Urząd Gminy w Żaganiu ogłasza przetarg
- Adres: 68-100 Żagań, ul. Armii Krajowej 9
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3777021 , fax. 068 3772336
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żaganiu
ul. Armii Krajowej 9 9
68-100 Żagań, woj. lubuskie
tel. 068 3777021, fax. 068 3772336 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazagan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Trzebowie-gmina Żagań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dobudowy parterowej o wymiarach 16x12,50m z dachem dwuspadowym do istniejącego budynku szkolnego z przeznaczeniem na pomieszczenia dla kl. 0, gabinet komputerowy i zaplecze kuchenne z podziałem na etapy: Etap I obejmuje: -roboty ziemne i rozbiórkowe -fundamenty -roboty murowe -stropy i podciągi -dach Etap II obejmuje: -posadzki -tynki i okładziny wewnętrzne -malowanie -elewację -elementy zewnętrzne -stolarkę i ślusarkę -instalacje co -instalacje elektryczne -instalacje wod.-kan. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 260. 000,00 zł; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Pzp; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami wymaganymi treścią siwz; 6) spełniają określone ustawą Pzp oraz niniejszą siwz wymagania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy 2. Ogólne informacje o wykonawcy 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ze zm./ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument wystawiony musi być nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 260.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000,00 zł. 9. Oświadczenie o podwykonawcach. 10. Kosztorys ofertowy przygotowany w oparciu o dostarczony przedmiar wraz z podaniem wysokości stawek kalkulacyjnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazagan.pl/index.php?id=155&pp=lista&idppi=89
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o pomieszczenia świetlicy i sanitariatów, zewnętrznych schodów, pochylni i zadaszenia, przebudowa zewnętrznej instalacji hydrantowej w Białkowie 72, na działce nr ewid. 151/2, 151/4
Dodano: 2016-06-28 - Budowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Cybince - etap III - zakończenie budowy budynku dydaktycznego
Dodano: 2016-05-18 - Rozbudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej o pomieszczenia świetlicy i sanitariatów, zewnętrznych schodów, pochylni i zadaszenia, przebudowa zewnętrznej instalacji hydrantowej w Białkowie 72, na działce nr ewid. 151/2, 151/14
Dodano: 2016-05-13 - Remont parteru Szkoły Podstawowej nr 4 w Kostrzynie nad Odrą.
Dodano: 2016-04-12 - Rozbudowa oraz przebudowa i wyposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Podmoklach Małych
Dodano: 2016-03-11 - Rozbudowa oraz przebudowa i wyposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Podmoklach Małych
Dodano: 2016-02-22 - Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Edukacyjnym nr 3.
Dodano: 2015-05-22 - Remont I piętra Szkoły Podstawowej nr 4 w Kostrzynie nad Odrą.
Dodano: 2015-04-22 - Budowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Cybince - ETAP 2
Dodano: 2015-03-05 - Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 4 w Kostrzynie nad Odrą.
Dodano: 2014-06-18