Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku szkoły podstawowej i przedszkola w Snopkowie

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
    REGON: 53523800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku szkoły podstawowej i przedszkola w Snopkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku szkoły podstawowej i przedszkola w Snopkowie wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej Główne elementy przedsięwzięcia to : Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły podstawowej i przedszkola Przebudowa doziemnej instalacja kanalizacji sanitarnej Wykonanie części utwardzenia terenu, murów oporowych i elementów zagospodarowania terenu Istniejący budynek szkoły podstawowej i przedszkola objęty planowaną inwestycją zlokalizowany jest przy ul. Szkolnej 1 w Snopkowie (dz. nr 439, obr. 060907_2.0024 Snopków). Budynek składa się z dwóch części: południowej (część starsza) oraz północnej (część nowsza) powstałej w wyniku rozbudowy szkoły w latach 90. Jest to budynek 2 kondygnacyjny w części południowej (przebudowywanej) oraz 2 kondygnacyjny z poddaszem użytkowym w części północnej. Zakres robót budowlanych: Branża budowlana: • rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części południowej (starszej) • przebudowa dachu części północnej z rozbiórką lukarny w połaci dachu • przebudowa układu funkcjonalnego parteru części południowej: w części parteru adaptacja części istniejących pomieszczeń na WC dla osób niepełnosprawnych, szatnię, dwie sale lekcyjne oraz stołówkę z zapleczem, w części piętra projektowane 5 sal lekcyjnych i pomieszczenia WC, w obrębie niskiego parteru adaptacja pomieszczeń na przebieralnie, salę korekcyjną, • wydzielenie stref pożarowych szkoły i przedszkola w tym wydzielenie przeciwpożarowe klatki schodowej w obrębie wszystkich kondygnacji budynku oraz dostosowanie obiektu do obecnych warunków p.poż. • montaż stolarki okiennej i drzwiowej w projektowanych otworach • wykonanie schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych przy projektowanym wejściu części południowej • wykonanie posadzek w części objętej opracowaniem • poszerzenie otworów drzwiowych części pomieszczeń • wykonanie wentylacji grawitacyjnej części istniejących pomieszczeń i wentylacji mechanicznej w części projektowanej • wykonanie stropodachu nad częścią południową • przebudowa balustrady klatki schodowej- poszerzenie szerokości biegu • uporządkowanie terenu przy budynku wraz z wykonaniem utwardzeń, murów oporowych, ukształtowaniem i utwardzeniem terenu Branża elektryczna: • wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej w części objętej przebudową, rozbudową i nadbudową wraz oświetleniem awaryjnym • wykonanie wentylacji mechanicznej • wykonanie systemu oddymiania • instalacja odgromowa • instalacja przyzywowa • rozbudowa instalacji dzwonkowej • przebudowa instalacji monitoringu z montażem nowych kamer Branża sanitarna: • modernizacja instalacji grzewczej , • wykonanie wewnętrznej instalacji wod.- kan (w części objętej rozbudową, przebudową i nadbudową) • wykonanie wentylacji mechanicznej Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: Zamawiający zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: - roboty ziemne - roboty z zakresu wykonania elementów żelbetowych i betonowych - murowanie - roboty izolacyjne, tynkowanie, roboty pokryciowe (dekarskie) - montaż okien i drzwi - roboty posadzkarskie, glazurnicze - malowanie - wykonywanie instalacji powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ. UWAGA W związku z tym, że prace budowlane będą prowadzone w obiekcie, w którym prowadzone są zajęcia dydaktyczne, harmonogram robót należy ustalić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania placówki. Pracę uciążliwe dla uczniów i personelu należy prowadzić w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 50 000zł 2. Wadium należy wnosić zgodnie z przepisami zawartymi w art.45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz.1843) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Pekao S.A. Nr 14 1240 5497 1111 0010 6615 3260 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 4. Dowód wpłaty wadium lub jego kopię, potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, zalecane jest załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, mają obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach