Przetargi.pl
„Rozbudowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gminy Cegłów”

Gmina Cegłów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów, Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 579 59 48, 025 759 59 39, , fax. 25 759 59 38
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cegłów
    Kościuszki 4
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 25 579 59 48, 025 759 59 39, , fax. 25 759 59 38
    REGON: 71158263500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ceglow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla gminy Cegłów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A. Wykonanie Dokumentacji (zwane też dalej zakresem „Zaprojektuj”), tj.: 1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, zgód i uzgodnień w zakresie w jakim będą wymagane przepisami prawa, zezwalających na wykonanie prac budowlanych, w tym w szczególności: a) projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, b) projektów wykonawczych, c) przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich (na cały przedmiot objęty zakresem „Zaprojektuj”) oraz kosztorysów ofertowych (na przedmiot objęty zakresem „Wybuduj”), d) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (dalej BIOZ), e) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Obioru Robót Budowlanych (dalej STWiOR), w podziale na branże; f) załączonego programu funkcjonalno-użytkowego oraz 2) uzyskanie wszelkich uzgodnień lub ewentualnych odstępstw wymaganych przepisami prawa w imieniu i na rzecz Zamawiającego; 3) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej, objętego zakresem „Zaprojektuj”; oraz decyzji na zbiórkę odpadów. 4) prowadzenie w sposób należyty dokumentacji budowy, w szczególności dziennika budowy; 5) przekazanie Zamawiającemu, prawidłowej i kompletnej wszelkiej dokumentacji potrzebnej Zamawiającemu do wykonania odbioru końcowego przedmiotu umowy; 6) zgłoszenie prawomocne wykonanych robót do właściwego organu administracji; 7) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, wraz z ostatecznym rozliczeniem robót, w tym wraz z ostatecznym rozliczeniem z ewentualnymi podwykonawcami. B. Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą urządzeń technicznych, (zwane też dalej zakresem „Wybuduj”, szczegółowy opis zakresu robót jest zawarty w programie funkcjonalno-użytkowy), tj.: 1) utwardzenie powierzchni, a w szczególności: a) wykonanie nawierzchni betonowej z podbudową zgodnie z załączonymi przekrojami, tj.: place manewrowe i magazynowe, drogi, miejsca postojowe i rozładunkowe, posadzki pod boksami szczelne, zbrojone, b) wykonanie nawierzchni pod ruch pieszy: chodniki, dojścia, zjazd z drogi; 2) budowę specjalistycznego magazynu kontenerowego dostosowanego do magazynowania odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 3) budowę wiaty magazynowej z boksami oraz z niezbędnymi instalacjami (w razie potrzeby kanalizacyjna, posadzką betonową) wraz z częścią obudowaną, dostosowaną do przetwarzania odpadów (przygotowania do ponownego użycia) – warsztat wraz z wyposażeniem oraz miejscem na belownicę do odpadów; 4) budowę ścieżki edukacyjnej utwardzonej z kruszywa łamanego; 5) budowę zbiornika na wodę opadową wraz z kanalizacją deszczową (rurarz, rynny kratki ściekowe, studnie osadnikowe itp.); oraz 6) informowanie inspektora nadzoru inwestorskiego z ramienia Zamawiającego o gotowości do badania i odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu; 7) zapewnienie na własny koszt i ryzyko przewozu, zakwaterowania i wyżywienia pracowników Wykonawcy, jego współpracowników lub podwykonawców oraz ochronę terenu robót i zaplecza; 8) dostarczenie na żądanie Zamawiającego wykazu pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę i uprawnionych do przebywania na terenie robót, a w przypadku podwykonawców – dostarczenie wykazu pracowników podwykonawców uprawnionych do przebywania na terenie robót. W tym zakresie Wykonawca powierza Zamawiającemu przetwarzanie danych osobowych pracowników swoich jak i podwykonawców w celu prawidłowego wykonania Umowy na czas trwania robót, przy czym powierzenie przetwarzania danych osobowych obejmuje: imię i nazwisko, dane kontaktowe, stanowisko i miejsce zatrudnienia pracownika oraz nr jego dowodu osobistego; 9) zapewnienie zaplecza socjalnego dla pracowników na terenie robót; 10) utrzymywania przez cały czas trwania robót czystości zajętych dróg publicznych, pasów ruchu i chodników oraz stosowania się do wymogów określonych przez Policję i inne uprawnione organy; 11) ponoszenie wszelkich opłat i należności z tytułu realizacji Umowy, w szczególności za zajęcie pasa ruchu drogowego, organizacji tymczasowych przejść, zmian w organizacji ruchu i innych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy; 12) wykonanie wszelkich robót budowlanych i odtworzeniowych; 13) uzyskanie wszelkich ostatecznych decyzji, pozwoleń oraz dokonanie niezbędnych zgłoszeń objętych zakresem „Wybuduj”; 14) bez dodatkowego wynagrodzenia, współpraca i koordynacji działań z innymi wykonawcami realizującymi prace budowlane lub dostawy na przedmiotowej inwestycji w szczególności udostępnianie placu budowy, uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, dostosowywanie harmonogramu realizacji. Uwaga w ramach zamówienia objętego zakresem „Wybuduj” należy wykonać wyłącznie roboty budowlane, brukarskie oraz konstrukcje stalowe wraz z zadaszeniem dla obiektów wskazanych na koncepcji planu zagospodarowaniu terenu numerami 1, 4, 5, 6, 8 (bez tablic), 10, 11, 13 wraz z kanalizacją deszczową odprowadzającą wodę deszczową i rynnami na budynkach. C. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 złotych. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). IV.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy – sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać́ w szczególności: –zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; – sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę̨, przy wykonywaniu zamówienia; – zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; – czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 5) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 8 do SIWZ); 6) dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja" wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 ustawy Pzp, 3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 5. Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 należy złożyć w formie oryginału. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach