Przetargi.pl
Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną wraz z zapleczem i łącznikiem oraz wentylację mechaniczną, parkingi, zbiornik na gaz i przydomowa oczyszczalnię ścieków na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki ewid. 223/parking/położonych w miejscowości Ludwików w ramach zadania inwestycyjnego Budowa Sali gimnastycznej przy PSP w Ludwikowie

Gmina Jedlińsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-660 Jedlińsk, ul. Warecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 213 087 , fax. 483 213 021
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlińsk
    ul. Warecka 19
    26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie
    tel. 483 213 087, fax. 483 213 021
    REGON: 670223764
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną wraz z zapleczem i łącznikiem oraz wentylację mechaniczną, parkingi, zbiornik na gaz i przydomowa oczyszczalnię ścieków na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki ewid. 223/parking/położonych w miejscowości Ludwików w ramach zadania inwestycyjnego Budowa Sali gimnastycznej przy PSP w Ludwikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem socjalno-technicznym oraz z Infrastrukturą towarzyszącą przy PSP w Ludwikowie na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki ewid. 223. Budynek parterowy, niepodpiwniczony z dachem łukowym, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami prefabrykowanymi i żelbetowymi. Roboty budowlane obejmują wykonanie fundamentów, i ław fundamentowych, wykonanie fundamentów, ścian fundamentowych, wykonanie słupów żelbetowych, wymurowanie ścian nośnych i osłonowych, wykonanie posadzek, umiejscowienie nadproży, wykonanie zbrojenia nadproży, wieńcy, podestów wejściowych, konstrukcji dachu z drewna klejonego oraz stropodachu nad częścią łącznika, wykonanie pokrycia dachowego, ścian działowych, sufitu podwieszonego, paro-izolacji i izolacji termicznej. -Budynek jednokondygnacyjny o parametrach: Pow. Zabudowy: 1082,78m2, Kubatura: 6952,78m3, wysokość 10,60m, szerokość 23,14m, długość 60,84m. W projektowanym budynku Sali gimnastycznej znajdować się będą: sala gimnastyczna z trybunami, pokój instruktora, magazyn, przestrzeń komunikacyjna z przedsionkami, sanitariaty ogólnodostępne, szatnie męskie i damskie z węzłami sanitarnymi, pomieszczenia techniczne i magazyn porządkowy. W sali zaprojektowano boisko centralne do gry w koszykówkę, piłkę ręczną, siatkówkę i tenisa ziemnego. -Budynek wyposażony w instalację wentylacji, instalacji c.o., wod-kan. Instalację p.poż. oraz zbiornik instalacji gazu propan-butan, w rozdzielnię elektryczną RS, rozdzielnicę elektryczną RH, instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego, gniazd wtyczkowych 230V, zasilania technologii, odgromową, uziemień, ochrony od porażeń, ochrony przed przepięciami. -Parking dla samochodów osobowych – 25 stanowisk o nawierzchni z płyt ażurowych, chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Ścieki odprowadzane do projektowanej przyszkolnej oczyszczalni. Oświetlenie zewnętrzne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Projektach wykonawczych, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Uwaga ! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80.000,00zł (słownie, zł: osiemdziesiąt tysięcy zero groszy). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Nr 06 9132 0001 0000 0433 2000 0030 Południowo – Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach