Przetargi.pl
Rozbudowa pompowni wałowej Ciechowice w miejscowości Ciechowice, gm. Nędza – Etap II

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 (22) 37 20 260 , fax. +48 (22) 37 20 295
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 (22) 37 20 260, fax. +48 (22) 37 20 295
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wody.gov.pl; www.gliwice.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa pompowni wałowej Ciechowice w miejscowości Ciechowice, gm. Nędza – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na realizacji II etapu prac związanych z rozbudową pompowni wałowej „Ciechowice” w gminie Nędza w powiecie raciborskim, która znajduje się w sąsiedztwie prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry na cieku Łęgoń. Przepompownia ze względu na odwadniany teren jest zakwalifikowana jako obiekt II klasy hydrotechnicznej. Obecnie do zrealizowania pozostały roboty w zakresie następujących z branż specjalistycznych: konstrukcyjno-budowlanej, technologicznej, instalacyjnej, AKPiA i elektrycznej. 1. Branża konstrukcyjno - budowlana: Przebudowa istniejącej hali pompowni obejmuje min: • Redukcja przeszklenia hali od strony wału oraz od strony napływu • Wymiana ślusarki okiennej na wykonaną w profilach aluminiowych malowanych proszkowo wyposażonej w samozamykacze i blokady otwarcia • Wymiana ślusarki drzwiowej i bramowej na wykonaną w profilach stalowych malowanych proszkowo wyposażonej w samozamykacze i blokady otwarcia • Wykonanie nowej wentylacji budynku • Przebudowa stropodachu (rozebranie płyt korytkowych, wykonanie otworów wentylacyjnych, zmiana - zwiększenie nachylenia dachu, wymiana pokrycia dachowego z papowego na pokrycie z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym) • Wykonanie wyłazów wewnętrznych na powierzchnię stropodachu • Rozbiórka i wykonanie nowych schodów z górnego na dolny poziom hali pompowni • Wymiana istniejących pomostów, klap, balustrad zabezpieczających, balustrad schodowych na nowe wykonane ze stali ocynkowanej • Naprawa nierówności posadzek i ścian, skucie istniejących wykładzin ceramicznych, naprawa starych i wykonanie nowych tynków • Naprawa posadzki da dolnym poziomie pompowni i jej zabezpieczenie farbą do betonu oraz malowanie ścian farbami zolowo-silikonowymi wysoko paroprzepuszczalnymi • Wykonanie przejść szczelnych rurociągów stalowych i PE przez ściany budynku pompowni • Wykonanie konstrukcji wsporczych Wykonanie nowoprojektowanego budynku socjalno-technicznego obejmuje min: • Wykonanie konstrukcji stropów prefabrykowanych żelbetowych typu FILIGRAN • Wykonanie murowanych ścian budynku socjalno-technicznego z bloczków lub cegły • Montaż ślusarki okiennej wykonanej w profilach aluminiowych malowanych proszkowo wyposażonej w samozamykacze i blokady otwarcia • Montaż ślusarki drzwiowej i bramowej wykonanej w profilach stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo wyposażonej w samozamykacze i blokady otwarcia • Wykonanie dwuspadowej konstrukcji dachu na więźbie drewnianej tradycyjnej w postaci płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym • Wykonanie wentylacji budynku (kanały grawitacyjne murowane prefabrykowane) • Wykonanie posadzek z płytek gresowych na kleju wodoodpornym • Wykonanie okładzin ściennych z płytek gresowych w pomieszczeniach umywalni, WC, i jadalni • Wykonanie podwieszanych sufitów z wełny szklanej prasowanej i odpornej na zmywanie na stelażu stalowym, w pomieszczeniach umywalni, kabinie prysznicowej i WC. • Wykonanie stalowych schodów wejściowych do budynku (posadowienie na ławach żelbetowych) z żelbetowym zadaszeniem w poziomie stropu • Wykonanie połączenia i przejścia z budynku techniczno-socjalnego do istniejącej wiaty na agregaty prądotwórcze Roboty na istniejących komorach wylotowych obejmują min: • Montaż stalowych drabin zejściowych z kabłąkami oraz pomostem pośrednim w części wyższej komór wylotowych (materiał Zamawiającego) Roboty na zbiorniku wyrównawczym obejmują min: • Oczyszczenie, odmulenie i wyprofilowanie dna zbiornika • Odbudowa wzmocnienia dna i skarp na początkowym odcinku zbiornika, w postaci płyt żelbetowych na warstwie żwiru Branża technologiczna: Dostawa i montaż pompy zatapialnych w szybach rurowych szt. 1 • Dostawa i montaż zasuw nożowych do zabudowy między kołnierzowej szt 1 • Dostawa i montaż przedłużaczy wrzecion oraz skrzynek ulicznych do otwierania zasuw szt. 1 • Dostawa i montaż zaworów zwrotnych klapowych z dźwigniami i przeciwwagami szt. 1 • Dostawa i montaż wstawek montażowych DN700 ze stali nierdzewnej szt 1 • Dostawa i montaż kołnierzy luźnego stalowych wraz z wywijkami do kołnierzy ze stali nierdzewnej DN 700 szt 1 • Dostawa i montaż rurociągu DN 700 ze stali nierdzewnej o długości ok, L=7,00mb • Dostawa i montaż włazów kwadratowych • Przykrycie otworów istniejących • Przykrycie otworów istniejących • Zbiornik wyrównawczy Branża elektryczna: • Zasilanie • Instalacja siły • Instalacja oświetleniowa • Instalacja odgromowa i wyrównawcza • Demontaż zasilania po wykonaniu instalacji (rozdzielnia elektryczna, kable zasilające) Branża AKP (automatyka kontrolno-pomiarowa) • Trasy i przewody • Elementy systemu AKPiA • System TV dozorowej • Aparatura pomiarowa AKPiA • Uruchomienia, szkolenia, dokumentacja powykonawcza Branża instalacyjna: • Przyłącze wodociągowe • Instalacje wewnętrzne • Instalacja wodociągowa • Instalacja kanalizacji sanitarnej • Instalacja ogrzewania • Wentylacja • Hala pompowni nawiew – wentylacja grawitacyjna N1 • Hala pompowni wywiew – wentylacja grawitacyjna W1 • Rozdzielnia wywiew – wentylacja grawitacyjna W2 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie musiał wykonać: inwentaryzację powykonawczą i dokumentację powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór nad pracami branży elektrycznej, instalacyjnej i technologicznej oraz nad robotami specjalistycznymi (automatyka kontrolno-pomiarowa) przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach. Inspektor nadzoru ze strony Zamawiającego zweryfikuje zakres posiadanych uprawnień osób odpowiedzialnych za nadzór w zakresie ww. branż. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: Przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projekt Budowlany i Projekt Wykonawczy. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne posiada wszystkie wymagane prawem pozwolenia i decyzje administracyjne. Zasadniczy zakres przedmiotu zamówienia na roboty budowlane obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych oraz prac towarzyszących niezbędnych do ich wykonania, do których należy zaliczyć: organizację i utrzymanie zaplecza techniczno-socjalnego budowy, zabezpieczenie terenu budowy jak również utrzymanie w należytym stanie technicznym niezbędnych dróg dojazdowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100 ); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach 54 1130 1017 0020 1510 6790 0003 z adnotacją: "Wadium” - nr sprawy: GL.ROZ.281.2.2019.LR b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz.110 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, Wydział Finansowo-Księgowy i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ ubezpieczeniowe: 1)zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp, 2)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3)wskazanie sumy gwarancyjnej, 4)wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa 5)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela 6)określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/ poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.110 ze zm.) 1) zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust 4a i ust. 5 Pzp, 2) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia, 3) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, 4) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, 5) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 19.2. lit. a) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części VI niniejszej SIWZ (Formularz nr 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza. WYKONAWCY MAJĄCY SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RP: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, których dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 12.9 SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja zobowiązania - część VI SIWZ - formularz nr 5). Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia zakresie podlegającym udostępnieniu. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 12.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.5 pkt.1 SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. . INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA): Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, w sytuacji gdy postępowanie nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w ust.12.5 SIWZ, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. 12.5 pkt. 2 SIWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w 11.3 ppkt. 3A i 3B SIWZ 2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 12.5 pkt. 1 SIWZ składa każdy z nich. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. INFORMACJE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW: Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt. 12.1, pkt. 12.3 oraz 12.5 SIWZ Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach