Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg
- Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 6565800, 6565815 , fax. 856 565 803
- Data zamieszczenia: 2019-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
ul. Pałacowa 2
17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
tel. 85 6565800, 6565815, fax. 856 565 803
REGON: 50658953000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://siemiatycze.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku na potrzeby funkcjonowania świetlicy środowiskowej w Siemiatyczach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Realizacja zadania polegać będzie na rozbudowie, przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części istniejącego budynku sanitarno-technicznego na potrzeby funkcjonowania w nim świetlicy środowiskowej. Obiekt położony jest na nieruchomości oznaczonej nr geod. działki 4369/10, przy ulicy Grodzieńskiej w Siemiatyczach. W ramach zamówienia wykonany zostanie następujący zakres prac: 1. wykonanie przebudowy i rozbudowy części zewnętrznej i wewnętrznej bryły budynku, 2. termomodernizacja istniejących przegród budowlanych, 3. wykonanie instalacji elektrycznej, 4. wykonanie instalacji fotowoltaicznej, 5. wykonanie instalacji odgromowej, 6. wykonanie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, 7. wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej, 8. wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wykorzystującej ciepło ziemi (pompa ciepła), 9. wykonanie instalacji wentylacyjnej. 10. prace remontowe w tym: malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża, wymiana drzwi i parapetów. Parametry techniczne: 1. Powierzchnia projektowanej zabudowy 181,44 m2 , w tym powierzchnia adaptowana 91,04 m2 2. Powierzchnia istniejącej zabudowy 237,27 m2 3. Kubatura całego budynku 1 331,70 m3 II. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia ** Zakres przebudowy i adaptacji nie ingeruje w obrys zewnętrzny budynku. Poprzez zabudowę części zadaszonego tarasu – podcienia, oraz docieplenie ścian i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zmianie ulegnie część elewacji budynku. ** Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. ** Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę, w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zamawiającemu. ** Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. ** Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. **Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został określony w dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 (Pekao S.A) z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu IF.271.4.2019 na roboty budowlane pn.: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku na potrzeby funkcjonowania świetlicy środowiskowej w Siemiatyczach. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, zgodnie z aktualnym brzmieniem tych przepisów. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć również formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach: o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej – zakończenie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
Dodano: 2024-03-29 - Modernizacja Urzędu Miejskiego w Wasilkowie
Dodano: 2024-02-29 - Remont pomieszczeń w budynku szkoły wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Szumowie
Dodano: 2023-12-17 - Budowa wiaty turystycznej – ,,Przystań Rybaka”.
Dodano: 2023-10-18 - Budowa wiaty turystycznej - wiata biesiadników.
Dodano: 2023-10-17 - Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
Dodano: 2023-09-20 - REMONT BUDYNKU BIUROWEGO NR 2 Nr inw.: 16/584 NADLEŚNICTWA CZARNA BIAŁOSTOCKA W CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ.
Dodano: 2023-08-16 - (2)Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ogrodniczkach
Dodano: 2023-07-19 - Poprawa efektywności energetycznej w budynkach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Dodano: 2023-07-07