Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 2582061 , fax. (032) 2586810, 2582743
- Data zamieszczenia: 2009-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Jesionowa 9a 9a
40-159 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 2582061, fax. (032) 2586810, 2582743 - Adres strony internetowej zamawiającego: szmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa prawego wału rzeki Przemszy w km 0+000 - 0+800 w Bieruniu Czarnuchowicach, etap I - km 0+270 - 0+800 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa prawego wału rzeki Przemszy w km 0+000 - 0+800 w Bieruniu Czarnuchowicach, etap I - km 0+270 - 0+800 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 30.000,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: firmy branży melioracyjnej lub hydrotechnicznej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat zadań inwestycyjnych dotyczących budowy lub nadbudowy wałów przeciwpowodziowych na dł. min. 0,5 km; dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia; dysponują 8 osobami pracującymi bezpośrednio na budowie, w tym: kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania przedmiotowymi robotami oraz uprawniony geodeta. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na sfinansowanie min 30% zamówienia, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda oryginałów następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat /a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ zadań inwestycyjnych dotyczących wykonania min. 0,5 km budowy lub nadbudowy wałów przeciwpowodziowych, których zakres odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, dat i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia kserokopii dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie z zał. Nr 5 do siwz oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu), jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 3. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników (z wyszczególnieniem pracowników na stanowisku kierowniczym), w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, potwierdzonych kserokopiami wymaganych uprawnień przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także informacji dot. zakresu wykonywanych przez nich czynności; wymagane jest zatrudnienie min. 8 osób pracujących bezpośrednio w terenie przy wykonawstwie robót (nie dotyczy to obsługi biurowej i nadzorów obcych) w tym: kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności budowli hydrotechnicznych lub wodno - melioracyjnej i uprawniony geodeta - zgodnie z zał. nr 6 do siwz. C) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów : 1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej, że Wykonawca posiada środki w wysokości min. 30 % wartości składanej oferty lub zdolność kredytową na finansowanie min. 30% zadania, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się sumowanie wartości stanu konta i zdolności kredytowej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej składa dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szmiuw,pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie szkód powodziowych powstałych w 2014 r
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieku Drama w km 17+624 - 18+545 w m. Ptakowice, gm. Zbrosławice (zakres rzeczowy ciek: 0,921 km)
Dodano: 2016-07-26 - Usuwanie szkód powodziowych powstałych w czerwcu 2013 r. w korycie rzeki Pilica -stopień nr 3 w km 266+700- 266+850 w m. Wąsosz, gm. Koniecpol
Dodano: 2016-07-07 - Odbudowa i modernizacja cieku Rudawka, gm. Jasienica (w zakresie ubezpieczenia przejazdu w bród)
Dodano: 2016-07-07 - Usuwanie szkód powodziowych powstałych w czerwcu 2013 roku w korycie rzeki Piskara w km 0+000 - 0+600 w m. Zajączki gm. Krzepice
Dodano: 2016-07-06 - Usuwanie szkód powodziowych powstałych w 2014 r.
Dodano: 2016-07-06 - Wykonanie konserwacji (utrzymanie)
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieku Promna w km 0+000-0+300 oraz 0+800-2+400 w m. Paniówki, Mikołów, gm. Gierałtowice, Mikołów (zakres rzeczowy ciek: 1,900 km)
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieku Pilica w km 322+180-328-740, 328+990-331-140 w m. Pilica, Dobra, Dobra Kolonia, Sławniów, Wierbka, Maleszyna, Kleszczowa, gm. Pilica (zakres rzeczowy ciek: 8,710 km)
Dodano: 2016-06-23 - Utrzymanie i konserwacja najbardziej zagrożonych odcinków rzek w granicach administracyjnych miasta Katowice - ciek Mleczna
Dodano: 2016-06-16