Przetargi.pl
Rozbudowa remizy OSP w Wilkowisku - wykończenie pomieszczeń na parterze.

Urząd Gminy Jodłownik ogłasza przetarg

  • Adres: 34-620 Jodłownik, Plac im. III Rzeczpospolitej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jodłownik
    Plac im. III Rzeczpospolitej
    34-620 Jodłownik, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jodlownik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa remizy OSP w Wilkowisku - wykończenie pomieszczeń na parterze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa remizy OSP w Wilkowisku - wykończenie pomieszczeń na parterze. Zakres rzeczowy obejmuje : - wykonanie podług i posadzek, - wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian, - wykonanie stolarki drzwiowej, - roboty malarskie, - roboty ślusarskie, - ocieplenie stropu, - biały montaż. Szczegółowy zakres i sposób wykonania ujęty został w: - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - Projekcie budowlano-wykonawczym. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z Specyfikacją Techniczną, obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest w szczególności : - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej tożsamej usługi odpowiadającej, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością - pisemne referencje. - dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z załączeniem uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy załączyć do oferty to : - Wypełniony Formularz oferty cenowej, z wykorzystaniem wzoru łączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Wypełniony Kosztorys Ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót z wykorzystaniem wzoru załączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru łączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, - W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt.8.1.3) SIWZ oraz w pkt III.2).3) Ogłoszenia należy załączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót, odpowiadających rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających - że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością - pisemnych referencji (należy wykazać wykonanie minimum jednego zadania odpowiadającego rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia) z wykorzystaniem wzoru łączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Wykaz osób które będą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje (doświadczenie) a także zakres wykonywanych czynności. Wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności -budowlanej, załączenie posiadanych uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego z wykorzystaniem wzoru łączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Parafowany, podpisany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru załączonego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Pełnomocnictwo - (załączyć jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jodlownik.pl, www.malopolska.pl/BIP/jodlownik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach