Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora w ramach zadania pn. „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ Słowikowo wraz z zagospodarowaniem terenu”

Gmina Leśniowice ogłasza przetarg

  • Adres: 22-122 Leśniowice, Leśniowice
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 567 54 94 , fax. 82 567 54 94
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leśniowice
    Leśniowice
    22-122 Leśniowice, woj. lubelskie
    tel. 82 567 54 94, fax. 82 567 54 94
    REGON: 11019805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesniowice.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora w ramach zadania pn. „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ Słowikowo wraz z zagospodarowaniem terenu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora w ramach zadania pn. „Utworzenie Dziennego Domu Senior+ Słowikowo wraz z zagospodarowaniem terenu” Część I. Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na dzienny dom seniora Zakres prac do wykonania w ramach I części zamówienia: Branża budowlana 1. roboty rozbiórkowe, poszerzenie i wykonanie nowych otworów 2. ścianki 3. tynki i okładziny ścienne i sufitowe 4. podłogi 5. malowanie ścian i sufitów 6. stolarka i ślusarka 7. pochylnia zewnętrzna dla niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych Branża sanitarna 1. instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej - demontaże sanitarne - montaże sanitarne - instalacja hydrantowa 2. instalacja centralnego ogrzewania - demontaże instalacji c.o. - montaż rurociągów i grzejników Branża elektryczna 1. prace demontażowe 2. montaż rozdzielnic RG 3. układanie przewodów 4. montaż osprzętu 5. montaż opraw 6. instalacja RTV 7. instalacje wyrównawcze 8. instalacja przywoławcza 9. pomiary Część II. Zagospodarowanie terenu wokół budynku Zakres prac do wykonania w ramach II części zamówienia: 1. droga pożarowa i miejsca postojowe 2. mała architektura – ławki Część III. Wyposażenie obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia Przedmiot części III zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia, których szczegółowy wykaz stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) Część I – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). b) Część II – 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych) c) Część III – 1 600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy i zbiorcze zestawienie kosztów. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: a) dla części I i II - Kosztorys ofertowy wskazujący sposób kalkulacji ceny ryczałtowej wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów na podstawie przedmiaru robót oraz zbiorczego zestawienia kosztów stanowiących załącznik Nr 9 i 10 do SIWZ. b) dla Części III - zbiorcze zestawienie kosztów sporządzone na podstawie szczegółowego wykazu wyposażenia obiektu w meble oraz niezbędny sprzęt i urządzenia stanowiącego załącznik Nr 11 do SIWZ. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP)- oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach