Przetargi.pl
Rozbudowa placu zabaw przy ul. S.B. Lindego 14 w formule zaprojektuj i wybuduj

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa placu zabaw przy ul. S.B. Lindego 14 w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa placu zabaw przy ul. S.B. Lindego 14 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa placu zabaw przy ul. S.B. Lindego 14 w Warszawie w formule zaprojektuj i zbuduj ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, obejmuje: wykonanie koncepcji architektonicznej, projektu wykonawczego w branży budowlanej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w programie funkcjonalno użytkowym oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlano - montażowych oraz przeprowadzenie wszystkich odbiorów. W ramach przedmiotowego zadania wykonawca powinien, z zachowaniem wymagań określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, wykonać przedmiot zamówienia w zakresie obejmującym m.in.: - Rozbiórki wskazanych urządzeń zabawowych zgodnie z załączoną dokumentacją fotograficzną; - Dostawie i montażu odpowiednio dobranego wyposażenia placu zabaw uwzględniającego urządzenia dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo, z uwzględnieniem ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, - Wykonania nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami, zapewniającej amortyzację upadku oraz zachowanie stref bezpiecznego upadku, - Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie piaskowej na części terenu przy huśtawce dla niepełnosprawnych i dojeździe do urządzenia wielofunkcyjnego integracyjnego. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Wykonanie koncepcji architektonicznej, zawierającej: Część graficzną: - plan zagospodarowania terenu w skali 1:250, - rysunki urządzeń i budowli na placu zabaw, Część opisowa: - założenia ogólne projektowanych urządzeń i budowli, - opis przyjętych rozwiązań materiałowych, b) Opracowanie projektu wykonawczego w branży budowlanej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późń. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz.690 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). Projekty wykonawcze należy wykonać w 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej. c) Wykonanie kompletnych robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji. d) Pełnieniu nadzoru autorskiego. Dokumentacja projektowa powinna spełniać poniższe wymagania: 1) być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Na jej podstawie realizowany będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędny dla użytkowania obiektu, 2) w swojej treści określać przedmiot umowy, w tym w szczególności technologie robót, materiały i urządzenia, a także przyjęte rozwiązania materiałowe, przy przestrzeganiu polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, 3) zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz oświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych, które powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), 4) dokumentacja projektowa powinna być odrębnym opracowaniem, w którym wydzielone będą roboty budowlane zgodnie z przyjętą systematyką podziału. Nazwy i kody grup robót, klas robót, kategorii robót, powinny być zgodne z nazewnictwem i numeracją określoną w rozporządzeniu w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień, 5) dokumentacja powinna być przekazana Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w formie wydruków i jednym egzemplarzu w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnym programie edytorskim - w uzgodnieniu z Zamawiającym. W każdym egzemplarzu strony powinny być opatrzone numeracją, a wydruki trwale spięte. 2. Parametry techniczne: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa placu zabaw przy ul. S. B. Lindego 14A. (dz. nr 98, obręb 7-07-03). Całkowita powierzchnia działki wynosi ok. 500 m2. Zamawiający oświadcza, że ww. działka jest własnością m.st. Warszawy. Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Teren na którym proponuje się rozbudowę placu zabaw, jest to obszar, płaski z istniejącymi urządzeniami zabawowymi, z podłożem żwirowym poza urządzeniem ocean, gdzie jest podłoże piaskowe. Teren jest ogrodzony. Na placu zabaw znajduje się: - urządzenie wielofunkcyjne ocean zamontowane w 2014 roku na podłożu piaskowym. Urządzenie to pozostaje w istniejącej lokalizacji. - drewniane urządzenie wielofunkcyjne do likwidacji, - drabinki sprawnościowe drewniane do likwidacji, - 2 bujaki do likwidacji, - dwie ławki do likwidacji. - furtki: 2 szt. mają być poszerzone i dostosowane do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich. 3. Przedmiot zamówienia określa: a) Program funkcjonalno - użytkowy opracowany przez Annę Miedzińską, przekazany jako zał. nr 7 do SIWZ, b) Wzór umowy - wg zał. nr 6 do SIWZ. Uwaga: powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego. Termin realizacji zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy maksymalnie do 27.11.2015 r. lub do zaoferowanego w ofercie krótszego terminu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach