Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +486793510 , fax. +48566793682
- Data zamieszczenia: 2020-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +486793510, fax. +48566793682
REGON: 00031606800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera z lokalizacją przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu dla potrzeb rezonansu magnetycznego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera z lokalizacją przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu dla potrzeb rezonansu magnetycznego, w formule „zaprojektuj i wybuduj” - działki nr 27/2, 27/5, 34/3, 56/19 i 99, z obrębu 59. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: • sporządzenie projektu budowlanego we wszystkich wymaganych branżach, • uzyskanie pozwolenia na budowę, • sporządzenie projektów wykonawczych, • wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. projektów, • uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 1.2. W ramach zamówienia należy także wykonać: • zagospodarowanie terenu wokół planowanej inwestycji, • roboty budowlane w istniejących obiektach, do których planowana jest dobudowa (poziom piwnic) oraz konieczne przebudowy sieci i instalacji zewnętrznych, kolidujących z planowaną inwestycją, • wyposażenie pomieszczeń w zakresie zabudów meblowych i wyposażenia wymagającego trwałego montażu. 2. Szczegółowy zakres opracowań projektowych i robót budowlanych opisano w programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ oraz w treści SIWZ. 3. Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej po uprzednim ustaleniu terminu z przedstawicielem szpitala. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, wykonujących czynności fizyczne w zakresie przedmiotu umowy tj. usługi i roboty budowlane/instalacyjne elementów składających się na przedmiot umowy przez cały okres realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040). Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących obsługę geodezyjną, geologiczną, dostawców materiałów budowlanych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób podczas realizacji zamówienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp oraz sankcję z tytułu niespełnienia tych wymagań – wg wzoru umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne wtedy, gdy kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. Pozostałe zagadnienia dotyczące wadium wg zasad opisanych w rozdziale VI SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i rozdziale II pkt 3b ppkt. 1/ SIWZ: 1) pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.1. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b w/w rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Punkt 1.1. stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. Dowód (potwierdzenie) wniesienia wadium w wysokości określonej w SIWZ tj. 50.000 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-04-04 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-06 - Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu
Dodano: 2024-02-12 - „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzoza w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-12-15 - „Przebudowa leśniczówki Leontynowo oraz wymiana 7 kotłów CO”
Dodano: 2023-09-14 - „Budowa budynków placówek opiekuńczo – wychowawczych z podziałem na 2 zadania”.
Dodano: 2023-09-08 - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła w budynku Przedszkola Miejskiego im. Ziemi Pałuckiej w Kcyni
Dodano: 2023-08-21 - „Przebudowa leśniczówki Leontynowo oraz wymiana 7 kotłów CO”
Dodano: 2023-07-19 - „Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”
Dodano: 2023-06-19 - Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Gacki
Dodano: 2023-05-22