MUZEUM-DOM RODZINY PILECKICH (W ORGANIZACJI) ogłasza przetarg
- Adres: 07-300 OSTRÓW MAZOWIECKA, WARSZAWSKA
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 792 199 192
- Data zamieszczenia: 2018-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MUZEUM-DOM RODZINY PILECKICH (W ORGANIZACJI)
WARSZAWSKA 4
07-300 OSTRÓW MAZOWIECKA, woj. mazowieckie
tel. 792 199 192
REGON: 365451850 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ostrowmaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Warszawskiej 4 w Ostrowi Mazowieckiej na Muzeum – Dom Rodziny Pileckich wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Warszawskiej 4 w Ostrowi Mazowieckiej na Muzeum – Dom Rodziny Pileckich wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Prace budowlane w zakresie nowego budynku polegające na wykonaniu: - stanu surowego otwartego, - robót wykończeniowych, - instalacji sanitarnych i mechanicznych, - instalacji elektrycznych, - wyposażenia, 2) Prace budowlane w zakresie terenu polegające na wykonaniu: - przyłącza wodociągowego, - przyłącza kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - instalacji wodociągowej zewnętrznej, - sieci gazowej na terenie działki objętej inwestycją, - przyłącza energetycznego na terenie działki objętej inwestycją , - oświetlenia terenu, - ogrodzenia, - nawierzchni, - elementów małej architektury, - zieleni, 3) Prace budowlane polegające na wykonaniu podbicia fundamentów pod istniejącym budynkiem mieszkalnym poprzez wykonanie nowych fragmentów ścian fundamentowych o wysokości 170 cm pod obecnie istniejącymi, 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji – załącznik nr 1 do SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia dot. podbicia fundamentów - załącznik nr 1A do SIWZ. !!!UWAGA!!!Zamawiający dokonał nieistotnych zmian w projekcie. Opis nieistotnych zmian został zawarty w SIWZ. Wykonawca przy obliczaniu ceny proszony jest o uwzględnienie ww. uwag - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 09 8923 0008 0029 1503 2000 0011 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr MDRP 07/2018 . Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina, minuta składania ofert). 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium następują wg art. 46 Ustawy. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności stanowiącej wadium w postępowaniu nr MDRP 07/2018 w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tczowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont dróg gminnych w Milanówku
Dodano: 2024-07-04 - Termomodernizacja piwnicy w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-04 - Prace zabezpieczające i osuszające podziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
Dodano: 2024-07-04 - Retencjonowanie wody deszczowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Krępie
Dodano: 2024-07-04 - Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu Żuromińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja boiska w LXX LO przy ul. Dembowskiego 1
Dodano: 2024-07-03 - Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja stacji uzdatniania wody
Dodano: 2024-07-03