Przetargi.pl
"Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Podkomorzyce"

Gmina Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 212 643 , fax. 59 811 26 44
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Dąbrówka
    Gdańska 5
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 598 212 643, fax. 59 811 26 44
    REGON: 77097950700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Podkomorzyce"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wraz z doposażeniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy istniejącej oczyszczalni ścieków w Podkomorzycach w Gminie Czarna Dąbrówka. Lokalizacja PSZOK na działkach nr 7/9 i 7/10 w Podkomorzycach w obszarze obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego obrębu Podkomorzyce i zgodna jest z ustaleniami zawartymi w MPZP. Zamówienie realizowane jest ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2. Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa nr.: RPPM.11.02.00-22-0003/17-00 Przedmiot zamówienia składa się z: 1) Wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, budowlanej i wykonawczej oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na rozbudowę lub zgłoszenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2) Wykonania robót budowlanych wraz ze wskazanym przez Zamawiającego wyposażeniem oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu PSZOK bez sprzeciwu. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do rozbudowy Punktu Selektywnego Zabierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w ilościach: a) projekt budowlany wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych zgód i zezwoleń, a w tym ostatecznej decyzji zatwierdzającej pozwolenie na budowę (4 egzemplarze), b) projekt wykonawczy (4 egzemplarze), c) dokumentacja powykonawcza (operat po-realizacyjny) (4 egzemplarze), d) przygotowanie instrukcji obsługi funkcjonowania obiektu (2 egzemplarze). 2.Wymagania dla przedmiotu zamówienia, w zakresie dokumentacji projektowej, zostały szczegółowo określone w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, w opisie wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: 1) ETAP I – DOKUMENTACJA PROJEKTOWA wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń i uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na rozbudowę od Starosty Bytowskiego włącznie. 2) ETAP II – ROBOTY BUDOWLANE i wyposażeniem wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego zamiaru użytkowania bez sprzeciwu). Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) Usunięcie istniejących elementów zagospodarowania terenu, b) Roboty ziemne związane ze zdjęciem ziemi organicznej (humusu) i ukształtowaniem terenu, c) Utwardzenie nowej nawierzchni utwardzonej z odwodnieniem powierzchniowym placu manewrowego, rampy i drogi dojazdowej, d) Budowa nowej zadaszonej wiaty magazynowej z podziałem na boksy do przechowywania urządzeń wrażliwych na warunki atmosferyczne oraz odpadów selektywnie zebranych, e) Budowa kontenerowego budynku socjalnego, f) Budowa nowego ogrodzenia obiektu wraz z furtką i bramą wjazdową, g) Instalacja wody, h) Instalacja elektryczna i oświetleniowa, i) Wykonanie przyłączy: wodociągowego i kanalizacji – sanitarnej wg warunków Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czarnej Dąbrówce, instalacji WLZ (Wewnętrznej Linii Zasilającej) z istniejącego przyłącza energii elektrycznej oraz odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo do gruntu działki nr 7/9 w obrębie Podkomorzyce, gmina Czarna Dąbrówka. Niezanieczyszczone wody opadowe i roztopowe z terenu PSZOK odprowadzone będą powierzchniowo do gruntu. Natomiast wody zanieczyszczone ujęte zostaną do układu kanalizacji i podczyszczone do niezbędnego poziomu wskaźników zanieczyszczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. Planowane urządzenie podczyszczające - separator substancji ropopochodnych zintegrowany z osadnikiem – na kanalizacji odwadniającej teren utwardzony PSZOK będzie wystarczający do osiągnięcia wymaganego stopnia oczyszczenia wód opadowych przed ich odprowadzeniem do gruntu – wprowadzone zastosowanie będzie podczyszczanie wód opadowych i roztopowych z powierzchni utwardzonych za pomocą separatora koalescencyjnego zintegrowanego z osadnikiem o przepływie około 10 l/s. j) Zakres prac projektowych: kompletna dokumentacja, projekt budowlany i wykonawczy oraz dokumentacja powykonawcza, k) Zakup, dostawa i montaż specjalistycznych kontenerów i pojemników do zbiórki i magazynowania odpadów, l) Montaż wagi najazdowej - serwisowanie urządzenia montowanego tj. wagi najazdowej w PSZOK leży po stronie Wykonawcy i winno obowiązywać w okresie gwarancji, określonej przez Wykonawcę. Jeżeli okres gwarancji urządzenia tj. wagi najazdowej udzielonej przez producenta jest krótszy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres w wymiarze równym okresowi gwarancji Wykonawcy. Wszelkie przeglądy bądź serwisowanie wagi najazdowej powinno być wykonane według wskazań producenta, nie rzadziej niż co 2 lata. Wszelkie koszty związane z przeglądem lub serwisowaniem (tj. dojazd do miejsca wykonania przeglądu bądź serwisu, wymiana materiałów lub części eksploatacyjnych) leżą po stronie Wykonawcy. Za zwłokę w celu przystąpienia do wykonania przeglądu bądź serwisu przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo do naliczenia kar. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Teren PSZOK musi być utwardzony, ogrodzony, oświetlony i zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Miejsca magazynowania odpadów powinny być odpowiednio oznakowane. 2. Lokalizacja kontenerów powinna umożliwiać swobodny dojazd i wyjazd pojazdów ciężarowych przystosowanych do ich przewozu. 3. W zakresie rozbudowy PSZOK przewiduje się zastosowanie rampy przeładunkowej do ułatwienia obsługi największych kontenerów KP-16 m3 i KP – 7 m3 na terenie PSZOK. 4. Nachylenie pochylni wjazdowej na rampę nie powinno przekroczyć wartości 12% z uwagi na konieczność zapewnienia funkcjonowania przez cały rok. Pochylnia wjazdowa oraz płaszczyzna ruchu rampy powinna posiadać powierzchnię o fakturze nawierzchni zwiększającej przyczepność oraz być ograniczona krawężnikiem betonowym oporowym wyniesionym, dodatkowo powinna być zabezpieczona barierą drogową wykonaną ze stali ocynkowanej pomalowanej żółtym kolorem ostrzegawczym. 5. Pomiędzy krawędzią jezdni a licem bariery należy zachować opaskę bezpieczeństwa szer. 50 cm. 6. Pionowe ściany rampy przy kontenerach należy zabezpieczyć balustradą wys. 1,1 m 7. Kontenery KP-16 m3 i KP – 7 m3 winny być wyposażone w otwierane drzwi, a odstępy pomiędzy kontenerami min. 2 m. Wymagania techniczne pojemników i kontenerów, których zakup i dostawa wchodzi w zakres przedmiotowego postepowania: 1. Minimalna pojemność 7 m3, 16 m3, 36 m3, 2. Zakrywana górna przestrzeń ładunkowa dla kontenerów KP, 3. Zabezpieczenie antykorozyjne, 4. Kontenery o pojemności 16 i 36 m3 mają mieć otwieralne burty, 5. Konstrukcja kontenerów powinna umożliwiać opróżnianie bramowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, 6. Kontenery przeznaczone na odpady niebezpieczne powinny posiadać wanny wychwytujące na zanieczyszczenia ciekłe. Wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie obiektów budowlanych: 1. Budynek kontenerowy socjalno – biurowy: a) kontener socjalny należy zaprojektować i wykonać o wymiarach minimalnych ok. 6,1 m x 2,5 m i wysokości wewnętrznej 2,5 m, b) kontener winien być usadowiony na fundamencie i wyposażony w pomieszczenie biurowe i sanitariat (toaletę i umywalkę) oraz wyposażony w instalacje wodne, elektryczne, c) kontener socjalny powinien być przystosowany do obsługi całorocznej. 2. Wiata magazynowa: a) wiatę magazynową należy zaprojektować i wykonać o wymiarach min. 5,0 m x 17,5 m i wysokości wewnętrznej co najmniej 3,0 m podzieloną na 4-5 boksów zamykanych ażurowymi wrotami, b) wiata służy do zabezpieczenia miejsca czasowego magazynowania odpadów przed warunkami atmosferycznymi, c) konstrukcja ścian i dachu wiaty – szkieletowa stalowa z kształtowników stalowych walcowanych zabezpieczonych antykorozyjnie co najmniej dwoma warstwami z farb polimerowych o odporności odpowiedniej do środowiska pracy, d) pokrycie dachu z blachy fałdowej na płatwiach stalowych systemowych, e) obudowa ścian lekka z okładziną z siatki stalowej ocynkowanej i powlekanej PCV i blachy fałdowej, f) posadzka wiaty betonowa, stopy i ławy fundamentowe żelbetowe, g) dach jednospadowy z orynnowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BS Łeba Odział w Czarnej Dąbrówce, nr konta 09 9324 1018 0020 0019 2000 0060 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Podkomorzyce”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24.02.2020 r., do godz. 1000 przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: -oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, -oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy PZP, zgodne w treści z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.2 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach