Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa byłej szkoły w Krajniku Górnym w ramach zadania pn.: Transgraniczna Sieć Niemiecko-Polskich Placówek Kształcenia i Spotkań Landhof Arche Gross Pinnow - Krajnik Górny - Landhof Lepie - Dębno - wyposażenie dodatkowe

Gmina Chojna ogłasza przetarg

  • Adres: 74-500 Chojna, ul. Jagiellońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4141485: 4141035 , fax. 0914141117
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojna
    ul. Jagiellońska 4 4
    74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4141485: 4141035, fax. 0914141117
    REGON: 81168457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa byłej szkoły w Krajniku Górnym w ramach zadania pn.: Transgraniczna Sieć Niemiecko-Polskich Placówek Kształcenia i Spotkań Landhof Arche Gross Pinnow - Krajnik Górny - Landhof Lepie - Dębno - wyposażenie dodatkowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Zadanie dotyczy dostarczenia dodatkowego wyposażenia do Centrum Spotkań i Kształceń w Krajniku Górnym, zgodnie z wykazem wyposażenia zał. nr 4 do SIWZ. 1) Wykonawca ma dostarczyć fabrycznie nowe wyposażenie, wnieść je do wyznaczonych pomieszczeń, rozpakować, zmontować, ustawić w miejscu wyznaczonym, zamontować trwale, jeżeli tego wymaga wyposażenie odpowiednimi elementami mocującymi, na które przedstawi atesty a montaż wykonają osoby z odpowiednim doświadczeniem. 2) Wykonawca po zakończeniu dostaw usunie i zutylizuje opakowania poza terenem budowy. Wszystkie materiały, wymagające wywozu (np. opakowania, zbędne akcesoria montażowe, itp.) będą stanowiły własność Wykonawcy. 3) Jako załącznik do dokumentacji powykonawczej, na dostarczone urządzenia i sprzęty należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne oraz karty gwarancyjne, w zależności od rodzaju dostarczonego wyposażenia. 4) Koszt realizacji przedmiotu zamówienia należy określić w oparciu o załączony wykaz wyposażenia 5) Odbiór dokonany zostanie w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia gotowości do przekazania wyposażenia. 6)Odbioru dokona pracownik Urzędu Miejskiego w Chojnie. Na okoliczność odbioru dostawca przygotuje protokół odbioru w 3 egzemplarzach. 7)W razie zgłoszenia przez odbierającego uwag, które wykluczają przyjęcie wyposażenia w całości lub w części Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni roboczych nowe wyposażenie wolne od wad, o czym powiadomi Zamawiającego. Procedura odbioru zostanie rozpoczęta od nowa. 8)Terminy płatności faktur potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego w ciągu 30 dni licząc od dnia ich złożenia w Urzędzie Miejskim w Chojnie. 9) W przypadku wskazania, w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nazw własnych lub produktów poszczególnych urządzeń lub wyposażenia, należy przyjąć, że nie jest to wskazanie obligatoryjne, mają jedynie charakter przykładowy, wskazujący oczekiwany standard wyposażenia. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. Rozwiązania równoważne muszą posiadać parametry co najmniej takie same od wskazanych w opisie Zamawiającego. W przypadku składania oferty równoważnej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opis elementu, z którego będzie wynikało, że zaoferowany element spełnia wymagania i parametry techniczne określone w wykazie wyposażenia - załącznik nr 4 do SIWZ, lub też posiada wymagania i parametry techniczne lepsze niż wskazane w wykazie wyposażenia. 10) Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie gwarancji jakości na okres 24 miesięcy od dnia dokonania odbioru, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych przedmiotów. 11)Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych wyposażenia w miejscu dostawy. Okres oczekiwania na naprawę wynosi 2 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki. Okres gwarancji dla naprawianego elementu ulega wydłużeniu o czas do usunięcia wad. 12) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można była przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chojna.pl.zakładka: zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach