Przetargi.pl
„Rozbudowa remizy OSP w Kaliszkowicach Kaliskich ”

Miasto i Gmina Mikstat ogłasza przetarg

  • Adres: 63510 Mikstat, ul. Krakowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 310 091 , fax. 627 310 043
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mikstat
    ul. Krakowska 17
    63510 Mikstat, woj. wielkopolskie
    tel. 627 310 091, fax. 627 310 043
    REGON: 25085489500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikstat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa remizy OSP w Kaliszkowicach Kaliskich ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa z przebudową budynku położonego na dz. nr ewid. 102/1 remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kaliszkowicach Kaliskich. Rozbudowa i przebudowa obejmować będzie parter, część budynku użytkowana przez Ochotniczą Straż Pożarną, część budynku jest bez podpiwniczenia. Rozbudowa części budynku OSP ma na celu zwiększenie możliwości operacyjnych straży pożarnej. W ramach zadania przewiduje się częściową rozbiórkę istniejącego pomieszczenia garażowego oraz wykonanie rozbudowy. 1.1. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń budynku wynosi: Nr pom. 01. Stanowisko nr 1 – 38,34, Nr 02. Stanowisko nr 2 – 72,75, Nr 03. Szatnia – 20,92, Nr 04. Pom. techniczne – 5,28, Nr 05. Pom. biurowe – 6,83, Nr 06. Pom. techniczne – 12,96. Ogółem suma powierzchni – 157,08. 1.2. Forma architektoniczna projektowanej rozbudowy budynku na bazie prostokąta, parterowa, bez podpiwniczenia. Konstrukcja szkieletowa - stalowa, nad częścią budynku dach dwuspadowy, nad drugą częścią dach jednospadowy o nachyleniu połaci 30 (5,2%). 1.3. Obiekt pełni funkcję remizy OSP. Po zmianach składać się będzie z dwóch stanowisk garażowych na pojazdy gaśnicze, szatni, pomieszczeń technicznych i biura. 1.4. Rozbudowa posiada konstrukcje szkieletową stalową w układzie jednonawowym, składającą się z ram stalowych przegubowo opartych na fundamencie i sztywno połączonych w węzłach. Konstrukcja dachu składa się z opartych na ryglach ramy płatwiach jednoprzęsłowych z kształtowników stalowych RK 120x60x5. Całość konstrukcji zabezpieczona przed utratą stateczności układem stężeń połaciowych. Ściany osłonowe z płyt warstwowych montowanych w układzie pionowym do rygli ściennych. Nadproża nad otworami okiennymi, drzwiowymi i bramowymi stalowe przegubowo połączone ze słupami. Słupy ram posadowione będą na stopach fundamentowych żelbetowych, ściany osłonowe oparte będą na ścianach fundamentowych murowanych z bloczków betonowych typu M-6. 1.5. Rozwiązania architektoniczno-budowlane obejmują: 1.5.1. Roboty rozbiórkowe. 1.5.2. Roboty ziemne. 1.5.3. Fundamenty. 1.5.4. Konstrukcja stalowa. 1.5.5. Trzpienie żelbetowe. 1.5.6. Ściany fundamentowe. 1.5.7. Ściany zewnętrzne. 1.5.8. Ściany wewnętrzne. 1.5.9. Wieńce. 1.5.10. Izolacje przeciwwilgociowe stanu surowego. 1.5.11. Stolarka drzwiowa i bramowa. 1.5.12. Stolarka okienna. 1.6. Instalacje wewnętrzne: Po zmianach pomieszczenia objęte będą posiadać instalację elektryczną, wody, centralnego ogrzewania i wentylacyjną. Nowe elementy instalacji elektrycznej pojawią się w przewidzianej rozbudowie oraz w wydzielonych pomieszczeniach. Istniejącą instalacje przewidziano rozwinąć i dostosować do nowych potrzeb. Instalacja wody dotyczyć będzie przeniesienia licznika wody i zaworów. Projektowane i istniejące pomieszczenia wyposażone zostaną w grzejniki (płytowe). Rozwinięcie instalacji przewidzieć od najbliższych istniejących fragmentów rur lub poprowadzić nowe z kotłowni. Źródłem ciepła jest kocioł gazowy umieszczony w sąsiednich pomieszczeniach. We wszystkich pomieszczeniach wykonać wentylację nawiewną i wywiewną ( zależności od potrzeb mechaniczną lub grawitacyjną). Szczegółowy zakres zmian przedstawiają opracowania branżowe. Przejścia elementów instalacji przez ściany i inne elementy dla których jest wymagane zachowanie odporności ogniowej należy zabezpieczyć do wymaganej klasy (np. wg systemu firmy Promat lub innej posiadającej atesty). 1.7. Wykończenie wewnętrzne budynku obejmuje: 1.7.1. Podłogi i posadzki. 1.7.2. Ścianki działowe (wydzielenie szatni). 1.7.3. Tynki wewnętrzne 1.7.4. Parapety 1.7.5. Malowanie 1.7.6. Roboty wykończeniowe 1.8. Zewnętrzne wykończenie budynku obejmuje: 1.8.1. Pokrycie dachu. 1.8.2 Obróbki blacharskie. 1.8.3. Odwodnienie dachu. 1.8.4. Wykończenie zewnętrzne ściany. 1.8.5. Parapety zewnętrzne. 1.8.6. Elementy instalacji na dachu. 1.9. Wykończenie otoczenia budynku obejmuje: 1.9.1. Utwardzenia. 1.9.2. Niwelacja terenu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, SIWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują), przedmiarach robót oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie się przez Wykonawcę z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290), zawartą umową, przedmiarem robót, sztuką budowlaną i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy O/Mikstat 72 9584 1063 2009 0900 0680 0003 z adnotacją „Wadium – Rozbudowa remizy OSP w Kaliszkowicach Kaliskich”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Mikstat, ul. Krakowska 17, pok. nr 1 (Sekretariat) lub dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia zadano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Oferty, sporządzony według treści wzoru Załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) dowód wniesienia / wpłacenia wadium, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według treści wzoru Załącznika nr 2 do SIWZ; 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według treści wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ; 5) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 a i b. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1 a i b. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach