Przetargi.pl
„Rozbudowa, przebudowa i adaptacja zdegradowanego budynku przy ul. Wolności 126 w Rędzinach wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem otoczenia na potrzeby Centrum Usług Społecznościowych ” – wg formuły : zaprojektuj i zbuduj

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-242 Rędziny, ul. Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 279 014 , fax. 343 279 085
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wolności 87
    42-242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 343 279 014, fax. 343 279 085
    REGON: 15139816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa, przebudowa i adaptacja zdegradowanego budynku przy ul. Wolności 126 w Rędzinach wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem otoczenia na potrzeby Centrum Usług Społecznościowych ” – wg formuły : zaprojektuj i zbuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. : „Rozbudowa, przebudowa i adaptacja zdegradowanego budynku przy ul. Wolności 126 w Rędzinach wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem otoczenia na potrzeby Centrum Usług Społecznościowych ”. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie zadań : 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej : - projekt budowlany wielobranżowy wraz ze wszystkimi uzgodnieniami (5 egz.); - projekt wykonawczy (2 egz.); - przedmiary robót (4 egz.); - kosztorysy inwestorskie (4 egz.); - badanie geologiczne podłoża gruntowego - wersja elektroniczna dokumentacji (2 egz.); .2 Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych: • prace architektoniczno-konstrukcyjne i wykończeniowe; • niezbędne rozbiórki; • budowa nowej części budynku; • modernizacja starej części budynku; • wymiana dachu, więźby i stropu; • budowa windy dla niepełnosprawnych; • urządzenia ppoż.; • niezbędne przyłącza: gazowe, wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne; • instalacje sanitarne (wod-kan, wentyl., zbiornik na ścieki i wodę opadową); • instalacje elektryczne (sieć i osprzęt elektroinstalacyjny, siec teleinformatyczna, instalacja fotowoltaiczna, odgromowa, monitoring, przyłącz multimedialne, instalacja kontroli dostępu, interkom); 3. Wykonanie termomodernizacji obiektu , wymiana źródła ciepła i instalacji c.o.: • budowa instalacji fotowoltaicznej z armaturą i automatyką ; • technologia kotłowni gazowej; • ocieplenie ścian i wykończenie elewacji ; • instalacja c.o. - zgodnie z OPZ ( rozdział V siwz). 4. Zagospodarowanie terenu – dojścia, ciągi piesze, mała architektura , zieleń, altana, 5. Zagospodarowanie terenu – dojazd, miejsca postojowe, 6. Dostawa i montaż wyposażenia (środki trwałe) na potrzeby CUS i GOPS • meble, • sprzęt komputerowy; • sprzęt audiowizualny 7. Wykonanie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania inwestycji i funkcjonowania CUS oraz GOPS - zgodnie z zał. nr 11 do siwz. • rozbiórka istniejących budynków gospodarczych • rozbiórka istniejących urządzeń zabawowych, ogrodzenia ; • wywóz gruzu, złomu i innych odpadów wraz z utylizacją ; • dostawa prefabrykowanego zbiornika na ścieki ; • uzyskanie warunków technicznych dostawy : gazu, energii; • wykonanie (ew. przebudowa) odpowiednich przyłączy mediów; • pełna obsługa geodezyjna; • uzyskanie pozwolenia na budowę; • uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SIWZ, na który składają się następujące dokumenty: - Program funkcjonalno-użytkowy (P.F.U.), - Specyfikacja wyposażenia pomieszczeń, - Wykaz dodatkowych informacji – niezbędnych dla prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta składana na wykonanie zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 110). 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert – t.j. z dniem 10 maja 2019r godz. 9:00 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP SA II/O Częstochowa Nr rachunku: 95 1020 1664 0000 3202 0028 4604 z dopiskiem: Wadium – „Rozbudowa, przebudowa i adaptacja zdegradowanego budynku przy ul. Wolności 126 w Rędzinach wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem otoczenia na potrzeby Centrum Usług Społecznościowych ” – wg formuły : zaprojektuj i zbuduj. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, lub jako oddzielny dokument. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez zamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie z zał. nr 8. 2. podpisany prawidłowo formularz ofertowy 3. dowód wpłaty wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach