Przetargi.pl
Rozbudowa remizy OSP w Chełmsku Śląskim

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 516 321 619, , fax. 75 741 12 62
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 516 321 619, , fax. 75 741 12 62
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa remizy OSP w Chełmsku Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku remizy OSP w Chełmsku Śląskim na działce według ewidencji gruntów nr 13/24, w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez mgr inż. arch. Tadeusza Tylkę i prawomocną decyzję nr 331/20 z 4 listopada 2020 roku Starosty Kamiennogórskiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót: • Rozbiórkę części konstrukcji budynku, bram garażowych i posadzki, • Rozbudowę konstrukcji budynku, • Rozbudowę połaci dachowej, • Wylanie nowej posadzki, • Montaż nowych bram garażowych, • Wykonanie prac tynkarskich i malarskich • Wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem • Roboty przygotowawcze i porządkowe. Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:  zapewnienie odpowiedniego kierownictwa sprawującego nadzór nad realizowanymi pracami,  zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej,  inne obowiązki szczegółowo określone w Części III. Istotne postanowienia umowy (§ 1 i § 2). UWAGA: Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach