Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Warszawskiej 4 w Ostrowi Mazowieckiej na Muzeum – Dom Rodziny Pileckich

MUZEUM-DOM RODZINY PILECKICH (W ORGANIZACJI) ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 OSTRÓW MAZOWIECKA, WARSZAWSKA
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 792 199 192
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MUZEUM-DOM RODZINY PILECKICH (W ORGANIZACJI)
    WARSZAWSKA 4
    07-300 OSTRÓW MAZOWIECKA, woj. mazowieckie
    tel. 792 199 192
    REGON: 365451850
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.ostrowmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Warszawskiej 4 w Ostrowi Mazowieckiej na Muzeum – Dom Rodziny Pileckich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku jednorodzinnego położonego przy ul. Warszawskiej 4 w Ostrowi Mazowieckiej na Muzeum – Dom Rodziny Pileckich. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Prace budowlane w zakresie nowego budynku polegające na wykonaniu: - stanu surowego otwartego, - robót wykończeniowych, - instalacji sanitarnych i mechanicznych, - instalacji elektrycznych, - wyposażenia, 2) Prace budowlane w zakresie terenu polegające na wykonaniu: - przyłącza wodociągowego, - przyłącza kanalizacji sanitarnej, - kanalizacji deszczowej, - instalacji wodociągowej zewnętrznej, - sieci gazowej na terenie działki objętej inwestycją, - przyłącza energetycznego na terenie działki objętej inwestycją , - oświetlenia terenu, - ogrodzenia, - nawierzchni, - elementów małej architektury, - zieleni, 3) Prace budowlane polegające na wykonaniu podbicia fundamentów pod istniejącym budynkiem mieszkalnym poprzez wykonanie nowych fragmentów ścian fundamentowych o wysokości 170 cm pod obecnie istniejącymi, 4) Dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2017 poz. 1332 z późn. zm.). 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji – załącznik nr 1 do SIWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia dot. podbicia fundamentów - załącznik nr 1A do SIWZ. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wizja lokalna może odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W celu uzgodnienia terminu należy zgłosić chęć uczestnictwa w wizji lokalnej na adres aradomski@muzeumpileckich.pl Jednocześnie informujemy, że w czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści SIWZ. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy: a) Harmonogram powinien uwzględniać iż wartość wynagrodzenia wypłaconego w 2018r. nie może wynosić więcej niż 4 100 000,00 zł brutto. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2019r. b) Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (do wysokości 90% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz fakturą końcową (min. 10% wynagrodzenia umownego) na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. c) Pierwsza płatność nastąpi po wykonaniu i odebraniu minimum 30% przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 90 8923 0008 0029 1503 2000 0008 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr MDRP 04/2018 . Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina, minuta składania ofert). 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium następują wg art. 46 Ustawy. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności stanowiącej wadium w postępowaniu nr MDRP 04/2018 w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach