Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 88-200 Radziejów, Szpitalna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48542856200 , fax. +48542853701
- Data zamieszczenia: 2018-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Szpitalna 3
88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48542856200, fax. +48542853701
REGON: 910333036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa, przebudowa, modernizacja wraz z doposażeniem SP ZOZ w Radziejowie w celu zwiększenia dostępności do usług zdrowotnych w regionie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego inwestycji pn.: „Rozbudowa, przebudowa, modernizacja wraz z doposażeniem SP ZOZ w Radziejowie w celu zwiększenia dostępności do usług zdrowotnych w regionie” podzielonych na 3 poniższe zadania: 1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa szybu dźwigu (windy) wykonanego w technologii murowanej lub żelbetowej w formule zaprojektuj i wybuduj oraz dostawa i montaż windy osobowej/łóżkowej typ szpitalny z napędem elektrycznym o parametrach technicznych pozwalających na transport osoby niepełnosprawnej na łóżku. Prace remontowe związane ze zmianami elewacji budynku jak również wykonanie wszelkich prac towarzyszących związanych z realizacją ww. zamówienia t.j. elektrycznych , teletechnicznych, SSP i DSO Zamawiającego. 2) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa i przebudowa pomieszczeń na pracownię tomografii komputerowej endoskopowej i ultrasonograficznej wraz kompletnym wyposażeniem 3) Dostosowanie pomieszczeń bloku operacyjnego z salą wybudzeń i sali cięć cesarskich z blokiem porodowym do obowiązujących przepisów prawa wraz z wyposażeniem, 6. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa szybu dźwigu (windy)”. 2) świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa szybu dźwigu (windy)”. 3) świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Dostosowanie pomieszczeń bloku operacyjnego z salą wybudzeń i sali cięć cesarskich z blokiem porodowym do obowiązujących przepisów prawa wraz z wyposażeniem”. 7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z: 1) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r, poz. 1332, ze zm., dalej: Prawo budowlane), 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126), 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), 4) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r., poz. 739), 5) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2015 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej. (Dz. U. poz. 2117). 6) polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w Wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ. 9. Przewidywane terminy określone zostaną w Harmonogramie rzeczowo finansowy – zwanym dalej HRF dla każdego z zadań. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om). Zamawiający żąda wskazania (w Oświadczeniu wstępnym, zał. nr 1 do SIWZ) przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (-om), i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie w całości. 14. Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie w całości. 15. Termin płatności wynosi 30 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. 16. Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j.: Dz. U. z 2014r., poz. 1502, ze zm.), w związku z czym Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu aleksandrowskiego z podziałem na 2 zad.
Dodano: 2024-02-26 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa infrastruktury leczniczo-uzdrowiskowej w Uzdrowisku Wieniec-Zdrój
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn. Przebudowa, nadbudowa oraz modernizacja Oddziału Rehabilitacyjnego wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2023-02-08 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-02-03 - Pełnienie funkcji zastępstwa inwestycyjnego nad przyszłą inwestycją – odbudową (złożeniem) domu H. Grossówny
Dodano: 2023-01-13 - RIR.271.57.2022.CC „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami polegającymi na przebudowie dróg gminnych w miejscowościach: Kitnowo, Wiktorowo, Okonin i Gruta”.
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.50.2022.CC Inspektor Nadzoru - Budowa Przedszkola Samorządowego w Grucie – etap II
Dodano: 2022-12-04 - RIR.271.40.2022.CC /nadzór inwestorski/ Modernizacja i rozbudowa stacji uzdatniania wody oraz gminnej sieci wodociągowej w Gminie Gruta
Dodano: 2022-12-04 - Zastępstwo inwestycyjne przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa i dostosowanie budynku WBP – Książnicy Kopernikańskiej do nowych funkcji użytkowych”
Dodano: 2022-11-04