Przetargi.pl
Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Piwoda - etap II

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 55167400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Piwoda - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej w miejscowości Piwoda – etap II. 2.2 Zadanie jest kontynuacją rozbudowy oświetlenia ulicznego (I etap) wykonanego w 2019 r. który obejmował rozbudowę oświetlenia na odcinku L=806/890 m. przebiegającego przez działkę nr ewid. 656 w miejscowości Wiązownica i działki nr ewid. 621 i 622 w miejscowości Piwoda. 2.3 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dalsza rozbudowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej – Obwód nr II, na działce nr ewid. 622, 692 i 725/2 w miejscowości Piwoda na odcinku L=1166/1278 m. 2.4 Zasilanie projektowanego oświetlenia II etapu przewidziano z szafy SO-2c (Stacja Tr. Piwoda 1) , które zostało wykonane w ramach I etapu robót. 2.5 Projektowany obwód oświetleniowy – Obwód nr II - wykonać należy kablem ziemnym YAKXs 4x25 mm2 w wykopie o gł. ok. 70 cm. po trasie zgodnej z projektem zagospodarowania terenu. Przebieg kabla oznakować dodatkowo folią ostrzegawczą koloru niebieskiego ułożoną ok. 25-30 cm nad kablem obwodu oświetleniowego i oznacznikami zawierającymi przekrój i długość kabla, właściciela, rok budowy i nazwę wykonawcy. 2.6 Jako punkty oświetlenia przewidziano słupy ocynkowane (parkowe) o wys. 4 m. typu S-40C bez wysięgników, na fundamentach typu F 75/200 i oprawy parkowe typu OCP-160-PA/II z lampami energooszczędnymi o mocy 23W. 2.7 Usytuowania poszczególnych słupów i opraw należy dokonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. 2.8 W miejscach skrzyżowania trasy kabla z istniejącym uzbrojeniem terenu zastosować rury ochronne „AROT” DVK 50 oraz SRS 75 przy przekroczeniach dróg i wjazdów, 2.9 Jako zabezpieczenie opraw oświetleniowych w słupach zamontować złącza bezpiecznikowe IZK z wkładką bezpiecznikową BiWts 6A. 2.10 Połączenia wewnątrz słupów należy wykonać przewodami YDY 3x2,5 mm2. 2.11 Całość wykonanych robót należy zinwentaryzować przed zasypaniem wykopów. 2.12 Zakres robót obejmuje:  wytyczenie przebiegu trasy oświetlenia,  wykonanie wykopów pod kabel o głębokości 0,7m i szerokości 0,4m  ułożenie kabla w wykopie,  ułożenie rur osłonowych w wykopie,  ułożenie folii ostrzegawczej koloru niebieskiego,  montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe,  montaż słupów oświetleniowych,  montaż opraw oświetleniowych,  wciąganie przewodów YDY 3x2,5 w słupy  montaż i podłączenie złączy IZK,  ułożenie bednarki w wykopie,  badanie, pomiary, znakowanie słupów,  inwentaryzacja powykonawcza. 2.13 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera dokumentacja przetargowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót stanowiące integralną część siwz. 2.14 Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać roboty budowlane opisane w siwz. i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.15 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (STWiOR, przedmiary robót) należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego. 2.16 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. nr 1 do SIWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 2) Parafowany wzór umowy, 3) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy), 4) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( jeżeli dotyczy) 5.2 Wraz z ofertą wykonawca powinien załączyć: 1) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 2) Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SIWZ, 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, 4) Pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach