,00), 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską Iława reprezentowaną przez Burmistrza Miasta Iławy, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy Pzp) d) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy Pzp). 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, art. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kisielice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach