Przetargi.pl
Rozbudowa regionalnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Woli Kruszyńskiej gm. Bełchatów. Dostawa materiałów : folia z polietylenu PEHD , bentomaty, geowłókniny, rur drenarskich PEHD,rur i studnia odcieków.

Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Staszica 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6350905 , fax. 04 6350905
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o.
    ul. Staszica 5 5
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6350905, fax. 04 6350905
    REGON: 59216600600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa regionalnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Woli Kruszyńskiej gm. Bełchatów. Dostawa materiałów : folia z polietylenu PEHD , bentomaty, geowłókniny, rur drenarskich PEHD,rur i studnia odcieków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Szczegółowy zakres dostawy asortymentów: 2.1 Folia z polietynu PEHD o grubości 2mm obustronnie gładka - w ilości 18500,0 m2 Warstwa izolacyjna wykonana zostanie z gładkiej folii PEHD grubości 2 mm i gwarantowanej szczelności na min 20 lat 2.2 Geowłóknina - włóknina syntetyczna 800 g/m2 - 25 000,0 m2 2.3 Bentomata. - 2.3.1 Bentomata w ilości - 18.500 m2 Zastosowana mata bentonitowa musi spełniać warunki: - współczynnik filtracji K mniejszy lub równy 1× 10minus 9m/s o nominalnej zawartości bentonitu 5 kg/m?. 2.3.2 Proszek bentonitowy - w ilości 500 kg 2.4 Rury drenarskie 2.4.1 Rury PEHD fi 315 mm dwuścienne z nasuwką perforowane - 275 mb 2.4.2 Rury PEHD fi 150/180 mm dwuścienne z nasuwką perforowane - 382 ,0 mb 2.4.3 Kształtki kanalizacyjne zewnętrzne 2 kielichowe z uszczelką fi 315 mm - 18 szt. 2.4.4 Złączki PEHD fi 315 mm do rur dwuściennych 50 sztuk 2.5 Rury 2.5.1 Rury PEHD fi 315 mm dwuścienne pełne - 32,0 mb 2.5.2 Rury PEHD fi 900/1000 mm studnia odgazowująca - 5 kompletów ( wg rysunku) 2.5.3 Rury PEHD fi 900/1000 mm studnia odwadniająca - 1 komplet ( wg. rysunku) 2.5.4 Rury PEHD fi 110 mm pełna - 45,0mb ( łączenie kołnierzowe ) 2.5.5 Rury PEHD fi 160 mm - 42,0 mb ( łączenie kołnierzowe) UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany lub zamiany określonych kształtek, złączek oraz rur zgodnie z zapotrzebowaniem podczas prac budowlanych. Wszystkie zamiany lub wymiany w/w elementów rozliczone zostaną osobnym protokółem podpisanym przez dostawcę i zamawiającego. W przypadku braku określonego materiału zamawiający domówi niezbędną ilość a dostawca dostarczy na wskazane miejsce. W przypadku pozostania pewnej ilości materiału dostawca odbierze od zamawiającego wskazaną ilość i rodzaj pomniejszając swoją należność lub stosując zwrot finansowy. 3. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. 3.1 Materiały i wyroby stosowane powinny spełniać wymagania stawiane przez Prawo budowlane art. 5 ust. 7 oraz dokumentację projektową. 3.2 Dostawca zapewni prawidłowy transport i właściwe składowanie materiałów i wyrobów na placu budowy. 3.3 Materiały dostarczone przez wykonawcę na plac budowy, które nie uzyskają akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego muszą być niezwłocznie usunięte z placu budowy. 4. Kontrola, badania i odbiór wyrobów budowlanych. 4.1 Dostawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę dostawy , jakości wyrobów budowlanych, zapewnienia odpowiedniego system kontroli oraz możliwości pobierania próbek i badania materiałów. Częstotliwość prowadzenia pomiarów i badań materiałów musi gwarantować wykonanie robót zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. 4.2 Próbki pobierać należy losowo. Inspektor nadzoru inwestorskiego musi uczestniczyć w pobieraniu próbek. 4.3 Badania i pomiary muszą być prowadzone zgodnie z wymaganiami norm. Brak procedur w normach upoważnia Dostawcę do stosowania innych procedur zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 4.4 Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony do dokonywania kontroli pobierania próbek i badania materiałów u źródła ich wytwarzania, a Dostawca zapewni wszelką potrzebną pomoc w tych czynnościach. 4.5 Dostawca przygotuje na dzień odbioru dokumenty związane z dostarczonymi materiałami: atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, karty gwarancyjne. 5. Przygotowanie zakupu w oparciu o projekt: Biuro projektów: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Usługowe INŻYNIERIA PRO-EKO Spółka z o.o. ul. Ciołka 11A , 01-445 Warszawa, tel./fax (0-22) 837-77-50 6. Autorzy projektu: - branża konstr. -budowlana mgr inż. Edward Ciemuchowski , zagospodarowanie terenu, drogi i place, ogrodzenie; - mgr inż. Artur Soczyński - melioracje - ukształtowanie terenu; - branża sanitarna, melioracje inż. Ryszard Kalicki oraz mgr inż. Artur Soszyński zagospodarowanie terenu, technologia składowiska, uszczelnienie, odwodnienie i odgazowanie, pompowania ze zbiornikiem retencyjnym; - branża elektryczna -inż. Waldemar Puchalski, zasilenie elektryczne, sterowanie; - sprawdzający mgr inż. Grzegorz Stodolski - elektryczna - zasilenie elektryczne, sterowanie; - sprawdzający mgr inż. Lesław Dindorf - sanitarna - zagospodarowanie terenu, technologia, uszczelnienie, odwodnienie, odgazowanie; 7 Akty prawne 7.1 Ustawa Prawo budowlane - Dz.U. Nr. 207 z 2003 r.poz.2016 z póź.zm. 7.2 Ustawa Prawo ochrony środowiska -Dz.U.Nr 62z poz 627 z póź.zm. 7.3 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego.Dz.U.Nr 202,poz.2072 7.4 Aprobaty techniczne, normy. 7.4.1 Aprobata Techniczna ITB AT-15-4184/2000 - Geowłókniny Polyfelt 7.4.2 Aprobata Techniczna ITB AT-15-3944/2002 Maty bentonitowe Bentomat 7.4.3 Aprobata Techniczna IBDiM Nr AT/2001-04-1185 Mata bentonitowa Bentomat 7.4.4 Aprobata Techniczna CNTK AT/09-2005-0088-00 Bentomat 7.4.5 Aprobata Techniczna ITB AT 15-3472/2004 Geochron 7.4.6 Aprobata Techniczna IBDiM AT - 99-04- 0675 Geochron 7.4.7 PN-ISO 9862:1994 Geotekstylia. Pobieranie próbek laboratoryjnych i przygotowanie próbek do badań 7.4.8 PN-en 964-1:1999 Geotekstylia i wyroby pokrewne. Wyznaczanie grubości przy określonych naciskach. Warstwy pojedyńcze 7.4.9 PN-EN 965:199 Geotekstylia i wyroby pokrewne. Wyznaczenie masy powierzchniowej 7.4.10 PN-ISO 10319:1996 Geotetstylia. Badania wytrzymałości na rozcinanie metodą szerokich próbek 7.4.11 PN-ISO 10318:1993 Geotekstylia. Terminologia 7.4.12 PN-EN ISO 12236:1998 Geotekstylia i wyroby pokrewne. Badania na przebicie statystyczne (metoda CBR) 7.4.13 PN-EN 918:1999 Geotekstylia i wyroby pokrewne. Wyznaczenie wytrzymałości na dynamiczne przebicie (metoda spadającego stożka)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441740000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściciela organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnianie warunku: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w ramach pkt. VII ppkt 1 SIWZ. b) oświadczenie o wykonaniu i dostarczeniu materiałów zgodnych z warunkami technicznymi zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - stosowne oświadczenie. - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem prowadzonej działalności. b) oświadczenie o posiadaniu środków finansowych do realizacji zamówienia, wraz z bilansem za 12-cu 2008 roku,/ sprawozdaniem F01- przekazanym do Urzędu Statystycznego za 2008 rok, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem ( załącznik nr 1) 3. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo- finansowy zakres usług, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom, załączając stosowne oświadczenie. 4. wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji. 5. Oświadczenie o zapoznaniu i przyjęciu SIWZ ( załącznik nr 3 ) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji, zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach